Efekty dźwiękowe do gier
Witam wszystkich. Wraz z grupą przyjaciół pracujemy nad polską modyfikacją do gry Fallout 2. Ja odpowiedzialny jestem za warstwę dźwiękową tegoż dodatku. Z racji tego, że nie posiadam porządnego mikrofonu wszelkie efekty dźwiękowe muszę zdobyć inną drogą. I tu pojawia się problem - nie będe przecież kupował całej biblioteki za $100 dla kilku pchnięć nożem, kroków etc. Czy macie jakąś sugestię na temat tego gdzie można znaleźć stosunkowo tanie (o darmowych chyba nie ma co marzyć) efekty dźwiękowe kwalifikujące się do uzytku publicznego? Z góry dziękuje.
[addsig]
[addsig]
Na początku byli akustycy, by nagłośnić słowo.
Re: Efekty dźwiękowe do gier
Sprawdź na http://www.sounddogs.com/ Można kupować pojedyczne pliki, albo ściągnac ich odpowieniki w gorszej jakosci, ale za darmo !
Świat bez muzyki byłby monofoniczny,
a tak jest wielowymiarowy.
a tak jest wielowymiarowy.
-
- Posty:243
- Rejestracja:czwartek 21 paź 2004, 00:00
Re: Efekty dźwiękowe do gier
...a może ktos nagra pchnięcie nożem?
**********************
Ahahahahaha się uśmiałem


**********************
Ahahahahaha się uśmiałem









Re: Efekty dźwiękowe do gier
ale po co tak robisz?przeciez mozesz wykorzystac oryginalna sciezke dzwiekowa - pchniecie nozem po angielski nie brzmi inaczej niz po polsku.....
Re: Efekty dźwiękowe do gier
...a może ktos nagra pchnięcie nożem?
Miałem gdzies zbiór dźwięków bijatyk, poszukam, ale nie obiecuję że znajdę.
...
**********************
ja moge udostepnic dzwięk " człowieka upadającego twarzą do rynsztoka " :] ... to będe ja


Miałem gdzies zbiór dźwięków bijatyk, poszukam, ale nie obiecuję że znajdę.
...
**********************
ja moge udostepnic dzwięk " człowieka upadającego twarzą do rynsztoka " :] ... to będe ja

Re: Efekty dźwiękowe do gier
...ale po co tak robisz?przeciez mozesz wykorzystac oryginalna sciezke dzwiekowa - pchniecie nozem po angielski nie brzmi inaczej niz po polsku........
**********************
Skoro ma być dodatek, to chyba chodzi o jakieś nowe fx-y... odgłos pepeszy np... Ale do nagrania fx typu uderzenie czy wystrzał to chyba nie potrzeba wystrzałowego mikrofonu?
A to projekt komercyjny ma być? Ciekawy jestem bo mam sentyment do Fallouta...
**********************
Skoro ma być dodatek, to chyba chodzi o jakieś nowe fx-y... odgłos pepeszy np... Ale do nagrania fx typu uderzenie czy wystrzał to chyba nie potrzeba wystrzałowego mikrofonu?
A to projekt komercyjny ma być? Ciekawy jestem bo mam sentyment do Fallouta...
Eeeee-ooooo-eeeee-ooooo!
Re: Efekty dźwiękowe do gier
A to projekt komercyjny ma być? Ciekawy jestem bo mam sentyment do Fallouta......
**********************
patrz -> pw.ss-ng.pl, jak skończymy to chcemy to opchnąc za gruba kasę, to znaczy oni chcą - ja jakoś zawsze byłem zwolennikiem darmowych modów.
[addsig]
**********************
patrz -> pw.ss-ng.pl, jak skończymy to chcemy to opchnąc za gruba kasę, to znaczy oni chcą - ja jakoś zawsze byłem zwolennikiem darmowych modów.
[addsig]
Na początku byli akustycy, by nagłośnić słowo.
Re: Efekty dźwiękowe do gier
...ale po co tak robisz?przeciez mozesz wykorzystac oryginalna sciezke dzwiekowa - pchniecie nozem po angielski nie brzmi inaczej niz po polsku........
**********************
Mod jest pisany od podstaw i ktoś na górze wymyślił, żeby dźwięki z orygibalnego Fall'a czymś zastąpić. Nikt ine protestował i chyba nawet wiem czemu :P
[addsig]
**********************
Mod jest pisany od podstaw i ktoś na górze wymyślił, żeby dźwięki z orygibalnego Fall'a czymś zastąpić. Nikt ine protestował i chyba nawet wiem czemu :P
[addsig]
Na początku byli akustycy, by nagłośnić słowo.
Re: Efekty dźwiękowe do gier
patrz -> pw.ss-ng.pl, jak skończymy to chcemy to opchnąc za gruba kasę, to znaczy oni chcą - ja jakoś zawsze byłem zwolennikiem darmowych modów.
**********************
To widzę, całkiem oddzielny produkt ma być. Ciekawe co na to Interplay. Ale swoją drogą, to korzystanie z gotowych sampli może nieco ująć klimatu całości. Bo czym zastąpić np. pyrkotanie Syrenki? Pozatym nagrywanie takich efektów może być zabawne...
**********************
To widzę, całkiem oddzielny produkt ma być. Ciekawe co na to Interplay. Ale swoją drogą, to korzystanie z gotowych sampli może nieco ująć klimatu całości. Bo czym zastąpić np. pyrkotanie Syrenki? Pozatym nagrywanie takich efektów może być zabawne...
Eeeee-ooooo-eeeee-ooooo!
Re: Efekty dźwiękowe do gier
To widzę, całkiem oddzielny produkt ma być. Ciekawe co na to Interplay. Ale swoją drogą, to korzystanie z gotowych sampli może nieco ująć klimatu całości. Bo czym zastąpić np. pyrkotanie Syrenki? Pozatym nagrywanie takich efektów może być zabawne......
**********************
Masz rację absolutną. Problem polega na tym, że sprzętu nagrywającego nie mam żadnego, co trochę utrudnia sprawę. W przyszłym tygodniu będe prosił o pomoc ludzi z Wrocławia, ale wtedy już muszę oddać pierwszą część próbek - będącą jak mniemam testem mojej przydatności. Tu, gdzie mieszkam (Zdzieszowice :P) nie znam nikogo z porządnym sprzętem, a uparłem się, żeby Święta spędzić w domu :) Jeśli ktoś z forumowiczów jest zainteresowany współpracą lub chciałby udostępnić sprzęt, a mieszka, powiedzmy, gdzies w Opolskim - prosze o kntakt na privie :)
[addsig]
**********************
Masz rację absolutną. Problem polega na tym, że sprzętu nagrywającego nie mam żadnego, co trochę utrudnia sprawę. W przyszłym tygodniu będe prosił o pomoc ludzi z Wrocławia, ale wtedy już muszę oddać pierwszą część próbek - będącą jak mniemam testem mojej przydatności. Tu, gdzie mieszkam (Zdzieszowice :P) nie znam nikogo z porządnym sprzętem, a uparłem się, żeby Święta spędzić w domu :) Jeśli ktoś z forumowiczów jest zainteresowany współpracą lub chciałby udostępnić sprzęt, a mieszka, powiedzmy, gdzies w Opolskim - prosze o kntakt na privie :)
[addsig]
Na początku byli akustycy, by nagłośnić słowo.