Czesc
Mam mały problem i nie wiem jak sobie z tym poradzić- a mianowicie,
Nagrywam wokal w cubase sx i w odsłuchu (słuchawkach) słychać tylko na jednym kanale
Posiadam przedwzmacniacz di porta (mind prind ) i tam mam podłączone słuchawki.
Co zrobić żeby wokal słyszalny był w obu kanałach.
Dzięki za pomoc.
Odsłuch w Cubase
Jestem muzykiem z zawodu. Muzyka kręci się cały czas do okoła mnie i ostatnio fascynuje mnie nagrywanie muzy w swoim małym studiu domowym.
Re: Odsłuch w Cubase
di port to dwukanałowy przedwzmacniacz z odsłuchem słuchawkowym. Większość takich urządzeń podaje na słuchawki sygnał z rozbiciem na kanały tj. 1 kanał > Lewy, 2 kanał > prawy.
Żeby słyszeć sygnał w obydwu słuchawkach - musiałbys je podłączyć do wyjścia karty dźwiękowej w komputerze. Wyjście na DiPorcie służy tylko do monitorowania i tak już działa, że każdy kanał słychać w innym uchu.
Żeby słyszeć sygnał w obydwu słuchawkach - musiałbys je podłączyć do wyjścia karty dźwiękowej w komputerze. Wyjście na DiPorcie służy tylko do monitorowania i tak już działa, że każdy kanał słychać w innym uchu.
Warszawa - 'home' studio
...di port to dwukanałowy przedwzmacniacz z odsłuchem słuchawkowym. Większość takich urządzeń podaje na słuchawki sygnał z rozbiciem na kanały tj. 1 kanał > Lewy, 2 kanał > prawy.
Żeby słyszeć sygnał w obydwu słuchawkach - musiałbys je podłączyć do wyjścia karty dźwiękowej w komputerze. Wyjście na DiPorcie służy tylko do monitorowania i tak już działa, że każdy kanał słychać w innym uchu....
dzieki, ale czy to mozna jakoś ustawić w cubase sx czy tylko przez kartę
posiadam terateca 2496 i on ma 2 wejsia analogowe i 2 spdif i tyle samo wyjsc bez wyjscia słuchawkowego. Czy podłączyć słuchawki do wyjscia
analogowego?.
Żeby słyszeć sygnał w obydwu słuchawkach - musiałbys je podłączyć do wyjścia karty dźwiękowej w komputerze. Wyjście na DiPorcie służy tylko do monitorowania i tak już działa, że każdy kanał słychać w innym uchu....