Co jest do tego potrzebne?
- mlodyGrzech
witam
zwracam sie z prosba o pomoc w dokonaniu wyboru sprzetu, mianowicie::potrzebuje urzadzenia wyposazonego w klawisze lub pady, ktore pozwoli mi na przypisanie kazdemu z nich (klawiszy/padow) innej probki zsamplowanej wczesniej przezemnie i przechowywanej na dysku w foramccie WAV.
czy wystarczy mi do tego cos takiego jak sampler Yamaha su10, czy musze zaopatrzyc sie w jakas klawiature sterujaca??
prosze o pomoc bo w MIDI (a z tego chyba bede musial korzystac) jestem zielony a nie chce zeby potem okazalo sie ze kupilem klawiature za 1,5 kafla, a w zupelnosci wystarczyloby mi jakies ''pudeleczko'' za pare stow.
dodam ze chodzi mi (glownie) o ukladanie perkusji z wykorzystaniem wlasnych brzmien, ale takze o puszczanie z reki innych sampli.
z gory dziekuje i pozdrawiam-mlodyGrzesiek
zwracam sie z prosba o pomoc w dokonaniu wyboru sprzetu, mianowicie::potrzebuje urzadzenia wyposazonego w klawisze lub pady, ktore pozwoli mi na przypisanie kazdemu z nich (klawiszy/padow) innej probki zsamplowanej wczesniej przezemnie i przechowywanej na dysku w foramccie WAV.
czy wystarczy mi do tego cos takiego jak sampler Yamaha su10, czy musze zaopatrzyc sie w jakas klawiature sterujaca??
prosze o pomoc bo w MIDI (a z tego chyba bede musial korzystac) jestem zielony a nie chce zeby potem okazalo sie ze kupilem klawiature za 1,5 kafla, a w zupelnosci wystarczyloby mi jakies ''pudeleczko'' za pare stow.
dodam ze chodzi mi (glownie) o ukladanie perkusji z wykorzystaniem wlasnych brzmien, ale takze o puszczanie z reki innych sampli.
z gory dziekuje i pozdrawiam-mlodyGrzesiek
Re: Co jest do tego potrzebne?
Ja Ci szczerze polecam MPD 16 -pady z legendarnego MPC (nie ma nic lepszego do układania perkusji...) same pady,podłączas pod MPC i poprostu grasz.... :] więcej info na http://mono-digital.pl/index.php?akcja=produkty&idproducent=1&idprodukt=5
Dess Jobs - Producent Muzyczny www.dessjobs.pl