Thomann - czy mogę być spokojny, że przyślą?

Wszelkie inne pytania związane z tematyką poruszaną w naszym magazynie
Awatar użytkownika
Tady
Thomann - czy mogę być spokojny, że przyślą?

Post autor: Tady » sobota 21 lip 2007, 18:22

Kupilem u thomanna pare rzeczy. bylem swoim autem w jego sklepie,piekny showroom.
Zaplacilem gotowka,wymienialem dolary na Euro. niemiecki bank bardzo niekorzystnie mi wymienil.Za 1- Ero musialem aplacic 1,41dolara.Wymienilem 7tys dol.Trzeba bylo wymienic w Polsce w kantorze. Stalo sie.
Piszac do nich wczesniej,liczylem na to ,ze kupie kilka paczek Mackie 1532z.niestety dopiero na miejscu okazalo sie ze Mackie wysprzedane.
Obiecali mi, ze za dwa tygodnie mi te kolumny przysla. Zbliza sie miesiac i nic.Zadnych wiadomosci.Wiem ze Mackie wszedzie "wyszly" ale zaczynam sie niepokoic. Czy przysla??
[addsig]
Mam 52 lat, jestem muzykiem. Od kilkunastu lat pracuję na zagranicznych kontraktach: Zjedn. Emiraty Arab. Jordania Cypr. Chcę się zająć nagrywaniem. Wyjazdy już mnie męczą.

Awatar użytkownika
zebromirrrr

Re: Thomann - czy mogę być spokojny, że przyślą?

Post autor: zebromirrrr » niedziela 22 lip 2007, 13:07

...Kupilem u thomanna pare rzeczy. bylem swoim autem w jego sklepie,piekny showroom.
Zaplacilem gotowka,wymienialem dolary na Euro. niemiecki bank bardzo niekorzystnie mi wymienil.Za 1- Ero musialem aplacic 1,41dolara.Wymienilem 7tys dol.Trzeba bylo wymienic w Polsce w kantorze. Stalo sie.
Piszac do nich wczesniej,liczylem na to ,ze kupie kilka paczek Mackie 1532z.niestety dopiero na miejscu okazalo sie ze Mackie wysprzedane.
Obiecali mi, ze za dwa tygodnie mi te kolumny przysla. Zbliza sie miesiac i nic.Zadnych wiadomosci.Wiem ze Mackie wszedzie "wyszly" ale zaczynam sie niepokoic. Czy przysla??
...