Karta + zewnętrzny preamp do gitary

Wszelkie inne pytania związane z tematyką poruszaną w naszym magazynie
Awatar użytkownika
Bartos
Karta + zewnętrzny preamp do gitary

Post autor: Bartos » niedziela 08 sie 2004, 12:32

Szukam dla siebie karty dźwiękowej do instrumentów vst i nagrywania gitary basowej. Wstępnie wyselekcjonowałem echo mia midi, waveterminala 192 L lub X, ew. RME DIGI96/8. Echo raczej odpada bo nie ma wyjścia na słuchawki. Wavterm.X nie ma pre-ampa dlatego zainteresowałem się zestawem 192X + pre-amp behringera MIC200 tube. Czy taki preamp będzie dużo lepszy od tego zainstalowanego na terminalu L? Może powinienem poszukać innych preampów?

Awatar użytkownika
Sroka

Re: Karta + zewnętrzny preamp do gitary

Post autor: Sroka » niedziela 08 sie 2004, 15:28

Powiedz ile kasy chcesz na to wydać ?

Pozdrawiam, Sroka

Nie jestem muzykiem, ale jestem na forum, bo lubię zadawać pytania!!!

Awatar użytkownika
Bartos

Post autor: Bartos » niedziela 08 sie 2004, 17:56

...Powiedz ile kasy chcesz na to wydać ?

Pozdrawiam, Sroka

...

Widzę to tak: chciałbym kupić dobrą kartę dźwiękową, taką, która będzie mi służyła przez kilka dobrych lat, ale nie chcę ładować pieniędzy w coś, z czego nie będę korzystał. Chciałbym kupić możliwie najlepszą kartę z parą wejść, wyjściem słuchawkowym, jak najniższą latencją. Ze wstępnych oględzin wydaje mi się, że zmieszczę się w 200-300$. Z preampem chciałbym zmieścić się powiedzmy w 100$. Trochę w międzyczasie doczytałem - teraz zdecydowanie wolałbym kupić coś tranzystorowego a nie lampowego :] Szukam więc taniego, transparentnego i uniwersalnego pre-ampu. W sumie? Powiedzmy 350 do 400 dolców.

(wychodzę z założenia, że taki preamp będzie lepszy od tych montowanych na karcie)

pozdrawiam, Bartos.

Awatar użytkownika
dejote

Post autor: dejote » niedziela 08 sie 2004, 18:45

ale chodzi ci o preamp mikrofonowy,czy typowo basowy?
Dess Jobs - Producent Muzyczny www.dessjobs.pl

Awatar użytkownika
Sroka