Witajcie,
Zwracam się do Was z prośbą o opinię.
Tworzę głównie na Akai MPC. Zgrywałem zawsze ślady gotowego utworu do dalszej obróbki poprzez lampowy kompresor z różnymi nastawami (czasami nawet de fakto nie kompresując).
No i wszystko ok, ale..
Nagrywając wokal postępowałem podobnie. To znaczy z mniejszą lub większą ale zawsze kompresją nagrywałem go bezpośrednio do kompa (kompresor jest z przedwzmacniaczem).
Mam także mikser z również fajnym przedwzmacniaczem i gdy nagrywałem jednego chłopaka pomyślałem, że do jego głosu i charakteru utworu może lepiej zabrzmieć nagranie przez mikser nie używając kompresora, Z sukcesem,
Stąd moje pytanie.
Czy dobrze myślę, że jest sens zarówno podczas nagrywania wokali jak i zgrywania śladów kombinowanie z torem i rozważanie nad opcjami poniżej (z czasem pewnie będę wiedzieć w ciemno, która dla danego przypadku się sprawdzi najlepiej):
ŻRÓDŁO - KOMPRESOR - MIKSER - INTERFEJS
ŻRÓDŁO - MIKSER - KOMPRESOR - INTERFEJS
Oczywiście opcji jest więcej, ale zależy mi głównie na poznanie waszej opinii na temat głównie takich zestawień. No i ogólnie merytoryczny komentarz.
Pozdrawiam
K
PS. Sorki za przydługi wstęp
Tor audio kompresor - mikser
Re: Tor audio kompresor - mikser
oczywiście że jest sens - to ty kreujesz brzmienie także kombinowanie z różnymi ustawieniami toru sygnałowego jest wręcz wymagane 
Jedyny minus - nie zmienisz już nic w ustawieniach po zarejestrowaniu

Jedyny minus - nie zmienisz już nic w ustawieniach po zarejestrowaniu
Re: Tor audio kompresor - mikser
Dziękuję
Bardzo pozdrawiam
Bardzo pozdrawiam