Studiologic 990xp/pro

Wszelkie inne pytania związane z tematyką poruszaną w naszym magazynie
ixtdxi
Studiologic 990xp/pro

Post autor: ixtdxi » wtorek 08 mar 2011, 11:27

Witam,

Zdecydowałem się na zakup klawiatury STUDIOLOGIC 990, ale mam dylemat. Zależy mi głównie na dobrej jakości sprzęcie do grania i nagrywania, wszelkie pokrętła są w zasadzie zbędne. Wiem, że klawiatura SL 990 pro ma możliwość kontoli krzywych velocity i dwa równoległe wyjścia midi (?). Bardzo proszę o przybliżenie mi róznic pomiędzy tymi dwoma klawiaturami. Widziałem specyfikację jednej i drugiej, lecz nie za wiele mi to mówi- nie znam się na tym.
Od razu dodam, że zależy mi na 88 klawiszach i właśnie w takich granicach cenowych (do 1500zł).

Co będzie lepszym rozwiązaniem- zakup przejściówki midi-usb, czy jakiegoś interfejsu, czy np. od razu lepiej kupić jakąś kartę muzyczną z wejściem midi? Na teraz potrzeba jedynie czegoś aby móc korzystać z klawiatury podłączonej do komputera, może w przyszłości nagrywanie wokalu (ale jeszcze nie teraz).

Oczywiście zależy mi na jak najniższej latencji (ESI MAYA 44 PCI?, ESI MAYA44e? ESI Juli@ Julia?). Co do ceny to zależy mi aby była jak najniższa...

Awatar użytkownika
Soundscape
Kontakt:

Re: Studiologic 990xp/pro

Post autor: Soundscape » wtorek 08 mar 2011, 12:48

Jeśli chodzi o klawiaturę, to za 1500 nic lepszego nie dostaniesz. Stosunek jaości do ceny serii SL jest bardzo dobra. Sam mam starszą wersję i jest w porządku. Z tym że pianistą nie jestem, więc gdybyś miał możliwość dotknięcia tego ustrojstwa, to zrób to koniecznie.

Jeśli zaś chodzi o kartę / interfejs audio, to znajdziesz mnóstwo informacji na forum.

Pozdrawiam!

Redakcja

Re: Studiologic 990xp/pro

Post autor: Redakcja » wtorek 08 mar 2011, 17:24

...Zdecydowałem się na zakup klawiatury STUDIOLOGIC 990...

Nie ma takiego instrumentu! Jest natomiast Fatar STUDIOLOGIC SL-990 PRO, tudzież i SL-990 XP.