Ano tak :) mam taką starą stareńką kartę. odziedziczyłem ją po znajomym który do Polski już nie wróci i zostawił to w zasadzie większość. Już chciałem tą kartę posłać do kosza na śmieci ale przezornie zapuściłem żurawia w internet. Wygląda na to że to nie jest taka ostatnia karta. Chłopaki nie znam się na tym. Powiedzcie mi coś o tej karcie czy warto to trzymać i do czego może mi się to przydać ?
Za info wielkie thanx z góry ...
Audiowerk 8
Zajmuję się nagłaśnianiem imprez itp. a generalnie jestem wokalistą i gitarzystą zespołu SNAKE
Re: Audiowerk 8
...Ano tak :) mam taką starą stareńką kartę. odziedziczyłem ją po znajomym który do Polski już nie wróci i zostawił to w zasadzie większość. Już chciałem tą kartę posłać do kosza na śmieci ale przezornie zapuściłem żurawia w internet. Wygląda na to że to nie jest taka ostatnia karta. Chłopaki nie znam się na tym. Powiedzcie mi coś o tej karcie czy warto to trzymać i do czego może mi się to przydać ?
Za info wielkie thanx z góry ......
to staroć. Stery ASIO takie se, potforniki zdaje się 18-bitowe... Generalnie, jak masz Szumblastera to sie tym baw. Jak masz coś lepszego z 24-bitowymi potfornikami - pogoń
Pozdro
Groover
to staroć. Stery ASIO takie se, potforniki zdaje się 18-bitowe... Generalnie, jak masz Szumblastera to sie tym baw. Jak masz coś lepszego z 24-bitowymi potfornikami - pogoń
Pozdro
Groover
nowe portale:
www.PortalStudyjny.pl, www.PortalKlawiszowy.pl, www.PortalGitarowy.pl
......Ano tak :) mam taką starą stareńką kartę. odziedziczyłem ją po znajomym który do Polski już nie wróci i zostawił to w zasadzie większość. Już chciałem tą kartę posłać do kosza na śmieci ale przezornie zapuściłem żurawia w internet. Wygląda na to że to nie jest taka ostatnia karta. Chłopaki nie znam się na tym. Powiedzcie mi coś o tej karcie czy warto to trzymać i do czego może mi się to przydać ?
Pozdro
Groover...
I wszystko w temacie , pytanie tylko ile terazk i tak akara może być real warta ?
Pozdro
Groover...