Technics SL-1210 M5G Grand Master
Chciałbym sprowadzić 2x12100 M5G,ale obawiam się ,że bede miał problemy z naszym europejskim napieciem.Słusznie?
Interesuje sie tworzeniem i obrobka dzwieku(jestem amatorem), w przyszlosci chcialbym kupic gramofony i zaczac przygode z muzyka... Kompletuje sprzet...
Re: Technics SL-1210 M5G Grand Master
...Chciałbym sprowadzić 2x12100 M5G,ale obawiam się ,że bede miał problemy z naszym europejskim napieciem.Słusznie?...
Sprawdz czy nie ma przełącznika napięć pod tależem albo gdzieś od spodu.
Jak nie ma to musisz kupić transformator ~możliwy do kupienia na necie lub w sklepach elektronicznych.
Pozdrawiam, Sroka
P.S. Nice maszynka
Sprawdz czy nie ma przełącznika napięć pod tależem albo gdzieś od spodu.
Jak nie ma to musisz kupić transformator ~możliwy do kupienia na necie lub w sklepach elektronicznych.
Pozdrawiam, Sroka
P.S. Nice maszynka
Nie jestem muzykiem, ale jestem na forum, bo lubię zadawać pytania!!!
Bo pewnie sprowadze z USA,a ile kosztuje taki transformator?jak wygląda?ile waży itp
Interesuje sie tworzeniem i obrobka dzwieku(jestem amatorem), w przyszlosci chcialbym kupic gramofony i zaczac przygode z muzyka... Kompletuje sprzet...
w tych gramofonach pod talerzem znajduje się przełącznik napięcia, więc nie ma żadnego problemu z podłączeniem ich w polsce, czy gdziekolwiek indziej
mam więc to info sprawdzone
nie musisz nic dokupować,zeby dzialaly
mam więc to info sprawdzone
nie musisz nic dokupować,zeby dzialaly
a jesli na wiekszej imprezie by sie grało przy kilku tys W nie było by zadnych problemów?
...a jesli na wiekszej imprezie by sie grało przy kilku tys W nie było by zadnych problemów?...
Skoro masz przełacznik to co ma się stać?
Jak nie masz to kup trafo w USA 60$.
Skoro masz przełacznik to co ma się stać?
Jak nie masz to kup trafo w USA 60$.
Nie jestem muzykiem, ale jestem na forum, bo lubię zadawać pytania!!!
z tą imprezą na kilka tysięcy, fajne
przecież to nie gramofon podłączasz do WATOW