Nagłośnienie pokoju

Wszelkie inne pytania związane z tematyką poruszaną w naszym magazynie
Awatar użytkownika
diacon
Nagłośnienie pokoju

Post autor: diacon » poniedziałek 24 lis 2003, 19:13

Witam,chcialbym naglosnic moj pokoj o wymiarach ok 3m x 4m

zwracam sie bo chcialbym to zrobic dobrze z przemysleniem zebym pozniej nie zalowal.monitory czy zwykle kolumny?przestrzenny dzwiek czy tez nie?Czekam na odpowiedz i pozdrawiam
Interesuje sie tworzeniem i obrobka dzwieku(jestem amatorem), w przyszlosci chcialbym kupic gramofony i zaczac przygode z muzyka... Kompletuje sprzet...

Max_to_max

Re: Nagłośnienie pokoju

Post autor: Max_to_max » poniedziałek 24 lis 2003, 22:49

...Witam,chcialbym naglosnic moj pokoj o wymiarach ok 3m x 4m

zwracam sie bo chcialbym to zrobic dobrze z przemysleniem zebym pozniej nie zalowal.monitory czy zwykle kolumny? Przestrzenny dzwiek czy tez nie?Czekam na odpowiedz i pozdrawiam ...

A czego słuchasz :) ?

Awatar użytkownika
diacon

Post autor: diacon » wtorek 25 lis 2003, 19:06

...

...Witam,chcialbym naglosnic moj pokoj o wymiarach ok 3m x 4m

zwracam sie bo chcialbym to zrobic dobrze z przemysleniem zebym pozniej nie zalowal.monitory czy zwykle kolumny? Przestrzenny dzwiek czy tez nie?Czekam na odpowiedz i pozdrawiam ...

A czego słuchasz :) ?

...

Glownie muzyki technicznej,potrzebny mi dobry dzwiek,a po zatym to co to jest odsluch?
Interesuje sie tworzeniem i obrobka dzwieku(jestem amatorem), w przyszlosci chcialbym kupic gramofony i zaczac przygode z muzyka... Kompletuje sprzet...

Awatar użytkownika
diacon

Post autor: diacon » wtorek 25 lis 2003, 19:08

......Witam,chcialbym naglosnic moj pokoj o wymiarach ok 3m x 4m

zwracam sie bo chcialbym to zrobic dobrze z przemysleniem zebym pozniej nie zalowal.monitory czy zwykle kolumny?przestrzenny dzwiek czy tez nie?Czekam na odpowiedz i pozdrawiam ...