Mikrofon na scenę do ballad jazzowych
Noszę się z zamiarem kupna mikrofonu dynamicznego do ballad jazzowych...chodzi mi o ciepłe , szerokie brzmienie...Słyszałem duzo dobrego nt.majków Audio-technica , Beyerdynamic , czy Audix...
Czy ktoś miał okazję spiewać lub nagłasniać wokalistę na któryms z wybranych mikrofonów? Pozdro!
Czy ktoś miał okazję spiewać lub nagłasniać wokalistę na któryms z wybranych mikrofonów? Pozdro!
Jestem nauczycielem muzyki
Re: Mikrofon na scenę do ballad jazzowych
do ballad jazzowych znakomicie sprawdzi sie pojemnosc neumann kms 105.
...do ballad jazzowych znakomicie sprawdzi sie pojemnosc neumann kms 105.
...
Może się sprawdzić ale nie musi. Zależy od wielu czynników(emisja, tembr, sybilanty, skala itp.). Trudniej dobierać wokalistów do mikrofonu niż na odwrót
Trzeba by wybrać własnousznie
...
Może się sprawdzić ale nie musi. Zależy od wielu czynników(emisja, tembr, sybilanty, skala itp.). Trudniej dobierać wokalistów do mikrofonu niż na odwrót

...Noszę się z zamiarem kupna mikrofonu dynamicznego do ballad jazzowych...
To proste!
Znajdź na rynku dynamika na którym będzie pisało "only jazz ballad" albo podobnie i masz problem z czerepa.
[addsig]
To proste!
Znajdź na rynku dynamika na którym będzie pisało "only jazz ballad" albo podobnie i masz problem z czerepa.
[addsig]
Wiedza zawsze ileś tam kosztuje, głupoty i niewiedzy nie da się oszacować.
Polecam Ci AT AE 6100, którego sam używam.
Dla mnie to jeden z najlepszych dynamików na scenę.
Pojawił sie również RODE M1, ciekawe czy ktoś może się na jego temat wypowiedzieć, bo w artykułach jest wstępnie chwalony, ma gwarancję dożywotnią i nawet przystępną cenę, porównująć z klasykami z riderów.
Dla mnie to jeden z najlepszych dynamików na scenę.
Pojawił sie również RODE M1, ciekawe czy ktoś może się na jego temat wypowiedzieć, bo w artykułach jest wstępnie chwalony, ma gwarancję dożywotnią i nawet przystępną cenę, porównująć z klasykami z riderów.
neuman KSM105 jest naprawdę wielki ale małe ale