Targi Music Media w Krakowie
Nigdy nie bylem na takich targach, w sumie mam niedaleko i chciałbym zapytac czy warto pojechac, jak to wyglada ? Z listy wystawcow wnioskuje ze byłoby kilka produktow ktore mnie interesuja, ale czy nie bedzie takiej akcji ze np. do sprzetu ktory mnie interesuje trzba stac w kolejce z kilka godzin ?

Mac Pro, Logic Pro X i trochę klawiszy :)
Re: Targi Music Media w Krakowie
...Nigdy nie bylem na takich targach, w sumie mam niedaleko i chciałbym zapytac czy warto pojechac, jak to wyglada ? Z listy wystawcow wnioskuje ze byłoby kilka produktow ktore mnie interesuja, ale czy nie bedzie takiej akcji ze np. do sprzetu ktory mnie interesuje trzba stac w kolejce z kilka godzin ?
...
Tam trzeba być koniecznie.

Tam trzeba być koniecznie.
Jestem początkującym muzykiem amatorem, mam 34 lata
...
Podobno rok temu mało ludzi było...
Podobno rok temu mało ludzi było...
......
Podobno rok temu mało ludzi było......
Wolisz sie przeciskac w tloku?
[addsig]
Podobno rok temu mało ludzi było......
Wolisz sie przeciskac w tloku?

[addsig]
uniżenie kłaniam :-)
Co do Music Media - powiedzcie mi jak to jest. Bo po wizycie na ich stronei zgłupiałem - czyż wstęp jest za darmo. Czy aby wejsć na targi pierwszego dnia(tylko dla osób z branży) trzeba się wylegitymować nagranymi cd, czy jak? Po czym Oni ot poznają?
[addsig]
[addsig]
Dess Jobs - Producent Muzyczny www.dessjobs.pl
...Co do Music Media - powiedzcie mi jak to jest. Bo po wizycie na ich stronei zgłupiałem - czyż wstęp jest za darmo. Czy aby wejsć na targi pierwszego dnia(tylko dla osób z branży) trzeba się wylegitymować nagranymi cd, czy jak? Po czym Oni ot poznają?
...
Wstep jest podobno za darmo po rejestracji na tej stronie...przy kasach maja byc wydawane identyfikatory...a tak to 20 zł za dzień. Co do pierwszego dnia targow (dla osob z branży) to wydaje mi sie ze wejda tylko wlasciciele sklepów, ludzie z wytworni itp...
...