Trigerowanie bębnów
Post został usunięty.
Ostatnio zmieniony piątek 01 lut 2019, 06:01 przez PiotrK, łącznie zmieniany 1 raz.
[Użytkownik usunął konto]
Re: Trigerowanie bębnów
Jeśli pomieszczenie jest ok, powinieneś uzyskać dobre brzmienie podstawowe bębnów z 4 śladów: sto, wer, amb L-R. Oczywiście w zależności od gatunku lepiej lub gorzej. Ale masz jeszcze 4 wloty w zapasie + wiedzę nt. dalekich ujęć - gdzie ambienty ustawić do jazzu, gdzie do popu a gdzie do metalu.
**********************
Jestem bardzo ciekawy jak brzmia tak nagrane babny... masz jakies przyklady?? Szczegolnie interesuje mnie twoja propozycja takiego omikrofonowania dla metalu...
Ja mam wrazenie ze zapomniales o tym ze te bebny trzeba potem zmiksowac z reszta instrumentow... (o tomach tez zapomniales...)
**********************

Jestem bardzo ciekawy jak brzmia tak nagrane babny... masz jakies przyklady?? Szczegolnie interesuje mnie twoja propozycja takiego omikrofonowania dla metalu...
Ja mam wrazenie ze zapomniales o tym ze te bebny trzeba potem zmiksowac z reszta instrumentow... (o tomach tez zapomniales...)
- Miłaszewski
- Posty:997
- Rejestracja:wtorek 23 gru 2003, 00:00
Re: Trigerowanie bębnów
jesli chodzi o metal, to cos takiego sie nie uda
16 sladow na bebny to optymalna opcja
metal jest najbardziej wymagajacym i najtrudniejszym gatunkiem do inzynierii
[addsig]
16 sladow na bebny to optymalna opcja
metal jest najbardziej wymagajacym i najtrudniejszym gatunkiem do inzynierii
[addsig]
Re: Trigerowanie bębnów
...jesli chodzi o metal, to cos takiego sie nie uda
16 sladow na bebny to optymalna opcja
metal jest najbardziej wymagajacym i najtrudniejszym gatunkiem do inzynierii
...
**********************
Dlatego jesli nie zauwazyles moje pytanie bylo troche ironiczne...
16 sladow na bebny to optymalna opcja
metal jest najbardziej wymagajacym i najtrudniejszym gatunkiem do inzynierii
...
**********************
Dlatego jesli nie zauwazyles moje pytanie bylo troche ironiczne...

Re: Trigerowanie bębnów
Jestem bardzo ciekawy jak brzmia tak nagrane babny... masz jakies przyklady?? Szczegolnie interesuje mnie twoja propozycja takiego omikrofonowania dla metalu..
Nie mam gdzie tego wrzucić, podaj mi swój adres mailowy, to Ci podeślę próbkę.
Ja mam wrazenie ze zapomniales o tym ze te bebny trzeba potem zmiksowac z reszta instrumentow... (o tomach tez zapomniales...)
Przecież napisałem, że masz jeszcze 4 ślady w zapasie. Mogą to być np. cztery tomy, trzy tomy + druga stopa albo hihat itp, w zależności od sytuacji.
Zawsze możesz doinwestować by nagrywać 16 kanałów albo więcej. Jeśli bębny nagrane czterema mikrofonami w tym pomieszczeniu brzmią dobrze, to OK, w przeciwnym razie inwestycja może być chybiona.
Nie mam gdzie tego wrzucić, podaj mi swój adres mailowy, to Ci podeślę próbkę.
Ja mam wrazenie ze zapomniales o tym ze te bebny trzeba potem zmiksowac z reszta instrumentow... (o tomach tez zapomniales...)
Przecież napisałem, że masz jeszcze 4 ślady w zapasie. Mogą to być np. cztery tomy, trzy tomy + druga stopa albo hihat itp, w zależności od sytuacji.
Zawsze możesz doinwestować by nagrywać 16 kanałów albo więcej. Jeśli bębny nagrane czterema mikrofonami w tym pomieszczeniu brzmią dobrze, to OK, w przeciwnym razie inwestycja może być chybiona.
Jestem przystojny i młody
- Miłaszewski
- Posty:997
- Rejestracja:wtorek 23 gru 2003, 00:00
Re: Trigerowanie bębnów
...http://www.milaszewski.com/drumagog - tutaj zrobilem kilka przykladow dzialania drumagoga porownane z oryginalnym nagraniem - na bebnach Pete Lewison (m.in. Massive Attack, Simply Red)
...
**********************
wszystko byłoby nieźle gdyby stopa nie odbiegała tak bardzo brzmieniowo od reszty. Mam na mysli to, że werbel i HH słychać tak jak by sie stało 2m od zestawu, ale słuchajac stopy ma się wrażene ze się siedzi z łbem w centrali.
**********************
jezeli drazni cie stopa mozesz sobie wstawic taka jaka lubisz
- i wlasnie to jest zaleta drum replacementu
stopa jest najlatwiejsza w tym procesie, najtrudniejszy zazwyczaj werbel
[addsig]
...
**********************
wszystko byłoby nieźle gdyby stopa nie odbiegała tak bardzo brzmieniowo od reszty. Mam na mysli to, że werbel i HH słychać tak jak by sie stało 2m od zestawu, ale słuchajac stopy ma się wrażene ze się siedzi z łbem w centrali.
**********************
jezeli drazni cie stopa mozesz sobie wstawic taka jaka lubisz
- i wlasnie to jest zaleta drum replacementu
stopa jest najlatwiejsza w tym procesie, najtrudniejszy zazwyczaj werbel
[addsig]