Wirtualny Digital delay effect dla wejscia mikrofonoweg w Windows

Wszelkie inne pytania związane z tematyką poruszaną w naszym magazynie
Awatar użytkownika
Sroka
Wirtualny Digital delay effect dla wejscia mikrofonoweg w Windows

Post autor: Sroka » czwartek 10 gru 2009, 15:42

Witam wszystkich!

Czy jest cos takiego co mozna by zainstalowac w Windows, i bylby to typowy effekt echo, dealey, chorus dla wejscia mikrofonowego w standardowej karcie muzycznej?

Chodzi o mozliwosc nakladania lekkiego effektu do nagran Karaoke.

Prosze o jakies rozwiązania, Sroka

Nie jestem muzykiem, ale jestem na forum, bo lubię zadawać pytania!!!

Awatar użytkownika
DJOZD

Re: Wirtualny Digital delay effect dla wejscia mikrofonoweg w Windows

Post autor: DJOZD » czwartek 10 gru 2009, 20:09

...
Witam wszystkich!

Czy jest cos takiego co mozna by zainstalowac w Windows, i bylby to typowy effekt echo, dealey, chorus dla wejscia mikrofonowego w standardowej karcie muzycznej?

Chodzi o mozliwosc nakladania lekkiego effektu do nagran Karaoke.

Prosze o jakies rozwiązania, Sroka...

Nagrań karaoke??? hmm.... nie bardzo wiadomo o co ci konkretnie chodzi.

Po co nakładac efekt do nagran?

Moze chodzi ci poprostu o dodanie poglosu dla wokalu przy zabawie karaoke. Mysle ze jest to do zrobienia z czym pokroju ASIO4ALL. Bedziesz mógł pościc na scieżce w hoście jakikolwiek poglos z wtyczki w monitoringu live. Wtedy sygnał bedzie wpadał do wtyczki i poglos bedzie szedł relatime. Ale to tak oczywste ze chyba o to bys nie pytał hmm....Smile

Awatar użytkownika
Sroka

Post autor: Sroka » czwartek 10 gru 2009, 21:22

Nagrań karaoke??? hmm.... nie bardzo wiadomo o co ci konkretnie chodzi.

Po co nakładac efekt do nagran?