Vista w laptopie i CubaseSX3
Witam serdecznie. Koledzy Vista czy jednak XP... Przywiozlem z USA paviliona HP, chyba troche z wyzszej polki.Jesta na nim Vista.Ja chcialbym przystosowac go sobie do zadan muzycznych. Szscerze mowiac nie podoba mi sie ten system...moze dlatego ,ze nie mam z nim doswiadczenia.Chodzi mi glownie o instalacje Cubase+instrumenty vst, dxi. Martwi mnie jednak to, ze podobno Viste trudno usunac z laptopow sprowadzanych ze Stanow...Prosze o cenne uwagi i serdecznie pozdrawiam.
Jestem muzykiem z wykształcenia. Zajmuję się kompozycją, aranżuję, i wciąż się uczę... Fascynują mnie możliwości współczesnych programów muzycznych.
Re: Vista w laptopie i CubaseSX3
usunac zaden problem - ze sterownikami tez wiekszego problemu byc nie musi o ile nie zachowuja sie jak fujitsu siemens ktory to nie udostepnia sterownikow na stronie do sprzetu ktory standartowo jest z vista.......
problemow w pracy tez byc nie powinno o ile twoj interfejs ma poprawne sterowniki do visty
mi jak narazie kazdy prog dziala na viscie bez klopotu
problemow w pracy tez byc nie powinno o ile twoj interfejs ma poprawne sterowniki do visty
mi jak narazie kazdy prog dziala na viscie bez klopotu
to prawda ; problemow ze sterownikami nie ma zadnego na dzien dzisiejszy..
pozostaje tylko kwestia samego systemu. ja mialem, popracowalem na nim 3 miesiace i wrocilem do xp. ale tobie nie mowie co masz robic. sprawdz viste, popracuj troche. zdobedziesz nowe doswiadczenie
by the wy to jaki masz tam procesor w tym laptoku i ile ram ?
pozostaje tylko kwestia samego systemu. ja mialem, popracowalem na nim 3 miesiace i wrocilem do xp. ale tobie nie mowie co masz robic. sprawdz viste, popracuj troche. zdobedziesz nowe doswiadczenie

wiek 24 lata, wyzsze studia, w branzy od 5 lat ; moja pasja to muzyka i wszystko co z nia zwiazane ! programy : AbletonLive, Cubase.Sprzet : DualCore2, 4gb ram, 500 gb hdd, RME9632 ; Access Virus TI (comming soon) ;-)