Witam wszystkich , zacznę od tego że przymierzam się do kupna Compresora, do domowych nagrań kapelki w której gram.Nie ukrywam że jestem początkującym amatorem homerecording'u mam do wyboru Behringer MDX 4600(poczwórny kompresor) lub Alesis 3630 (podwójny kompresor),i zwracam się do Was o poradę jaki wybrać ,jakie są różniece między poczwórnym ,a podwójnym kompresorem.Myślę że wasze doświadczenia pomogą mi w wyboże.
Z góry dziękuję .
Dylemat z kompresorem
Muzyk -amator,początki w home recording`u.
Re: Dylemat z kompresorem
...Witam wszystkich , zacznę od tego że przymierzam się do kupna Compresora, do domowych nagrań kapelki w której gram.Nie ukrywam że jestem początkującym amatorem homerecording'u mam do wyboru Behringer MDX 4600(poczwórny kompresor) lub Alesis 3630 (podwójny kompresor),i zwracam się do Was o poradę jaki wybrać ,jakie są różniece między poczwórnym ,a podwójnym kompresorem.Myślę że wasze doświadczenia pomogą mi w wyboże.
Z góry dziękuję ....
A na czym będziesz nagrywać? Jeśli na kompie, to wystarczy plug-in -
np. ten - DARMOWY!!!
Pozdro
Groover
Z góry dziękuję ....
A na czym będziesz nagrywać? Jeśli na kompie, to wystarczy plug-in -
np. ten - DARMOWY!!!
Pozdro
Groover
nowe portale:
www.PortalStudyjny.pl, www.PortalKlawiszowy.pl, www.PortalGitarowy.pl
www.PortalStudyjny.pl, www.PortalKlawiszowy.pl, www.PortalGitarowy.pl
......Witam wszystkich , zacznę od tego że przymierzam się do kupna Compresora, do domowych nagrań kapelki w której gram.Nie ukrywam że jestem początkującym amatorem homerecording'u mam do wyboru Behringer MDX 4600(poczwórny kompresor) lub Alesis 3630 (podwójny kompresor)