...duża kasa to pojęcie względne- dla niektórych 300 zł to dużo.
Wszystkie zamówienia, nawet na 5 zł powinny być traktowane jednakowo i poważnie.
...
**********************
Popieram w całej rozciągłości - i dlatego brak jakiejkolwiek informacji w internecie, czy na poczcie głosowej telefonów uważam za brak profesjonalizmu.
Co się dzieje z NovaMusic.pl?
Re: Co się dzieje z NovaMusic.pl?
......duża kasa to pojęcie względne- dla niektórych 300 zł to dużo.
Wszystkie zamówienia, nawet na 5 zł powinny być traktowane jednakowo i poważnie.
...
**********************
Popieram w całej rozciągłości - i dlatego brak jakiejkolwiek informacji w internecie, czy na poczcie głosowej telefonów uważam za brak profesjonalizmu....
**********************
Kupuje tam do lat i nigdy nie było problemu.
Mozliwe ze jakies przejsciowe problemy z komunikacją.
Jeden z lepszych sklepów.
Wszystkie zamówienia, nawet na 5 zł powinny być traktowane jednakowo i poważnie.
...
**********************
Popieram w całej rozciągłości - i dlatego brak jakiejkolwiek informacji w internecie, czy na poczcie głosowej telefonów uważam za brak profesjonalizmu....
**********************
Kupuje tam do lat i nigdy nie było problemu.
Mozliwe ze jakies przejsciowe problemy z komunikacją.
Jeden z lepszych sklepów.

Re: Co się dzieje z NovaMusic.pl?
Na stronie jest podany tel stacjonarny i komorkowy. Obydwa telefony nie odpowiadają. Pan własciciel powinien mieć komórke przy sobie, prawda? Próbowałem nagrać się na poczte ale usłyszałem tylko panią automat z informacją, że pamięc wiadomosci jest juz pełna... Nic dodac nic ująć... Pan właściciel nawet nie odsłuchuje nawet wiadomości. Bez względu na przeprowadzkę można chyba odsłuchac wiadomosci czy nawet odebrac maile
Re: Co się dzieje z NovaMusic.pl?
No to pięknie... Wygląda na to że straciliscie kase. szef sklepu prawdopodobnie juz jest poza granicami z walizką waszych pieniędzy. A wysnuwam wniosek z tąd, że żaden poważny sklep nie traktuje tak swoich klientów.
...kto pyta nie błądzi :-)) Niech milczę jesli nie mam nic ciekawego do powiedzenia...
Re: Co się dzieje z NovaMusic.pl?
...No to pięknie... Wygląda na to że straciliscie kase. szef sklepu prawdopodobnie juz jest poza granicami z walizką waszych pieniędzy. A wysnuwam wniosek z tąd, że żaden poważny sklep nie traktuje tak swoich klientów....
**********************
Wyobraźnia ludzka nie zna granic...
**********************
Wyobraźnia ludzka nie zna granic...

Tam sięgaj, gdzie wzrost nie sięga... :-)
- steelcangoo
- Posty:108
- Rejestracja:piątek 07 wrz 2007, 00:00
Re: Co się dzieje z NovaMusic.pl?
Wyobraźnia ludzka nie zna granic...
...
**********************
jej brak też

**********************
jej brak też
--------------------------------------------------------------------------------------
mądry uczy się na błędach innych, głupi na swoich, idiota nigdy się nie uczy
mądry uczy się na błędach innych, głupi na swoich, idiota nigdy się nie uczy
Re: Co się dzieje z NovaMusic.pl?
Ponieważ przyjazne dusze przeslaly mi informacje o toczacej sie dyskusji, postanowilem zabrac głos...
Na utrudnioną komunikację złożyło się kilka czynników, jednym z nich jest zmiana lokalizacji i pewne zmiany w ogóle w Novamusic, szczerze mówiąc wiele trzeba by pisać, również o tym dlaczego info nie pojawiło się na stronie... Serdecznie przepraszam wszystkie osoby, które zawiodły się w ostatnich dniach na obsłudze sklepu, po weekendzie wszystko wróci do normy, będzie nas też więcej, więc ogólnie powinno być sprawniej i bez zakłóceń. Nie mniej przykro mi czytać o walizkach pieniędzy, przyznam, że jak dotychczas ani ja, ani Novamusic nikogo nie okradliśmy i nie zamierzamy tego robić. Jeśli zamówienie nie może być zrealizowane, zwracamy pieniądze i nie robimy z tego problemu. I tak od kilku lat...
Wszystkie ostatnio złożone zamówienia są realizowane niemalże na bieżąco (niestety bodajże trzy "wiszą" z przyczyn od nas niezależnych, co zostanie wyjaśnione), staram się również odpowiadać w miarę możliwości na wiadomości e-mail, które przychodziły w ostatnich dniach.
Pozdrawiam serdecznie i zupełnie prywatnie proszę o wyrozumiałość. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda nam się odrobić "nadszarpniętą" reputację.
Bronek
Na utrudnioną komunikację złożyło się kilka czynników, jednym z nich jest zmiana lokalizacji i pewne zmiany w ogóle w Novamusic, szczerze mówiąc wiele trzeba by pisać, również o tym dlaczego info nie pojawiło się na stronie... Serdecznie przepraszam wszystkie osoby, które zawiodły się w ostatnich dniach na obsłudze sklepu, po weekendzie wszystko wróci do normy, będzie nas też więcej, więc ogólnie powinno być sprawniej i bez zakłóceń. Nie mniej przykro mi czytać o walizkach pieniędzy, przyznam, że jak dotychczas ani ja, ani Novamusic nikogo nie okradliśmy i nie zamierzamy tego robić. Jeśli zamówienie nie może być zrealizowane, zwracamy pieniądze i nie robimy z tego problemu. I tak od kilku lat...
Wszystkie ostatnio złożone zamówienia są realizowane niemalże na bieżąco (niestety bodajże trzy "wiszą" z przyczyn od nas niezależnych, co zostanie wyjaśnione), staram się również odpowiadać w miarę możliwości na wiadomości e-mail, które przychodziły w ostatnich dniach.
Pozdrawiam serdecznie i zupełnie prywatnie proszę o wyrozumiałość. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda nam się odrobić "nadszarpniętą" reputację.
Bronek
-----------------
Pozdrawiam
Bronek
info@novamusic.pl
www.novamusic.pl
GG: 2509797
Pozdrawiam
Bronek
info@novamusic.pl
www.novamusic.pl
GG: 2509797
Re: Co się dzieje z NovaMusic.pl?
Bronek, każdemu może zachorować dziecko, każdy może złamać nogę ale na maile, sms'y i inne kanały komunikacji z klientami trzeba odpowiedzieć, choćby zdawkowo.
Jestem przystojny i młody
Re: Co się dzieje z NovaMusic.pl?
Myśle, że temat wyczerpany. Właściciel złozył wyjaśnienia i jest OK. Więcej wyrozumiałości dla ludzkiej materii :)