KOSS - słuchawki studyjne?
Panowie, czy któryś z Was używa, lub używał słuchawek tej firmy... chodzi mi o konkretny model - PRO 4 AAT Studio(10-25kHz, impedancja 250, zamknięte). Pytam, ponieważ mam okazję kupić ten model do domowego studia za cenę 400PLN. ( cena katalogowa 850).
Jestem muzykiem z wykształcenia. Zajmuję się kompozycją, aranżuję, i wciąż się uczę... Fascynują mnie możliwości współczesnych programów muzycznych.
Re: KOSS - słuchawki studyjne?
...Panowie, czy któryś z Was używa, lub używał słuchawek tej firmy... chodzi mi o konkretny model - PRO 4 AAT Studio(10-25kHz, impedancja 250, zamknięte). Pytam, ponieważ mam okazję kupić ten model do domowego studia za cenę 400PLN. ( cena katalogowa 850)....
Firma ta jest bardziej uwazana jako audiofilska niz studyjna. Mam model Kossa Pro 480 i bardzo sobie chwale. Na Twoim miejscu bym je sobie kupil, tym bardziej ze producent daje wieczysta gwarancje. Aha, model o którym piszesz to naprawde pierwsza liga jesli chodzi o sluchawki do studia.
Miłego słuchania
Firma ta jest bardziej uwazana jako audiofilska niz studyjna. Mam model Kossa Pro 480 i bardzo sobie chwale. Na Twoim miejscu bym je sobie kupil, tym bardziej ze producent daje wieczysta gwarancje. Aha, model o którym piszesz to naprawde pierwsza liga jesli chodzi o sluchawki do studia.
Miłego słuchania

......Panowie, czy któryś z Was używa, lub używał słuchawek tej firmy... chodzi mi o konkretny model - PRO 4 AAT Studio(10-25kHz, impedancja 250, zamknięte). Pytam, ponieważ mam okazję kupić ten model do domowego studia za cenę 400PLN. ( cena katalogowa 850)....
Miłego słuchania
...
********************** Bardzo Ci dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
Miłego słuchania

Jestem muzykiem z wykształcenia. Zajmuję się kompozycją, aranżuję, i wciąż się uczę... Fascynują mnie możliwości współczesnych programów muzycznych.