CHCIAŁEM ZAPYTAĆ CZY SĄ JAKIEŚ ŚRODKI DO KONSERWACJI SPRZĘTU[CHODZI GŁÓWNIE O KONSOLETE STOI ONA W POMIESZCZENIU O DOŚĆ DUŻEJ WILGOTNOŚCI ] NIEKTÓRE WŁĄCZNIKI ZACZYNAJĄ TROCHE TRZESZCZEĆ.CO RADZILIBYŚCIE DO ZLIKWIDOWANIATAKICH PRZYPADŁOŚCI?
Konserwacja sprzętu audio
www.homstudio.com.pl
Re: Konserwacja sprzętu audio
...CHCIAŁEM ZAPYTAĆ CZY SĄ JAKIEŚ ŚRODKI DO KONSERWACJI SPRZĘTU[CHODZI GŁÓWNIE O KONSOLETE STOI ONA W POMIESZCZENIU O DOŚĆ DUŻEJ WILGOTNOŚCI ] NIEKTÓRE WŁĄCZNIKI ZACZYNAJĄ TROCHE TRZESZCZEĆ.CO RADZILIBYŚCIE DO ZLIKWIDOWANIATAKICH PRZYPADŁOŚCI?
...
Po pierwsze to nie pisz dużymi literami bo admin cię za uszy wyciąga.
Czyszczenie potencjometrów
czyszczenie styków
Jest tego duzo wystarczy poczytać na stronie co i do czego.
Pozdrawiam, Sroka
...
Po pierwsze to nie pisz dużymi literami bo admin cię za uszy wyciąga.
Czyszczenie potencjometrów
czyszczenie styków
Jest tego duzo wystarczy poczytać na stronie co i do czego.
Pozdrawiam, Sroka

Nie jestem muzykiem, ale jestem na forum, bo lubię zadawać pytania!!!
...CHCIAŁEM ZAPYTAĆ CZY SĄ JAKIEŚ ŚRODKI DO KONSERWACJI SPRZĘTU[CHODZI GŁÓWNIE O KONSOLETE STOI ONA W POMIESZCZENIU O DOŚĆ DUŻEJ WILGOTNOŚCI ] NIEKTÓRE WŁĄCZNIKI ZACZYNAJĄ TROCHE TRZESZCZEĆ.CO RADZILIBYŚCIE DO ZLIKWIDOWANIATAKICH PRZYPADŁOŚCI?
...
Postawic kilka pochlaniaczy wilogoci. Sa juz dostepne takie wynalazki, stosunkowo tanie... Konserwacja konserwacją, ale problem trzeba minimalizowac u zarodka...
M
...
Postawic kilka pochlaniaczy wilogoci. Sa juz dostepne takie wynalazki, stosunkowo tanie... Konserwacja konserwacją, ale problem trzeba minimalizowac u zarodka...
M
......CHCIAŁEM ZAPYTAĆ CZY SĄ JAKIEŚ ŚRODKI DO KONSERWACJI SPRZĘTU[CHODZI GŁÓWNIE O KONSOLETE STOI ONA W POMIESZCZENIU O DOŚĆ DUŻEJ WILGOTNOŚCI ] NIEKTÓRE WŁĄCZNIKI ZACZYNAJĄ TROCHE TRZESZCZEĆ.CO RADZILIBYŚCIE DO ZLIKWIDOWANIATAKICH PRZYPADŁOŚCI?
...
M...
wielkie dzięki. a jak wygląda taki pochłaniacz i na jakiej zasadzie działa?
czy jest to droga rzecz?
...
M...