Częstotliwość rejestracji oraz materiału docelowego
- AllShotgun
- Posty:174
- Rejestracja:poniedziałek 12 lut 2007, 00:00
Po prostu 192 khz, brzmi potężniej a 44 khz brzmi słabo. po prostu żeby nadążyc za lampowym analogowym brzmieniem musisz miec 192 kHz.
Cześc jestem gitarzystą już 13 lat i studentem dzienikarstwa. Bardzo lubie home-recording, mam E-mu 0404...
Re: Częstotliwość rejestracji oraz materiału docelowego
...Po prostu 192 khz, brzmi potężniej a 44 khz brzmi słabo. po prostu żeby nadążyc za lampowym analogowym brzmieniem musisz miec 192 kHz....
**********************
Co??????????????????????
**********************
Co??????????????????????

Re: Częstotliwość rejestracji oraz materiału docelowego
Czy jeśli całą sesję zrealizowałem w 48/16, jest sens robinia mixdownu pod mastering do 24 bitow? Czy bedzie z tego jakaś korzyść dla masteringowca ?
pozdrawiam
pozdrawiam
Re: Częstotliwość rejestracji oraz materiału docelowego
...Czy jeśli całą sesję zrealizowałem w 48/16, jest sens robinia mixdownu pod mastering do 24 bitow? Czy bedzie z tego jakaś korzyść dla masteringowca ?
**********************
Tak
**********************
Tak
Nie odpowiadam na porady via prywatny mail. Od tego jest to forum!
Re: Częstotliwość rejestracji oraz materiału docelowego
...Czy jeśli całą sesję zrealizowałem w 48/16, jest sens robinia mixdownu pod mastering do 24 bitow? Czy bedzie z tego jakaś korzyść dla masteringowca ?
pozdrawiam...
**********************
a może w 32 lub nawet 64 bit skoro niektóre z masteringowych urządzeń cyfrowych właśnie taką maja wewnętrzną rozdzielczość
pozdrawiam...
**********************
a może w 32 lub nawet 64 bit skoro niektóre z masteringowych urządzeń cyfrowych właśnie taką maja wewnętrzną rozdzielczość
Re: Częstotliwość rejestracji oraz materiału docelowego
W 64-ech bitach działa tylko Sonar, no i dobrze jakby procesor i system także pracował na 64bitach 

SONY VAIO, MOTU Traveler, Presonus Digimax FS, ADAM A7
Re: Częstotliwość rejestracji oraz materiału docelowego
...W 64-ech bitach działa tylko Sonar, no i dobrze jakby procesor i system także pracował na 64bitach
...
**********************
jak najbardziej masz racje
ale
coraz więcej aplikacji (w tym wtyczki-takze te dedykowane do masteringu) działa juz w 64 bitach, nie tylko wspomniany sonar

**********************
jak najbardziej masz racje
ale
coraz więcej aplikacji (w tym wtyczki-takze te dedykowane do masteringu) działa juz w 64 bitach, nie tylko wspomniany sonar
Re: Częstotliwość rejestracji oraz materiału docelowego
...W 64-ech bitach działa tylko Sonar, no i dobrze jakby procesor i system także pracował na 64bitach
...
**********************
LITOŚĆI !!!
Co ma 64-bitowe słowo czyli możliwość zaadresowania niewyobrażalnie wielkiego obszaru pamięci albo równoległego wykonania 2 lub 4 operacji do dokładności obliczeń?
Co ma nawet 64-dokładność wewnętrzna do rozdzielczości pliku?
Ile jest programów obsługujących 64-bitowe pliki audio?

**********************
LITOŚĆI !!!
Co ma 64-bitowe słowo czyli możliwość zaadresowania niewyobrażalnie wielkiego obszaru pamięci albo równoległego wykonania 2 lub 4 operacji do dokładności obliczeń?
Co ma nawet 64-dokładność wewnętrzna do rozdzielczości pliku?
Ile jest programów obsługujących 64-bitowe pliki audio?
Re: Częstotliwość rejestracji oraz materiału docelowego
Co ma nawet 64-dokładność wewnętrzna do rozdzielczości pliku?
********************************************************
Może zbliża go bardziej do świata analogowego

Re: Częstotliwość rejestracji oraz materiału docelowego
chodzi oczywiście mi o prace z plikiem za pomocą narzędzi które już obsługują wyższą rozdzielczość niż plik źródłowy, nawet wspomniane 64bity. jeśli nie teraz to juz niedługo, tak sadzę.
Wracając do wcześniejszego wątku czyli pliki 16bitowe zgrac do masteru jako 24
mix na nich robiony był np w cubase 32 bitowym z wtyczkami obsługującymi również te 32 bity, jeśli narzędzia masteringowe czuja sie znakomicie w 32 bitach to czemu właśnie w takiej rozdzielczości nie dać pliku do masteringu.
A co gdy mamy do czynienia z plikiem źródłowym 16bit mixowanym np w 64bitowym daw z wtyczkami równiez 64 bit, to zdaje sie wówczas należy dać mix 64 bitowy do masteru (kwestia czasu?) szkoda tylko że wciąż ogranicza nas 16/44 cd audio
Wracając do wcześniejszego wątku czyli pliki 16bitowe zgrac do masteru jako 24
mix na nich robiony był np w cubase 32 bitowym z wtyczkami obsługującymi również te 32 bity, jeśli narzędzia masteringowe czuja sie znakomicie w 32 bitach to czemu właśnie w takiej rozdzielczości nie dać pliku do masteringu.
A co gdy mamy do czynienia z plikiem źródłowym 16bit mixowanym np w 64bitowym daw z wtyczkami równiez 64 bit, to zdaje sie wówczas należy dać mix 64 bitowy do masteru (kwestia czasu?) szkoda tylko że wciąż ogranicza nas 16/44 cd audio
