………………………………………………………………………………………………………
Moje porady oparte były na założeniu, że chcesz osiągnąć naprawdę profesjonalne rezultaty. Więc nie brałem pod uwagę ograniczeń budżetowych, co u niektórych postronnych obserwatorów wywołuje odruchy oburzenia (nie wiem dlaczego). Naprawdę nie chciałem Cię urazić zakładając że jesteś godziwie wynagradzany za talent i ciężką pracę
………………………………………………………………………………………………………
Taa…. to jest inna kwestia czy godziwie Niestety nie mogę powiedzieć, ze są to stawki zadowalające he he


Tak wiec, na początek mam zamiar zadowolić się rozwiązaniem raczej budżetowym.
I tak: znalazłem w b. dobrej cenie na niemieckim e-bayu Oktave 2500 ( wie neu –


Test w EiS był tu pomocny ale nie do końca (lektor

teraz co do pre-amplifikacji to chodzi mi po głowie zakup urządzenia typu 3 a najlepiej 4 w jednym. Czyli preamp, kompresor, equalizer i konwerter A/C w jednym.
Po lekturze w EiS myślałem o Presonus Eureka ale cena w Polsce dwukrotnie wyższa niż w Stanach (ehhh…) A może Behringer Ultravoice Digital VX2496 albo Focusrite Platinum TrakMaster albo VoiceMaster Pro. Zna ktoś te urządzenia? Co myślicie o takim rozwiązaniu? Oktawa jest lampowa wiec wolałbym preamp bez lamp.
……………………………………………………………………………………………….
"Co do adaptacji akustycznej to mam na oku takie popularne standardowe płyty gipsowe z dziurkami wykorzystywane w studiach ( akurat jest remont u znajomego w radiowym studiu )..."
To są chyba płytki z miękkiej płyty paździerzowej - kiedyś rzeczywiście były stosowane do takich celów, może wystarczy.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wytłumianie mojej „kabiny” powoli dobiega końca - płytami gipsowymi ( pod spodem mają warstwę wełny mineralnej czy czegoś podobnego ) – w sumie mają chyba całkiem niezłe parametry.