Witam mam pytanie odnosnie tego samplera czy wie ktos moze czy mozna podłączyć go przez midi do rolanda mc-808 tak aby roland był sequencerem dla tego samplera i ewentualnie jak to zrobic.
Odrazu zaznaczam ze jestem laikiem jesli chodzi o midi.
Pozdrawiam i z góry bardzo dziękuję za jakakolwiek pomoc.
Roland MC-808 i Akai S3000xl - jak połączyć przez MIDI
Re: Roland MC-808 i Akai S3000xl - jak połączyć przez MIDI
...Witam mam pytanie odnosnie tego samplera czy wie ktos moze czy mozna podłączyć go przez midi do rolanda mc-808 tak aby roland był sequencerem dla tego samplera i ewentualnie jak to zrobic.
Pozdrawiam i z góry bardzo dziękuję za jakakolwiek pomoc....
To najpierw się doszkól z MIDI byśmy laika za rączkę nie prowadzili.
W czym problem? W obsłudze MC-808? Czytaj instrukcję!
Wiadomo, że jeśli jest sequencer z samplerem to ścieżka albo jest skierowana do samplera, albo na port MIDI, lub obydwa.
Instrukcja MC-808 str 77 tabelka po prawej stronie - sam dół.
Seq output: INT, EXT, BOTH.
Ważne by się kanały MIDI zgadzały. ehhh....
To najpierw się doszkól z MIDI byśmy laika za rączkę nie prowadzili.
W czym problem? W obsłudze MC-808? Czytaj instrukcję!
Wiadomo, że jeśli jest sequencer z samplerem to ścieżka albo jest skierowana do samplera, albo na port MIDI, lub obydwa.
Instrukcja MC-808 str 77 tabelka po prawej stronie - sam dół.
Seq output: INT, EXT, BOTH.
Ważne by się kanały MIDI zgadzały. ehhh....
Lubię: klawisze, samplery, realizację, programowanie, DIY. Muzyka dub i okolice.
-
- Kontakt:
Re: Roland MC-808 i Akai S3000xl - jak połączyć przez MIDI
...Witam mam pytanie odnosnie tego samplera czy wie ktos moze czy mozna podłączyć go przez midi do rolanda mc-808 tak aby roland był sequencerem dla tego samplera i ewentualnie jak to zrobic.
tak mozna wychodzisz z MIDI out rolanda mc808 i wchodzisz kablem midi do samplera MIDI in (s3000)
mc808 MIDI out <----> MIDI in s3000xl