Czesc.
Sam niedawno zastanawialem sie nad tymi stolami. Chcialem bardzo robic miksy i zgrywanie na stole. Jednak po wnikliwych obserwacjach, doszedlem do wniosku, ze to nie ma sensu.
Pewnie tak jak ty chcialem najpierw poprzez misker (wykorzystujac jego preampy i wejscia direct) nagrywac na twardy dysk. A pozniej przez interfejs wypuscic wszystkie kanaly na oddzielne kanaly miksera (motu 24 - 24 slady) po to aby bawic sie miksem na stole mikserskim (korekcja, podgrupy, wpiete w petle efekty itp.)
Zrobilem juz kosztorys i rozeznanie.iiiiiiii..przyszlo olsnienie..
Nie wiem, czy wiesz, ale przy nagrywaniu niezmierna role odgrywa jakosc preampow na wejsiach mikrofonowych..w wymienionych przez Ciebie stolach( mimo, ze to sa juz klasowe urzadzenia) preampy sa po prostu takie sobie. Czyli nie uda Ci sie wgrac "fajnych sladow". Bedzeisz mial jakosc w miare przyzwoita - bez szumow- ale bedzie to przecietne..
Druga sprawa to......korektor parametryczny w stole mikserskim..gdy pokrecisz sobie tymi galkami w Behringerze bedziesz wiedzial dlaczego on jest duzo tanszy. Osobiscie nie mialem doczynienia z wymienionymi przez Ciebie modelami Befringerow, ale slyszalem wiele tych samych opinii.....Korekcja w tych stolach jest strasznie dziwna...Krecisz jednym pasmem, a ono wplywa na drugie pasmo..moze da sie do tego przyzwyczaic - ale ludzie klna niemilosiernie na te EURODESKI... Po za tym Behringery ponoc brzmia bardzo jasno, metalicznie - wrecz "cyfrowo"

co nie musi byc wada.
Ale jest jeszcze jedna sprawa - nie wiem czy nie najwazniejsza. Wchodzac ze sladami do komputera - czyli do cyfry - masz pierwsza konwersje A/D (analogowo-cyfrowa) w przetwornikach interfejsu, wychodzac z komputera na stol masz druga konwersje D/A (cyfrowo-analogowa), a wychodzac 24 - oma, albo 32 -oma sladami masz juz slyszalna strate jakosci dzwieku...Poczytaj......byl tu temat na forum......."Sumowanie analogowe, czy cyfrowe" -wypowiadali sie fachowcy - mi osobiscie ten temat otworzyl oczy i zrezygnowalem ze stolu miskerskiego na rzecz swietnych preampow i mikrofonow..
Gdy zrobisz miks na stole mikserskim - musisz jeszcze raz wejsc do kompa - aby zgrac sume na 2 slady i mamy nastepna konwersje A/D......
Sory za przydlugawy post, ale wczesniej sam o to pytalem i kazdy mi tylko w jednym zdaniu odpowiadal uzywajac samyc h sloganow technicznych... pomysl zanim kupisz...
Chyba, ze mikser bedzeisz wykorzystywal przy naglosnieniu tez - to zmienia postac rzeczy ...
Aha - jeszcze jedna wazna sprawa..
robiac miks na stole nie zapniesz sobie w czasie rzeczywistym na kazdy kanal kilku efektow, tak jak to ma miejsce przy miksie cyfrowym z wykorzystaniem miksera programowego w Cubasie Nuendo, Pro Toolsie, czy innych..
pozdrawiam.