Efekty dźwiękowe do gier

Wszelkie inne pytania związane z tematyką poruszaną w naszym magazynie
Awatar użytkownika
everyman
Posty:11
Rejestracja:wtorek 11 sty 2005, 00:00
Efekty dźwiękowe do gier

Post autor: everyman » sobota 26 mar 2005, 12:57

Witam wszystkich. Wraz z grupą przyjaciół pracujemy nad polską modyfikacją do gry Fallout 2. Ja odpowiedzialny jestem za warstwę dźwiękową tegoż dodatku. Z racji tego, że nie posiadam porządnego mikrofonu wszelkie efekty dźwiękowe muszę zdobyć inną drogą. I tu pojawia się problem - nie będe przecież kupował całej biblioteki za $100 dla kilku pchnięć nożem, kroków etc. Czy macie jakąś sugestię na temat tego gdzie można znaleźć stosunkowo tanie (o darmowych chyba nie ma co marzyć) efekty dźwiękowe kwalifikujące się do uzytku publicznego? Z góry dziękuje.
[addsig]
Na początku byli akustycy, by nagłośnić słowo.

Awatar użytkownika
Jassio
Posty:241
Rejestracja:niedziela 23 sty 2005, 00:00

Re: Efekty dźwiękowe do gier

Post autor: Jassio » sobota 26 mar 2005, 17:19

Sprawdź na http://www.sounddogs.com/ Można kupować pojedyczne pliki, albo ściągnac ich odpowieniki w gorszej jakosci, ale za darmo !
Świat bez muzyki byłby monofoniczny,
a tak jest wielowymiarowy.

Darkthrone
Posty:243
Rejestracja:czwartek 21 paź 2004, 00:00

Re: Efekty dźwiękowe do gier

Post autor: Darkthrone » sobota 26 mar 2005, 17:32

...a może ktos nagra pchnięcie nożem?



**********************

Ahahahahaha się uśmiałem


Zbynia
Posty:7665
Rejestracja:sobota 09 paź 2004, 00:00

Re: Efekty dźwiękowe do gier

Post autor: Zbynia » sobota 26 mar 2005, 18:09

ale po co tak robisz?przeciez mozesz wykorzystac oryginalna sciezke dzwiekowa - pchniecie nozem po angielski nie brzmi inaczej niz po polsku.....

Awatar użytkownika
flove
Posty:310
Rejestracja:piątek 22 sie 2003, 00:00

Re: Efekty dźwiękowe do gier

Post autor: flove » sobota 26 mar 2005, 20:07

...a może ktos nagra pchnięcie nożem?



Miałem gdzies zbiór dźwięków bijatyk, poszukam, ale nie obiecuję że znajdę.

...

**********************



ja moge udostepnic dzwięk " człowieka upadającego twarzą do rynsztoka " :] ... to będe ja

Awatar użytkownika
ZomZom
Posty:234
Rejestracja:sobota 23 paź 2004, 00:00

Re: Efekty dźwiękowe do gier

Post autor: ZomZom » sobota 26 mar 2005, 22:39

...ale po co tak robisz?przeciez mozesz wykorzystac oryginalna sciezke dzwiekowa - pchniecie nozem po angielski nie brzmi inaczej niz po polsku........

**********************

Skoro ma być dodatek, to chyba chodzi o jakieś nowe fx-y... odgłos pepeszy np... Ale do nagrania fx typu uderzenie czy wystrzał to chyba nie potrzeba wystrzałowego mikrofonu?

A to projekt komercyjny ma być? Ciekawy jestem bo mam sentyment do Fallouta...
Eeeee-ooooo-eeeee-ooooo!

Awatar użytkownika
everyman
Posty:11
Rejestracja:wtorek 11 sty 2005, 00:00

Re: Efekty dźwiękowe do gier

Post autor: everyman » sobota 26 mar 2005, 22:57

A to projekt komercyjny ma być? Ciekawy jestem bo mam sentyment do Fallouta......

**********************



patrz -> pw.ss-ng.pl, jak skończymy to chcemy to opchnąc za gruba kasę, to znaczy oni chcą - ja jakoś zawsze byłem zwolennikiem darmowych modów.


[addsig]
Na początku byli akustycy, by nagłośnić słowo.

Awatar użytkownika
everyman
Posty:11
Rejestracja:wtorek 11 sty 2005, 00:00

Re: Efekty dźwiękowe do gier

Post autor: everyman » sobota 26 mar 2005, 23:05

...ale po co tak robisz?przeciez mozesz wykorzystac oryginalna sciezke dzwiekowa - pchniecie nozem po angielski nie brzmi inaczej niz po polsku........

**********************

Mod jest pisany od podstaw i ktoś na górze wymyślił, żeby dźwięki z orygibalnego Fall'a czymś zastąpić. Nikt ine protestował i chyba nawet wiem czemu :P
[addsig]
Na początku byli akustycy, by nagłośnić słowo.

Awatar użytkownika
ZomZom
Posty:234
Rejestracja:sobota 23 paź 2004, 00:00

Re: Efekty dźwiękowe do gier

Post autor: ZomZom » sobota 26 mar 2005, 23:27

patrz -> pw.ss-ng.pl, jak skończymy to chcemy to opchnąc za gruba kasę, to znaczy oni chcą - ja jakoś zawsze byłem zwolennikiem darmowych modów.



**********************



To widzę, całkiem oddzielny produkt ma być. Ciekawe co na to Interplay. Ale swoją drogą, to korzystanie z gotowych sampli może nieco ująć klimatu całości. Bo czym zastąpić np. pyrkotanie Syrenki? Pozatym nagrywanie takich efektów może być zabawne...
Eeeee-ooooo-eeeee-ooooo!

Awatar użytkownika
everyman
Posty:11
Rejestracja:wtorek 11 sty 2005, 00:00

Re: Efekty dźwiękowe do gier

Post autor: everyman » niedziela 27 mar 2005, 01:29

To widzę, całkiem oddzielny produkt ma być. Ciekawe co na to Interplay. Ale swoją drogą, to korzystanie z gotowych sampli może nieco ująć klimatu całości. Bo czym zastąpić np. pyrkotanie Syrenki? Pozatym nagrywanie takich efektów może być zabawne......

**********************

Masz rację absolutną. Problem polega na tym, że sprzętu nagrywającego nie mam żadnego, co trochę utrudnia sprawę. W przyszłym tygodniu będe prosił o pomoc ludzi z Wrocławia, ale wtedy już muszę oddać pierwszą część próbek - będącą jak mniemam testem mojej przydatności. Tu, gdzie mieszkam (Zdzieszowice :P) nie znam nikogo z porządnym sprzętem, a uparłem się, żeby Święta spędzić w domu :) Jeśli ktoś z forumowiczów jest zainteresowany współpracą lub chciałby udostępnić sprzęt, a mieszka, powiedzmy, gdzies w Opolskim - prosze o kntakt na privie :)
[addsig]
Na początku byli akustycy, by nagłośnić słowo.

ODPOWIEDZ