Cubase SX exportowanie i wydruk nut.
Moja prosba; chce z Midi File wydrukowac
sobie do grania , nauczenia sie danej prarti,
zapisu nutowego. Dzialam nastepujaco
W Nutach ,partyturze ,Global Funktion, nastepnie
export scores (-exportuje nuty).Mam problem
bo nigdzie nie napotkalem ustawienia ile taktow
moge wyslac i jak sobie ustawic strone ktora bedzie
drukowana.Rezultat, mam wydruk na polowie strony,nie
wiecej, nie chodzi o oszczednosc papieru ale kazdy
grajacy wie ,ze ciezko z takich polowicznie
zapisanych kartek sie gra, w jednym utworze jest
ich np.5 lub wiecej.
Moze jest jakas mozliwosc zeby
wyexportowac tyle taktow zeby zapelnic cala strone?
Sorry nie posiadam polskiej trzcionki .
Cubase Sx export nut do druku
Mam 52 lat, jestem muzykiem. Od kilkunastu lat pracuję na zagranicznych kontraktach: Zjedn. Emiraty Arab. Jordania Cypr. Chcę się zająć nagrywaniem. Wyjazdy już mnie męczą.
Re: Cubase Sx export nut do druku
Najszybciej:
Z interesującej Ciebie ścieżki midi przytnij ten fragment który chcesz wydrukować w nutach.
Np.: takt 16-64 solo gitary
dodaj nową ścieżkę midi i wstaw tamten fragment od pierwszego taktu nowej ścieżki.
Zaznaczasz i w edytorze nut już masz swoje solo od pierwszego taktu
gotowe do druku- takty od 1 do 48. Resztę trzeba ustawić w właściwościach drukarki.
Mam nadzieję, że mogłem pomóc.
Z interesującej Ciebie ścieżki midi przytnij ten fragment który chcesz wydrukować w nutach.
dodaj nową ścieżkę midi i wstaw tamten fragment od pierwszego taktu nowej ścieżki.
gotowe do druku- takty od 1 do 48. Resztę trzeba ustawić w właściwościach drukarki.
Midas M32R,EVE SC203,PC IntelCore2 Duo E6550 2.33GHz, 4GBRAM, Win7/64, HDSP9632+AI4S-192, BCF2000, lenovo Ideapad700 i7 16GB RAM, Cubase 8/7.5,SoundForge10, CDArchitect5.2, PSPaudioware, NomadFactory, StevenSlateDrums4, BFD ECO
Re: Cubase Sx export nut do druku
...Najszybciej:
...
Dzieki, pomogles ,po problemie.
Pozdrawaim
...
Dzieki, pomogles ,po problemie.
Pozdrawaim