Cześć.
Wstępnie przeszukałem poprzez wyszukiwarke, a jednak.
JWT: Co możecie polecić, jestem w tym temacie zielony.
Zamierzam przgotować wszystko na kompie, zgrać do dwóch kanałów materiał. (L R) + klik. Czyli naliczyłem trzy kanały.
Dwa kanały nie wchodzą w gre. Stąd zastosowanie Md, którego mam
odpada, odpada bo chciałbym mięć stereofonie + klik(minimum)
Jeżeli uważacie, że 4 kanały to mało, to prosze o u zasadnienie.
Rozumiem, że im więcej kanałów w takim urządzeniu to można kreować proporocje podczas Soundchecku.(1 blacha, 2 loopy,3 chory itd i tak można dojść i rozbudowywać).
Jednak zależy mi też na tym by urządzenie nie było zbyt, wielkie chyba że to konieczność. Czekam na rozwiązania jak to należy zrobić profesjonalnie.
Urządzenie do playbacków
RME, MSP5, Yamacha P-120, Korg R-3, OSX
Re: Urządzenie do playbacków
Panowie ? - doradzcie coś.
Przecież rejestrator zooma h4 to chyba troche inne zastosowanie niż urządzenie do tego typu celów.
Przecież rejestrator zooma h4 to chyba troche inne zastosowanie niż urządzenie do tego typu celów.
...Boss Micro BR...
Ten Boss, ma jedno wyjście stereo.
Zatem jak mam wypuścić playback (stereo) i klika (który będzie słyszalny tylko w określonym kanale..., który przecież nie ma lecieć na przody).
Ten Boss, ma jedno wyjście stereo.
Zatem jak mam wypuścić playback (stereo) i klika (który będzie słyszalny tylko w określonym kanale..., który przecież nie ma lecieć na przody).
Roland R-4 posiada 4 tracki, a nagrywa na dysk twardy.
EiS jest super! Pozdrawiam Redakcję!
...Roland R-4 posiada 4 tracki, a nagrywa na dysk twardy....
Tia. 1000 euro za tego rolanda.
Patrzlem tez na yamaha Md4,
ale sprzet chyba juz zdeczka wiekowy.
Ja nie potrzebuje edycji takie rozbudowanej.
Od tego mam kompa w domu.
Chciałbym zagrac tracki w domu, i poprostu puścić to na scenie z rozdzieleniem sygnałów na więcej niż dwa. (zatem tory EQ, compresje, limitery, sa mi w ogóle nie potrzebne).