- na bardzo krotkich czasach stlumic werbel/stope za pomoca przykladowo:
a) PSP MasterComp ustawionego na krotkie czasy
b) przecietnego kompresora wtyczkowego, ustawionego nawet na czasy znacznie dluzsze niz MasterComp
- powtorzyc powyzsze dla:
a) L2
b) Xenon
za kazdym razem dla podobnych czasow pracy nalezy tak ustawic prog, by wartosc tlumienia byla podobna; kolejnym jakze wartosciowym przykladem tego eksperymentu bedzie wydluzenie czasow ataku
- powtorzyc efekt z kompresorem na bardzo duzym tlumieniu sygnalu dla
a) stereo
b) M/S

- zrobic warianty bardzo duzego tlumienia przy pomocy MasterComp korzystajac z jego filtra w sidechain
@@@@@@@@@@@@@@@@@
Jaka bedzie róznica miedzy poszczególnymi wtyczkami nie wiem, bo mnie nie stać na ich zakup, ale na pewno zasada działania jest podobna: krótkie czasy ataku bardziej zetną werbel i stopkę, dłuzsze mniej ale tez zetną. My cały czas mówimy o muzie współczesnej rozrywkowej więc pomijam mastering nagrań przedwojennych bo to nie o to chodzi
