Audiowerk 8

Wszelkie inne pytania związane z tematyką poruszaną w naszym magazynie
Awatar użytkownika
JBL_max
Audiowerk 8

Post autor: JBL_max » sobota 03 lip 2004, 16:59

Ano tak :) mam taką starą stareńką kartę. odziedziczyłem ją po znajomym który do Polski już nie wróci i zostawił to w zasadzie większość. Już chciałem tą kartę posłać do kosza na śmieci ale przezornie zapuściłem żurawia w internet. Wygląda na to że to nie jest taka ostatnia karta. Chłopaki nie znam się na tym. Powiedzcie mi coś o tej karcie czy warto to trzymać i do czego może mi się to przydać ?

Za info wielkie thanx z góry ...
Zajmuję się nagłaśnianiem imprez itp. a generalnie jestem wokalistą i gitarzystą zespołu SNAKE

Awatar użytkownika
Groover
Kontakt:

Re: Audiowerk 8

Post autor: Groover » sobota 03 lip 2004, 19:16

...Ano tak :) mam taką starą stareńką kartę. odziedziczyłem ją po znajomym który do Polski już nie wróci i zostawił to w zasadzie większość. Już chciałem tą kartę posłać do kosza na śmieci ale przezornie zapuściłem żurawia w internet. Wygląda na to że to nie jest taka ostatnia karta. Chłopaki nie znam się na tym. Powiedzcie mi coś o tej karcie czy warto to trzymać i do czego może mi się to przydać ?

Za info wielkie thanx z góry ......

to staroć. Stery ASIO takie se, potforniki zdaje się 18-bitowe... Generalnie, jak masz Szumblastera to sie tym baw. Jak masz coś lepszego z 24-bitowymi potfornikami - pogoń

Pozdro

Groover
nowe portale:
www.PortalStudyjny.pl, www.PortalKlawiszowy.pl, www.PortalGitarowy.pl

Awatar użytkownika
JBL_max

Post autor: JBL_max » niedziela 04 lip 2004, 02:03