Wszelkie inne pytania związane z tematyką poruszaną w naszym magazynie
-
jaca2303
- Posty:211
- Rejestracja:poniedziałek 30 paź 2006, 00:00
Re: Analogowe ciepło!
Post
autor: jaca2303 » wtorek 22 sty 2008, 08:48
...A ja polecam wtyczki NOMAD FACTORY. ESS za 399$ i nic więcej nei trzeba...
**********************
Szału nie ma, ale hula. Ja je lubie.
Ale VW rządzi!

Szybko i na temat.
-
Soundscape
- Posty:2054
- Rejestracja:czwartek 15 mar 2007, 00:00
-
Kontakt:
Post
autor: Soundscape » wtorek 22 sty 2008, 09:56
Ale VW rządzi!

Szybko i na temat....
**********************
Byle używać go z umiarem, bo też potrafi nieźle namieszać...Ale co kto lubi. W końcu, ja też go uwielbiam

A na sumie z MasterCompem i Neonem jeszcze bardziej!
-
tom147 - Posty:2
- Rejestracja:sobota 11 kwie 2009, 00:00
Post
autor: tom147 » sobota 11 kwie 2009, 20:39
Czy PSP Vintage Warmer można otwierać w Cool Edit Pro? Bo w żaden sposób CE nie może go znaleźć. VM mam normalnie zainstalowanego i Fruity Loops otwiera go, a CE nie. W folderze gdzie mam różne wtyczki mam np. zainstalowanego Izotope Ozone i zarówno FL jak i CE go widzą, VM'a tylko FL. Możecie pomóc? :)
-
Jimek
- Posty:173
- Rejestracja:wtorek 01 cze 2004, 00:00
Post
autor: Jimek » niedziela 12 kwie 2009, 00:17
Transform/DitrectX/Refresh this list. Pamiętaj, że musisz mieć zainstalowaną tyczkę w formacie DirectX.
[addsig]
Pozdrawiam
-
BassFun
- Posty:190
- Rejestracja:środa 13 sie 2003, 00:00
Post
autor: BassFun » niedziela 12 kwie 2009, 10:49
Bardzo fajnie pracuje wtyczka Twin Tube SPL.
Kupiłem ostatnio i bardzo dobrze sie sprawdza.
-
nano - Posty:35
- Rejestracja:piątek 06 mar 2009, 00:00
Post
autor: nano » niedziela 12 kwie 2009, 15:53
A co powiecie o wtyczce TL-64 Tube Leveler, dostępniej w pakiecie Sonar 8? Znajomy pracuje na Sonarze i posiada tez PSP VW, ale odkąd kupił Sonara, VW używa sporadycznie. Jego zdaniem, Tube Leveler jest (jego słowa) "o niebo fajniejszy od VW". Warto sie tym zainteresować, tzn chodzi mi czy warto zainteresować sie Sonarem 8, a zarazem TL 64, oraz innymi wtykami.
-
JM
- Posty:831
- Rejestracja:sobota 17 lip 2004, 00:00
Post
autor: JM » wtorek 14 kwie 2009, 19:04
"Chropowatość", "ziarnistość", "nasycenie taśmy" (czyli wprost zniekształcenia!), "wyrazistość" i inne używane w wątku określenia uzyskiwane przy pomocy cyfrowych bądż co bądź narzędzi... Czy aby wszyscy mówicie o mitycznym "analogowym cieple"?
Jakiś czas temu Pan Maciej D. ogłosił nawet tu konkurs (z nagrodą) na najlepszą definicję "analogowego ciepła".
Wydaje mi się, że to pojęcie pojawiło się po przejściu na nieudane (na początku) konstrukcje wzmacniaczy tranzystorowych. Miały one nieprzyjemne, "niefizjologiczne", metaliczne brzmienie - "brzmienie tranzystorowe" (w odróżnieniu od dotychczas osłuchanego brzmienia lampowego. Powód tej ułomności wzmacniaczy tranzystorowych po wykonaniu specjalistycznych pomiarów, które wykraczały poza klasycznie dotychczasowe pomiary toru audio. Winowajcą okazały się zniekształcenia typu TIM, a sposobem na ich likwidację było zastosowanie ograniczenia pasma przenoszenia przedwzmacniaczy i zastosowanie szybkich tranzystorów w końcówkach mocy.
Dziś nawet tak legendarny producent jak Marshall buduje gitarowe wzmacniacze tranzystorowe (lampowe oczywiście też) i nie mają one cech "brzmienia tranzystorowego" - brzmią miękko, realnie i "lampowo" wręcz. Tak więc chodzi w istocie o jakość i czystość brzmienia.
A my ciągle o tym "analogowym cieple" jakby to DZIŚ cokolwiek znaczyło...
-
DJgts
- Posty:139
- Rejestracja:poniedziałek 10 gru 2007, 00:00
Post
autor: DJgts » wtorek 14 kwie 2009, 21:44
Ja używam wtyczki baxxpander i ruby tube (ale nie okresliłbym ich mianem "analogowych ocieplaczy"). Są darmowe i swoją rolę spełniają :)
Numark tt500, Shure M44-7, Vestax PMC 06 PRO A, Akai MPD24, Akai S950, Ensoniq EPS, Logitech Z3e...
-
Goddard - Posty:208
- Rejestracja:piątek 28 lip 2006, 00:00
Post
autor: Goddard » środa 15 kwie 2009, 09:48
Jest jeszcze trochę darmowych rzeczy wartych skosztowania:
TAL-Tube
Izotope Vinyl
Oba całkiem ładnie zabrudzają brzmienie. Pierwszego używam czasem na śladach, drugiego na sumie (najbardziej sensowne rezultaty osiąga się, jak dla mnie, miksując sygnał dry z wet).
Polecam Ci jeszcze ten wątek:
Brudne brzmienie a dobra jakość