Miks w Cool Edit Pro

Wszelkie inne pytania związane z tematyką poruszaną w naszym magazynie
Awatar użytkownika
wielki_edward
Miks w Cool Edit Pro

Post autor: wielki_edward » środa 17 mar 2004, 19:31

Witam serdecznie wszystkich mam małe pytanko, przeglądałem wcześniejsze posty ale nic nie znalazłem więc:

Jestem dość zielony w sprawach tworzenia muzyki na kompie jednak udało się nam z kolegami zrobić kilka instrumentali w FruityLoops.

I teraz: Kiedy miksuję to (zapisane do wav) z wokalem w Cool Edit pro miks brzmi 'sucho', nie ma głębi wszystko się nakłada i słabiutko, słabiutko to wygląda.

Spotkał się może ktoś z podobnym odczuciem?

Jak można to rozwiązać (ew. jakieś inne programy -triale lub dema)?

Pozdrawiam. Eda.

Awatar użytkownika
cichydd

Re: Miks w Cool Edit Pro

Post autor: cichydd » środa 17 mar 2004, 21:59

Ale czy same instrumenty w CE brzmia tak samo jk we FL ? Czy następouje jakaś degradacja brzmienia , czy po wyciszeniu wokalu MUTE też masz takie wrażenie ?

Awatar użytkownika
wielki_edward

Post autor: wielki_edward » środa 17 mar 2004, 23:16

własnie instrumental brzmi tak jak we fruity.

z tym że: żebyśmy się dobrze zrozumieli, instrumental jest jako jeden track. Wszystkie instrumenty razem są zgrane juz we fruity.

A w Cool E. miksuję tylko instrumental i wokale,

Pozdrawiam Edziu.

Awatar użytkownika
cichydd

Post autor: cichydd » środa 17 mar 2004, 23:44

Spróbuj kombinować z ustawianiem głosu w panoramie - skopiuj wokal na drugą scieżkę i daj jedną na prawo, drugą na lewo i kombinuj - zarzuć też kompresję na twarz - są gotowe presety w cooledicie - no i dostosuj poziom do reszty. Korekcja pogłos i powinno się skleić, choc to oczywiście zależy do podkładu - może naturalny wokal po prostu do niego nie pasuje.

Awatar użytkownika
wielki_edward

Post autor: wielki_edward » środa 17 mar 2004, 23:53

Ok. sprobuje.

Wielkie dzięki za podpowiedzi.

Paweł

Post autor: Paweł » czwartek 18 mar 2004, 10:11