Czy Audiofactory tez Was tak traktuje?
IMO coś na łączach nie trybi. Ostatnio różne serwery padają jakm muchy NAWET te najlepsze chyba ze względu na zmasowane ataki wirusowe, więc kwestia może ustabilizowania sytuacji.
-
- Posty:2
- Rejestracja:piątek 22 maja 2009, 00:00
Re: Czy Audiofactory tez Was tak traktuje?
Heh, z jednej strony ciesze sie, ze nie jestem jedynym, ktory zostal "olany" (wiec tu nie chodzi konkretnie o mnie), ale z drugiej przykro mi, ze w Polsce tak sie traktuje klientow. W dodatku w przypadku roznego rodzaju softu muzycznego w zasadzie nie ma alternatywy. Chyba faktycznie warto pomyslec o zakupie zagranica - martwie sie jednak o takie kwestie jak chocby gwarancja. No i planowalem kupic cos na raty, a w zagranicznym sklepie raczej mozliwe to nie bedzie.
-
- Posty:321
- Rejestracja:wtorek 17 cze 2008, 00:00
Re: Czy Audiofactory tez Was tak traktuje?
...Heh, z jednej strony ciesze sie, ze nie jestem jedynym, ktory zostal "olany" (wiec tu nie chodzi konkretnie o mnie), ale z drugiej przykro mi, ze w Polsce tak sie traktuje klientow. W dodatku w przypadku roznego rodzaju softu muzycznego w zasadzie nie ma alternatywy. Chyba faktycznie warto pomyslec o zakupie zagranica - martwie sie jednak o takie kwestie jak chocby gwarancja. No i planowalem kupic cos na raty, a w zagranicznym sklepie raczej mozliwe to nie bedzie....
**********************
Niczym sie nie martw, ja juz od dlugiego czasu kupuje tylko za granica. Nie chodzi ze taniej (jest taniej) ,ze bardziej sie staraja (na zachodzie sie bardziej staraja), ale ja lubie jak za moje pieniadze ktos mnie traktuje jak normalnego czlowieka a nie frajera.
**********************
Niczym sie nie martw, ja juz od dlugiego czasu kupuje tylko za granica. Nie chodzi ze taniej (jest taniej) ,ze bardziej sie staraja (na zachodzie sie bardziej staraja), ale ja lubie jak za moje pieniadze ktos mnie traktuje jak normalnego czlowieka a nie frajera.
Alternatywna muzyka elektorniczna.
Re: Czy Audiofactory tez Was tak traktuje?
Czy tak sie traktuje klienta (a nie tak dawno (pare miesiecy temu) cos u nich kupilem)? Czy tez macie z nimi ostatnio takie problemy?...
**********************
dziwne to. ja mam z nimi prawie wyłącznie pozytywne kontakty. może mają jakieś przejściowe problemy - kryzys itp...
pozdrawiam
marcin
- Soundscape
- Posty:2054
- Rejestracja:czwartek 15 mar 2007, 00:00
- Kontakt:
Re: Czy Audiofactory tez Was tak traktuje?
dziwne to. ja mam z nimi prawie wyłącznie pozytywne kontakty. może mają jakieś przejściowe problemy - kryzys itp...
pozdrawiam
marcin...
**********************
Każda firma morze mieć przejściowe problemy. Weźcie pod uwagę, że tam pracują dwie (!!!) osoby. [Z tego co wiem.] Muszą wszystko ogarnąć. Do tej pory nie miałem z nimi kłopotów, a jedna wpadka (nawet dwie) nie morze robić reguły. Bądźmy trochę wyrozumiali
Pozdrawiam!
pozdrawiam
marcin...
**********************
Każda firma morze mieć przejściowe problemy. Weźcie pod uwagę, że tam pracują dwie (!!!) osoby. [Z tego co wiem.] Muszą wszystko ogarnąć. Do tej pory nie miałem z nimi kłopotów, a jedna wpadka (nawet dwie) nie morze robić reguły. Bądźmy trochę wyrozumiali

Pozdrawiam!
Re: Czy Audiofactory tez Was tak traktuje?
...dziwne to. ja mam z nimi prawie wyłącznie pozytywne kontakty. może mają jakieś przejściowe problemy - kryzys itp...
pozdrawiam
marcin...
**********************
Każda firma morze mieć przejściowe problemy. Weźcie pod uwagę, że tam pracują dwie (!!!) osoby. [Z tego co wiem.] Muszą wszystko ogarnąć. Do tej pory nie miałem z nimi kłopotów, a jedna wpadka (nawet dwie) nie morze robić reguły. Bądźmy trochę wyrozumiali
Pozdrawiam!...
**********************
Ale co klienta obchodzi, że oni pracują we dwóch kiedy klient jest robiony w balona?:-?
Również miałem niemiłą przygodę z Audiofactory. Zrozumiem wszystkie problemy, ale lubię jak ktoś jest szczery, a nie oszukuje mnie. Po co mówić: "za kilka godzin wysyłamy fakturę" kiedy ta faktura przyjdzie po paru dniach (po kilku ostrych telefonach). Po opłaceniu faktury znów czekanie na przesyłkę, i tłumaczenie "bo myśmy nadali, i paczka u kuriera się zapodziała" - co jest antyreklamą dla spedytora, bo okazało się, że po prostu AF nie nadało paczki.
Jestem gościem, któremu wystarczy: "Przepraszamy, ale będziemy mieli opóźnienie paczka przyjdzie tego i tego dnia." I po otrzymaniu paczki będę zadowolony i chwalił sklep. A tak niesmak: bo z jednej strony dość fachowo doradzili na etapie wyboru, a później takie kasztany jak opisane powyżej. To był mój pierwszy zakup w AF i poważnie zastanowię się nad następnym.
pozdrawiam
marcin...
**********************
Każda firma morze mieć przejściowe problemy. Weźcie pod uwagę, że tam pracują dwie (!!!) osoby. [Z tego co wiem.] Muszą wszystko ogarnąć. Do tej pory nie miałem z nimi kłopotów, a jedna wpadka (nawet dwie) nie morze robić reguły. Bądźmy trochę wyrozumiali

Pozdrawiam!...
**********************
Ale co klienta obchodzi, że oni pracują we dwóch kiedy klient jest robiony w balona?:-?
Również miałem niemiłą przygodę z Audiofactory. Zrozumiem wszystkie problemy, ale lubię jak ktoś jest szczery, a nie oszukuje mnie. Po co mówić: "za kilka godzin wysyłamy fakturę" kiedy ta faktura przyjdzie po paru dniach (po kilku ostrych telefonach). Po opłaceniu faktury znów czekanie na przesyłkę, i tłumaczenie "bo myśmy nadali, i paczka u kuriera się zapodziała" - co jest antyreklamą dla spedytora, bo okazało się, że po prostu AF nie nadało paczki.
Jestem gościem, któremu wystarczy: "Przepraszamy, ale będziemy mieli opóźnienie paczka przyjdzie tego i tego dnia." I po otrzymaniu paczki będę zadowolony i chwalił sklep. A tak niesmak: bo z jednej strony dość fachowo doradzili na etapie wyboru, a później takie kasztany jak opisane powyżej. To był mój pierwszy zakup w AF i poważnie zastanowię się nad następnym.
- Soundscape
- Posty:2054
- Rejestracja:czwartek 15 mar 2007, 00:00
- Kontakt:
Re: Czy Audiofactory tez Was tak traktuje?
....Jestem gościem, któremu wystarczy: "Przepraszamy, ale będziemy mieli opóźnienie paczka przyjdzie tego i tego dnia." I po otrzymaniu paczki będę zadowolony i chwalił sklep. A tak niesmak: bo z jednej strony dość fachowo doradzili na etapie wyboru, a później takie kasztany jak opisane powyżej. To był mój pierwszy zakup w AF i poważnie zastanowię się nad następnym....
**********************
Tu masz rację. Też lubię i potrafię dużo wybaczyć i być cierpliwym, jeśli ktoś jest szczery. Jednak nawet najlepsze chęci czasami nie mają skutku. Czasami się myśli, że coś się załatwi za 5 minut, potem się okazuje iż się nie da...(Wiem, bo też w branży jestem.)
**********************
Tu masz rację. Też lubię i potrafię dużo wybaczyć i być cierpliwym, jeśli ktoś jest szczery. Jednak nawet najlepsze chęci czasami nie mają skutku. Czasami się myśli, że coś się załatwi za 5 minut, potem się okazuje iż się nie da...(Wiem, bo też w branży jestem.)
Re: Czy Audiofactory tez Was tak traktuje?
.......Jestem gościem, któremu wystarczy: "Przepraszamy, ale będziemy mieli opóźnienie paczka przyjdzie tego i tego dnia." I po otrzymaniu paczki będę zadowolony i chwalił sklep. A tak niesmak: bo z jednej strony dość fachowo doradzili na etapie wyboru, a później takie kasztany jak opisane powyżej. To był mój pierwszy zakup w AF i poważnie zastanowię się nad następnym....
**********************
Tu masz rację. Też lubię i potrafię dużo wybaczyć i być cierpliwym, jeśli ktoś jest szczery. Jednak nawet najlepsze chęci czasami nie mają skutku. Czasami się myśli, że coś się załatwi za 5 minut, potem się okazuje iż się nie da...(Wiem, bo też w branży jestem.)...
**********************
Nie ważne jaka branża (zawodowo nie zajmuję się muzyką) - zdarzają się problemy.Tak jak napisałeś są sytuacje w których mimo szczerych chęci coś nawala, ale po moich doświadczeniach z AF i po tym co piszą koledzy widzę, że to "nie da się" jest jakimś dziwnym schematem działania.
Absolutnie nie chcę robić złej reklamy AF, że kategorycznie nie warto u nich kupować ird. Jak ktoś jest zadowolony to ok, ja zadowolony nie byłem i poczułem niesmak, że winę zwalili na spedytora krajowego z którym na stałe współpracują.
Co do zachodu... Jakiś czas temu dobijałem się do Mariana z pytaniem o update sterowników ASIO do UCON CX. Grzecznie i sympatycznie odpisali, że owszem update będzie "in the near future". Objaśnili jak używać innych sterów itd. Pełen profesjonalizm. Nie mniej grzecznie odpisałem, że czekam z utęsknieniem :) Po kolejnym ostrzejszym mailu odpisali zdawkowo, że "update driverów dla tego interfejsu nie będzie miał miejsca".
Mnie zwodzili miesiąc, a innych użytkowników od bodajże 2 lat. Gdzie sens? Gdzie logika? Przecież prawdopodobnie żaden z nas nie kupi nic od nich po takiej akcji.
**********************
Tu masz rację. Też lubię i potrafię dużo wybaczyć i być cierpliwym, jeśli ktoś jest szczery. Jednak nawet najlepsze chęci czasami nie mają skutku. Czasami się myśli, że coś się załatwi za 5 minut, potem się okazuje iż się nie da...(Wiem, bo też w branży jestem.)...
**********************
Nie ważne jaka branża (zawodowo nie zajmuję się muzyką) - zdarzają się problemy.Tak jak napisałeś są sytuacje w których mimo szczerych chęci coś nawala, ale po moich doświadczeniach z AF i po tym co piszą koledzy widzę, że to "nie da się" jest jakimś dziwnym schematem działania.
Absolutnie nie chcę robić złej reklamy AF, że kategorycznie nie warto u nich kupować ird. Jak ktoś jest zadowolony to ok, ja zadowolony nie byłem i poczułem niesmak, że winę zwalili na spedytora krajowego z którym na stałe współpracują.
Co do zachodu... Jakiś czas temu dobijałem się do Mariana z pytaniem o update sterowników ASIO do UCON CX. Grzecznie i sympatycznie odpisali, że owszem update będzie "in the near future". Objaśnili jak używać innych sterów itd. Pełen profesjonalizm. Nie mniej grzecznie odpisałem, że czekam z utęsknieniem :) Po kolejnym ostrzejszym mailu odpisali zdawkowo, że "update driverów dla tego interfejsu nie będzie miał miejsca".
Mnie zwodzili miesiąc, a innych użytkowników od bodajże 2 lat. Gdzie sens? Gdzie logika? Przecież prawdopodobnie żaden z nas nie kupi nic od nich po takiej akcji.
- Soundscape
- Posty:2054
- Rejestracja:czwartek 15 mar 2007, 00:00
- Kontakt:
Re: Czy Audiofactory tez Was tak traktuje?
....Mnie zwodzili miesiąc, a innych użytkowników od bodajże 2 lat. Gdzie sens? Gdzie logika? Przecież prawdopodobnie żaden z nas nie kupi nic od nich po takiej akcji. ...
**********************
No jakkolwiek nie patrzę to masz rację. Trzeba się starać bardziej. (Mowa o dealerach oczywiście.) Jednak poczekał bym trochę, może się naprawi sytuacja. Każdemu należy się druga szansa
Swoją drogą smutno czytać o takich przypadkach i wydaję mi się iż coraz więcej jest przegięć...
**********************
No jakkolwiek nie patrzę to masz rację. Trzeba się starać bardziej. (Mowa o dealerach oczywiście.) Jednak poczekał bym trochę, może się naprawi sytuacja. Każdemu należy się druga szansa

