Jakiego Cubase kupić?

Wszelkie inne pytania związane z tematyką poruszaną w naszym magazynie
Awatar użytkownika
Sroka
Jakiego Cubase kupić?

Post autor: Sroka » środa 02 cze 2004, 03:57

Witam.

Posiadam od jakiegoś czasu starą wersję Cubase VST 5 i chciałbym kupić nową wersję tego samego programu.

Proszę o radę którą wersję kupić do domowego studia.

Czy ewentualnie "Studio Case" jest wystarczający ?

Pozdrawiam, Sroka
Nie jestem muzykiem, ale jestem na forum, bo lubię zadawać pytania!!!

Awatar użytkownika
Tadeo
Kontakt:

Re: Jakiego Cubase kupić?

Post autor: Tadeo » środa 02 cze 2004, 11:43

...Witam.

Posiadam od jakiegoś czasu starą wersję Cubase VST 5 i chciałbym kupić nową wersję tego samego programu.

Pozdrawiam, Sroka ...

A co w tej sterszej wersji brakuje Ci do pracy?

Awatar użytkownika
Sroka

Post autor: Sroka » środa 02 cze 2004, 12:29

......Witam.

Pozdrawiam, Sroka ...

A co w tej sterszej wersji brakuje Ci do pracy?...

Od jakiegoś czasu mam problem z zawieszaniem tego programu.

Tzn w ostatnią sobotę zainstalowałem nowy system łącznie ze sterownikami + Cubase + Wtyczki.

Wczoraj przyszedł mi program Norton Antyvirus i pozainstalowaniu dzieje się coś takiego. Jak odpalam cubase toma dwe informacje:[ Incomplete Loading ] i tuż po niej [ Load - Error ].

Żadne przeinstalowania nic nie pomagają ciągle jest to samo. Ale gdy zrobię wszystko po kolei czyli Norton zainstaluje tuż po instalacji systemu a dopiero po nim cubase to jest wszystko ok.

Ale tak być nie powinno ponieważ każda inna instalacja będzie dalej prawdopodobnie dawała ten sam efekt.

I z tąd myśl o zmianie na cubase który jest napisany z możliwością współpracy w środowisku Windows XP.

Pozdrawiam, Sroka

Grey

Post autor: Grey » środa 02 cze 2004, 12:52