no tak, to jest równoważne z definicją z książki.
a jak to będzie w tą orkiestrą?
Signal to Noise (SN Ratio)
Re: Signal to Noise (SN Ratio)
...no tak, to jest równoważne z definicją z książki.
a jak to będzie w tą orkiestrą?...
**********************
To zależy od punktu odniesienia.
Poziom ciśnienia akustycznego nie jest równoważny liczbowo poziomowi sygnału w mikrofonie.
W systemie cyfrowym musisz dostosować poziom wejściowy w ten sposób, żeby maksimum było w granicach 0dBFS, a poziom szumów musi być poniżej -60dBFS.
W systemie analogowym podobnie, tylko maksymalny poziom sygnału możliwy do zapisania bez zniekształceń nie musi się równać 0 tylko na przykład +12dBu - wtedy akceptowalne będą szumy na poziomie -48dBu.
Poczytaj o różnicach między dB, dBV, dBu, dbFS - nie odnoszą się do tego samego.
a jak to będzie w tą orkiestrą?...
**********************
To zależy od punktu odniesienia.
Poziom ciśnienia akustycznego nie jest równoważny liczbowo poziomowi sygnału w mikrofonie.
W systemie cyfrowym musisz dostosować poziom wejściowy w ten sposób, żeby maksimum było w granicach 0dBFS, a poziom szumów musi być poniżej -60dBFS.
W systemie analogowym podobnie, tylko maksymalny poziom sygnału możliwy do zapisania bez zniekształceń nie musi się równać 0 tylko na przykład +12dBu - wtedy akceptowalne będą szumy na poziomie -48dBu.
Poczytaj o różnicach między dB, dBV, dBu, dbFS - nie odnoszą się do tego samego.
[URL=http://dziecineo.prv.pl/Nie dzieciom neo!][/URL]