Wiszący statyw!
Witam wszystkich!
Szukam statywu mikrofonowego który można zamontować na suficie (nie znam fachowej nazwy tego cuda) Takie ramie które można ustawiać - przesuwać gdzie się chce. Widziałem takie cos w studiu radia Gdańsk ale to było dosyć dawno temu. Może wiecie gdzie takie cudo można zakupić w Polsce, szukam już pod różnymi hasłami i nic nie mogę znaleźć!
Dzięki i pozdrawiam
Szukam statywu mikrofonowego który można zamontować na suficie (nie znam fachowej nazwy tego cuda) Takie ramie które można ustawiać - przesuwać gdzie się chce. Widziałem takie cos w studiu radia Gdańsk ale to było dosyć dawno temu. Może wiecie gdzie takie cudo można zakupić w Polsce, szukam już pod różnymi hasłami i nic nie mogę znaleźć!
Dzięki i pozdrawiam
Jestem muzykiem z zawodu. Muzyka kręci się cały czas do okoła mnie i ostatnio fascynuje mnie nagrywanie muzy w swoim małym studiu domowym.
Re: Wiszący statyw!
Masz jeszcze opcje ze zwykłym krótkim statywem ze standardowym ramieniem. Mocujesz pod sufitem dwie prowadnice i na nie umiejscawiasz np trójnóg statywu- ale Tobie chyba nie o to chodzi

...Masz jeszcze opcje ze zwykłym krótkim statywem ze standardowym ramieniem. Mocujesz pod sufitem dwie prowadnice i na nie umiejscawiasz np trójnóg statywu- ale Tobie chyba nie o to chodzi
...
Własnie tadeo nie o to

Własnie tadeo nie o to
Jestem muzykiem z zawodu. Muzyka kręci się cały czas do okoła mnie i ostatnio fascynuje mnie nagrywanie muzy w swoim małym studiu domowym.
Naprawde nie mozna tego dostac w polsce?
moze daj link na zdjecie o co Ci chodzi - moze gdzies przy okazji ktos to dojrzy - Twoj opis jest dalece niewystarczajacy - a nie lepiej kupic statyw typu Zuraw? kosztuje ok. 200 zeta, a mozna na nim i overheady powiesic
...moze daj link na zdjecie o co Ci chodzi - moze gdzies przy okazji ktos to dojrzy - Twoj opis jest dalece niewystarczajacy - a nie lepiej kupic statyw typu Zuraw? kosztuje ok. 200 zeta, a mozna na nim i overheady powiesic...