Przeczytałem kiedyś (niekoniecznie w E i S) o próbach przez internet. Nie mogę nic na ten temat znaleźć w sieci. Jeśli ktoś wie jak ten temat się rozwija proszę o jakieś informacje. Dzięki
Próby przez internet
Re: Próby przez internet
Cały czas ktoś bezustannie coś próbuje przez Internet...;-)
przed użyciem programu zapoznaj się treścią instrukcji załączonej do opakowania bądź skonsultuj się z producentem lub dystrybutorem oprogramowania...
Re: Próby przez internet
Próby lub koncerty przez Internet z udziałem muzyków przebywających w różnych fizycznych lokalizacjach są na razie trudne do zrealizowania, by nie powiedzieć - niemożliwe. Przepustowość powszechnie używanych łączy jest ciągle zbyt mała, by przesyłać jednocześnie kilka strumieni audio o sensownej jakości. Istnieją programy umożliwiające wspólne "jamowanie" przez Internet przesyłające strumienie MIDI, ale niestety i tu cudów się nie osiąga, ponieważ opóźnienia transmisji uniemożliwiają sensowne zsynchronizowanie się grających muzyków.
Re: Próby przez internet
...Przeczytałem kiedyś (niekoniecznie w E i S) o próbach przez internet. Nie mogę nic na ten temat znaleźć w sieci. Jeśli ktoś wie jak ten temat się rozwija proszę o jakieś informacje. Dzięki
...
**********************
Chyba większy sens ma próba przez telefon :)
...
**********************
Chyba większy sens ma próba przez telefon :)
Zajmuję się organizowaniem imprez i techniką estradową, a szczególnie oświetleniem
Re: Próby przez internet
...a w przypadku neostrady? to tez za malo??...
**********************
tu nie chodzi nawet o przepustowosc tylko o opoznienia.
ustaw sobie 20ms opoznienia na AISO i sprobuj np. grac na elektryku z programowymi efektami.
A najmniejszy RTT (round-trip time) jaki mozesz uzyskac po przeskoku przez kiilka routerow to jakies 30-40ms. Do tego dochodza oczywiscie jeszcze opoznienia na kartach dzwiekowych u ciebie i z drugiej strony.
Przez telefon tez nic z tego nie wyjdzie - transmisja pomiedzy centralami juz dawno odbywa sie wylacznie cyfrowo, ze wszystkimi konsekwecjami, takimi jak delay. Opoznienie w telefonie siega czasami 100ms - jest to niezauwazalne w rozmowie, ale dla grania byloby zabojcze.
Jak chcesz sprawdzic to zadzwon do kogos, wlaczcie sobie ten sam kanal radiowy czy TV i niech twoj koles przylozy sluchawke do glosnika. Pikne echo, nie?
[addsig]
**********************
tu nie chodzi nawet o przepustowosc tylko o opoznienia.
ustaw sobie 20ms opoznienia na AISO i sprobuj np. grac na elektryku z programowymi efektami.
A najmniejszy RTT (round-trip time) jaki mozesz uzyskac po przeskoku przez kiilka routerow to jakies 30-40ms. Do tego dochodza oczywiscie jeszcze opoznienia na kartach dzwiekowych u ciebie i z drugiej strony.
Przez telefon tez nic z tego nie wyjdzie - transmisja pomiedzy centralami juz dawno odbywa sie wylacznie cyfrowo, ze wszystkimi konsekwecjami, takimi jak delay. Opoznienie w telefonie siega czasami 100ms - jest to niezauwazalne w rozmowie, ale dla grania byloby zabojcze.
Jak chcesz sprawdzic to zadzwon do kogos, wlaczcie sobie ten sam kanal radiowy czy TV i niech twoj koles przylozy sluchawke do glosnika. Pikne echo, nie?
[addsig]
Ilu realizatorów potrzeba żeby wkręcić żarówkę?
Czterech, jeden wkręca a trzech mówi że by to zrobiło lepiej
Czterech, jeden wkręca a trzech mówi że by to zrobiło lepiej