Jaki mikrofon do nagłośnienia chóru w kościele?
Siema !
Tak jak w temacie. Chodzi mi o taki mikrofon(y) z dolnej półki.
Chór śpiewa gospel.
Tak jak w temacie. Chodzi mi o taki mikrofon(y) z dolnej półki.
Chór śpiewa gospel.
www.myspace.com/determinacja
Re: Jaki mikrofon do nagłośnienia chóru w kościele?
...Siema !
Tak jak w temacie. Chodzi mi o taki mikrofon(y) z dolnej półki.
Chór śpiewa gospel. ...
**********************
Powinny na biedę być trzy i dobrze by było gdybył jeszcze mikser ustawienie jak litera Y 2 w Pozycji V kąt około 120-138 stopni skierowane na zespół trzeci skierowany naprzeciwlegle zbieracy falę odbitą w kościele
gotyckim od 45-70 stopni od poziomu w kierunku nawy dwa pierwsze kardiioida trzeci superkardioida [mikrofon kierunkowu] Już tak nagrywałem
z tym że UHER M640 spięty na wtyczce prawy i lewy kanał i puszczony na prawy a na lewym mikrofon AOI ECM-1090 w pozycji tele [skierowany w stronę sklepienia [UHER-M640 to dwa dynamiczne mikrofony spięte razem u podstawy ECM-1090 to mikrofon elektretowy z zasilaniem 1.5V] Najlepszym dla Ciebie rozwiązaniem byłby świetny akustyk Inne jest brzmienie pustego kościoła w czsie próby a inne zapełnionego w trakcie koncertu
Pozdrawiam
Zbyszek
Tak jak w temacie. Chodzi mi o taki mikrofon(y) z dolnej półki.
Chór śpiewa gospel. ...
**********************
Powinny na biedę być trzy i dobrze by było gdybył jeszcze mikser ustawienie jak litera Y 2 w Pozycji V kąt około 120-138 stopni skierowane na zespół trzeci skierowany naprzeciwlegle zbieracy falę odbitą w kościele
gotyckim od 45-70 stopni od poziomu w kierunku nawy dwa pierwsze kardiioida trzeci superkardioida [mikrofon kierunkowu] Już tak nagrywałem
z tym że UHER M640 spięty na wtyczce prawy i lewy kanał i puszczony na prawy a na lewym mikrofon AOI ECM-1090 w pozycji tele [skierowany w stronę sklepienia [UHER-M640 to dwa dynamiczne mikrofony spięte razem u podstawy ECM-1090 to mikrofon elektretowy z zasilaniem 1.5V] Najlepszym dla Ciebie rozwiązaniem byłby świetny akustyk Inne jest brzmienie pustego kościoła w czsie próby a inne zapełnionego w trakcie koncertu
Pozdrawiam
Zbyszek
Zajmuję się pisaniem tekstów piosenek. Współpracowałem z R. Kowalem, M. Koszem, M. Nawrockim, Z. Paletą, A. Zaryckim, P.P. Koprowskim
i innymi. Interesują mnie magnetofony reporterskie Uher analogowe z serii CR- i 4000 oraz cyfrowe DAT i DCC.
i innymi. Interesują mnie magnetofony reporterskie Uher analogowe z serii CR- i 4000 oraz cyfrowe DAT i DCC.
Re: Jaki mikrofon do nagłośnienia chóru w kościele?
......Siema !
Tak jak w temacie. Chodzi mi o taki mikrofon(y) z dolnej półki.
Chór śpiewa gospel. ...
**********************
Powinny na biedę być trzy i dobrze by było gdybył jeszcze mikser ustawienie jak litera Y 2 w Pozycji V kąt około 120-138 stopni skierowane na zespół trzeci skierowany naprzeciwlegle zbieracy falę odbitą w kościele
gotyckim od 45-70 stopni od poziomu w kierunku nawy dwa pierwsze kardiioida trzeci superkardioida [mikrofon kierunkowu] Już tak nagrywałem
z tym że UHER M640 spięty na wtyczce prawy i lewy kanał i puszczony na prawy a na lewym mikrofon AOI ECM-1090 w pozycji tele [skierowany w stronę sklepienia [UHER-M640 to dwa dynamiczne mikrofony spięte razem u podstawy ECM-1090 to mikrofon elektretowy z zasilaniem 1.5V] Najlepszym dla Ciebie rozwiązaniem byłby świetny akustyk Inne jest brzmienie pustego kościoła w czsie próby a inne zapełnionego w trakcie koncertu
Pozdrawiam
Zbyszek...
**********************
Najtańszym rozwiązaniem jest zakup TONSIL MDU 24 dynamiczny kardioida imp 600 Ohm stereo [rozmontowywalne dwa niezłe mikrofony na jednej podstawce i mikrostatywie na Allegro sprzedawane MDU -24 kosztuje mniej niż 50zł i masz V kupujesz na pchlim targu MDO IX za przysłowiową dychę i masz mikrofon do fali odbitej a jeśli Ci nie zależy na tak zwanym dżwięku przestrzennym wystarczy w zupełności MDU-24. Kup sobie książki prof Bolesława Urbańskiego Elektroakustyk Elektroakustyka i
Elektoakustyka w pytaniach i odpowiedziach
Zbyszek
Na odpowiedź na swoje pytania należy odwzajemnić się odpowiedzią nawet gdyby miała ona brzmieć "Pies Cię .....ł"
Tak jak w temacie. Chodzi mi o taki mikrofon(y) z dolnej półki.
Chór śpiewa gospel. ...
**********************
Powinny na biedę być trzy i dobrze by było gdybył jeszcze mikser ustawienie jak litera Y 2 w Pozycji V kąt około 120-138 stopni skierowane na zespół trzeci skierowany naprzeciwlegle zbieracy falę odbitą w kościele
gotyckim od 45-70 stopni od poziomu w kierunku nawy dwa pierwsze kardiioida trzeci superkardioida [mikrofon kierunkowu] Już tak nagrywałem
z tym że UHER M640 spięty na wtyczce prawy i lewy kanał i puszczony na prawy a na lewym mikrofon AOI ECM-1090 w pozycji tele [skierowany w stronę sklepienia [UHER-M640 to dwa dynamiczne mikrofony spięte razem u podstawy ECM-1090 to mikrofon elektretowy z zasilaniem 1.5V] Najlepszym dla Ciebie rozwiązaniem byłby świetny akustyk Inne jest brzmienie pustego kościoła w czsie próby a inne zapełnionego w trakcie koncertu
Pozdrawiam
Zbyszek...
**********************
Najtańszym rozwiązaniem jest zakup TONSIL MDU 24 dynamiczny kardioida imp 600 Ohm stereo [rozmontowywalne dwa niezłe mikrofony na jednej podstawce i mikrostatywie na Allegro sprzedawane MDU -24 kosztuje mniej niż 50zł i masz V kupujesz na pchlim targu MDO IX za przysłowiową dychę i masz mikrofon do fali odbitej a jeśli Ci nie zależy na tak zwanym dżwięku przestrzennym wystarczy w zupełności MDU-24. Kup sobie książki prof Bolesława Urbańskiego Elektroakustyk Elektroakustyka i
Elektoakustyka w pytaniach i odpowiedziach
Zbyszek
Na odpowiedź na swoje pytania należy odwzajemnić się odpowiedzią nawet gdyby miała ona brzmieć "Pies Cię .....ł"
Zajmuję się pisaniem tekstów piosenek. Współpracowałem z R. Kowalem, M. Koszem, M. Nawrockim, Z. Paletą, A. Zaryckim, P.P. Koprowskim
i innymi. Interesują mnie magnetofony reporterskie Uher analogowe z serii CR- i 4000 oraz cyfrowe DAT i DCC.
i innymi. Interesują mnie magnetofony reporterskie Uher analogowe z serii CR- i 4000 oraz cyfrowe DAT i DCC.
Re: Jaki mikrofon do nagłośnienia chóru w kościele?
No extra, ale tu z tego co widze nie chodzi o nagranie tylko o naglosnienie?
W tym wypadku jakiekolwiek zbieranie dzwieku odbitego to raz proszenie sie o klopoty a dwa po co? Przeciez tego sluchacze i tak maja w nadmiarze bo odleglosc krytyczna (odlegosc os zrodla gdzie energia dzwieku bezposerdniego rowna sie energii odbic) w kosciolach to najwyzej kilka metrow. Trzy, do zbierania ambientu raczej chyba powinno sie stosowac pojemniki nie dynamiki.
a chorek to sie robi tak:
1) klasyczny chor - tak jak
TUTAJ
tu nie chodzi tyle o naglosnienie (bo zwykle jest slyszalny i bez tego) ale o doglosnienie, bo w pewnych sytuacjach jest za cicho.
2) chor GOSPEL pracuje nieco inaczej, czesto z rozbudowanym instrumentarium, przez co trzeba go znacznie glosniej podkrecac.
Coz, tutaj jest gorzej. Wszystko zalezy jakie wnetrze. Powiem ze idealnie by bylo gdyby sie udalo tak samo jak chor klasyczny, ale to b.rzadko sie udaje (za maly odstep od sprzezen i przesluchy z instrumentow). Zwykle sie ustawia po 2-3 osoby do mikrofonu pojemnosciowego (np. niesmiertelnwego AKG C1000) lub w ostatecznosci do dynamicznego ale o charakterystyce kardioidalnej (nigdy hipekardioidalnej). No ale sa takie wredne wnetrza gdzie i to nie wystarcza i potrzeba kazdej osobie mikrofon blisko do ust (ano, spotkalem taki kosciolek ostatnio... przyjezdzam ze sprzetem, ustawiam a tu gwiiiizd i nic nie pomaga - cale szczescie proba byla 2 dni przed impreza i mialem czas zeby pozyczyc od kazdego znajomego po kilka mikrofonow i statywow i calosc jakos wyszla)
[addsig]
W tym wypadku jakiekolwiek zbieranie dzwieku odbitego to raz proszenie sie o klopoty a dwa po co? Przeciez tego sluchacze i tak maja w nadmiarze bo odleglosc krytyczna (odlegosc os zrodla gdzie energia dzwieku bezposerdniego rowna sie energii odbic) w kosciolach to najwyzej kilka metrow. Trzy, do zbierania ambientu raczej chyba powinno sie stosowac pojemniki nie dynamiki.
a chorek to sie robi tak:
1) klasyczny chor - tak jak
TUTAJ
tu nie chodzi tyle o naglosnienie (bo zwykle jest slyszalny i bez tego) ale o doglosnienie, bo w pewnych sytuacjach jest za cicho.
2) chor GOSPEL pracuje nieco inaczej, czesto z rozbudowanym instrumentarium, przez co trzeba go znacznie glosniej podkrecac.
Coz, tutaj jest gorzej. Wszystko zalezy jakie wnetrze. Powiem ze idealnie by bylo gdyby sie udalo tak samo jak chor klasyczny, ale to b.rzadko sie udaje (za maly odstep od sprzezen i przesluchy z instrumentow). Zwykle sie ustawia po 2-3 osoby do mikrofonu pojemnosciowego (np. niesmiertelnwego AKG C1000) lub w ostatecznosci do dynamicznego ale o charakterystyce kardioidalnej (nigdy hipekardioidalnej). No ale sa takie wredne wnetrza gdzie i to nie wystarcza i potrzeba kazdej osobie mikrofon blisko do ust (ano, spotkalem taki kosciolek ostatnio... przyjezdzam ze sprzetem, ustawiam a tu gwiiiizd i nic nie pomaga - cale szczescie proba byla 2 dni przed impreza i mialem czas zeby pozyczyc od kazdego znajomego po kilka mikrofonow i statywow i calosc jakos wyszla)
[addsig]
Ilu realizatorów potrzeba żeby wkręcić żarówkę?
Czterech, jeden wkręca a trzech mówi że by to zrobiło lepiej
Czterech, jeden wkręca a trzech mówi że by to zrobiło lepiej
Re: Jaki mikrofon do nagłośnienia chóru w kościele?
podepnę się...czy macie jakieś doświadczenia z użyciem do NAGłOŚNIENIA mikrofonów wielkomembranowych / 1cal /, niekoniecznie
w kościołach?
w kościołach?
Re: Jaki mikrofon do nagłośnienia chóru w kościele?
...podepnę się...czy macie jakieś doświadczenia z użyciem do NAGłOŚNIENIA mikrofonów wielkomembranowych / 1cal /, niekoniecznie
w kościołach?...
**********************
jeden raz widzialem w dzialaniu
[addsig]
w kościołach?...
**********************
jeden raz widzialem w dzialaniu
[addsig]
Ilu realizatorów potrzeba żeby wkręcić żarówkę?
Czterech, jeden wkręca a trzech mówi że by to zrobiło lepiej
Czterech, jeden wkręca a trzech mówi że by to zrobiło lepiej
Re: Jaki mikrofon do nagłośnienia chóru w kościele?
......podepnę się...czy macie jakieś doświadczenia z użyciem do NAGłOŚNIENIA mikrofonów wielkomembranowych / 1cal /, niekoniecznie
w kościołach?...
**********************
jeden raz widzialem w dzialaniu
...
**********************
dzięki , czyli można a nawet trzeba. Będę próbował niedługo.
w kościołach?...
**********************
jeden raz widzialem w dzialaniu
...
**********************
dzięki , czyli można a nawet trzeba. Będę próbował niedługo.
Re: Jaki mikrofon do nagłośnienia chóru w kościele?
...No extra, ale tu z tego co widze nie chodzi o nagranie tylko o naglosnienie?
W tym wypadku jakiekolwiek zbieranie dzwieku odbitego to raz proszenie sie o klopoty a dwa po co? Przeciez tego sluchacze i tak maja w nadmiarze bo odleglosc krytyczna (odlegosc os zrodla gdzie energia dzwieku bezposerdniego rowna sie energii odbic) w kosciolach to najwyzej kilka metrow. Trzy, do zbierania ambientu raczej chyba powinno sie stosowac pojemniki nie dynamiki.
a chorek to sie robi tak:
1) klasyczny chor - tak jak
TUTAJ
tu nie chodzi tyle o naglosnienie (bo zwykle jest slyszalny i bez tego) ale o doglosnienie, bo w pewnych sytuacjach jest za cicho.
2) chor GOSPEL pracuje nieco inaczej, czesto z rozbudowanym instrumentarium, przez co trzeba go znacznie glosniej podkrecac.
Coz, tutaj jest gorzej. Wszystko zalezy jakie wnetrze. Powiem ze idealnie by bylo gdyby sie udalo tak samo jak chor klasyczny, ale to b.rzadko sie udaje (za maly odstep od sprzezen i przesluchy z instrumentow). Zwykle sie ustawia po 2-3 osoby do mikrofonu pojemnosciowego (np. niesmiertelnwego AKG C1000) lub w ostatecznosci do dynamicznego ale o charakterystyce kardioidalnej (nigdy hipekardioidalnej). No ale sa takie wredne wnetrza gdzie i to nie wystarcza i potrzeba kazdej osobie mikrofon blisko do ust (ano, spotkalem taki kosciolek ostatnio... przyjezdzam ze sprzetem, ustawiam a tu gwiiiizd i nic nie pomaga - cale szczescie proba byla 2 dni przed impreza i mialem czas zeby pozyczyc od kazdego znajomego po kilka mikrofonow i statywow i calosc jakos wyszla)
...
**********************
AKG C-1000 wcale do tak zwanej dolnej półki nie należy, nie należy do niej również MKE-271 [made in CCCP] mimo niskiej ceny. Mikrofony pojemnościowe są odporne na zakłócenia pochodzące od telefonów komórkowych w dynamicznych cewka wkładki potrafi zbierać jak antena.
Gdybym musiał nagłaśniać a nie nagrywać rozwarłbym ramiona V UHER M640 do kąta około 160 stopni [180 L i P ósemka] ustawiony w odległości 4-5 metrów i ustawiony w odległoś i MDU- 39 w odległości 2- 3 metrów.
Jeśli by istniała taka możliwość odległości ustaliłbym doświadczalnie
Pozdrawiam
Zbyszek
Jeśli możesz to zapisz się na forum audiostereo facet o nicku Discomaniac71 jest realizatorem dźwiękowym w jednej z krakowskich rozgłośni i albo udzieli Ci porady sam albo poda namiary na dobrego akustyka. Jeśli przez przypadek spotkam Pana Andrzeja wieloletniego akustyka w Teatrze imienia Juliusza Słowackiego w Krakowie i Skaldów zadam mu Twoje pytanie a Jego odpowiedź w tym wątku zamieszczę
W tym wypadku jakiekolwiek zbieranie dzwieku odbitego to raz proszenie sie o klopoty a dwa po co? Przeciez tego sluchacze i tak maja w nadmiarze bo odleglosc krytyczna (odlegosc os zrodla gdzie energia dzwieku bezposerdniego rowna sie energii odbic) w kosciolach to najwyzej kilka metrow. Trzy, do zbierania ambientu raczej chyba powinno sie stosowac pojemniki nie dynamiki.
a chorek to sie robi tak:
1) klasyczny chor - tak jak
TUTAJ
tu nie chodzi tyle o naglosnienie (bo zwykle jest slyszalny i bez tego) ale o doglosnienie, bo w pewnych sytuacjach jest za cicho.
2) chor GOSPEL pracuje nieco inaczej, czesto z rozbudowanym instrumentarium, przez co trzeba go znacznie glosniej podkrecac.
Coz, tutaj jest gorzej. Wszystko zalezy jakie wnetrze. Powiem ze idealnie by bylo gdyby sie udalo tak samo jak chor klasyczny, ale to b.rzadko sie udaje (za maly odstep od sprzezen i przesluchy z instrumentow). Zwykle sie ustawia po 2-3 osoby do mikrofonu pojemnosciowego (np. niesmiertelnwego AKG C1000) lub w ostatecznosci do dynamicznego ale o charakterystyce kardioidalnej (nigdy hipekardioidalnej). No ale sa takie wredne wnetrza gdzie i to nie wystarcza i potrzeba kazdej osobie mikrofon blisko do ust (ano, spotkalem taki kosciolek ostatnio... przyjezdzam ze sprzetem, ustawiam a tu gwiiiizd i nic nie pomaga - cale szczescie proba byla 2 dni przed impreza i mialem czas zeby pozyczyc od kazdego znajomego po kilka mikrofonow i statywow i calosc jakos wyszla)
...
**********************
AKG C-1000 wcale do tak zwanej dolnej półki nie należy, nie należy do niej również MKE-271 [made in CCCP] mimo niskiej ceny. Mikrofony pojemnościowe są odporne na zakłócenia pochodzące od telefonów komórkowych w dynamicznych cewka wkładki potrafi zbierać jak antena.
Gdybym musiał nagłaśniać a nie nagrywać rozwarłbym ramiona V UHER M640 do kąta około 160 stopni [180 L i P ósemka] ustawiony w odległości 4-5 metrów i ustawiony w odległoś i MDU- 39 w odległości 2- 3 metrów.
Jeśli by istniała taka możliwość odległości ustaliłbym doświadczalnie
Pozdrawiam
Zbyszek
Jeśli możesz to zapisz się na forum audiostereo facet o nicku Discomaniac71 jest realizatorem dźwiękowym w jednej z krakowskich rozgłośni i albo udzieli Ci porady sam albo poda namiary na dobrego akustyka. Jeśli przez przypadek spotkam Pana Andrzeja wieloletniego akustyka w Teatrze imienia Juliusza Słowackiego w Krakowie i Skaldów zadam mu Twoje pytanie a Jego odpowiedź w tym wątku zamieszczę
Zajmuję się pisaniem tekstów piosenek. Współpracowałem z R. Kowalem, M. Koszem, M. Nawrockim, Z. Paletą, A. Zaryckim, P.P. Koprowskim
i innymi. Interesują mnie magnetofony reporterskie Uher analogowe z serii CR- i 4000 oraz cyfrowe DAT i DCC.
i innymi. Interesują mnie magnetofony reporterskie Uher analogowe z serii CR- i 4000 oraz cyfrowe DAT i DCC.
Re: Jaki mikrofon do nagłośnienia chóru w kościele?
......No extra, ale tu z tego co widze nie chodzi o nagranie tylko o naglosnienie?
W tym wypadku jakiekolwiek zbieranie dzwieku odbitego to raz proszenie sie o klopoty a dwa po co? Przeciez tego sluchacze i tak maja w nadmiarze bo odleglosc krytyczna (odlegosc os zrodla gdzie energia dzwieku bezposerdniego rowna sie energii odbic) w kosciolach to najwyzej kilka metrow. Trzy, do zbierania ambientu raczej chyba powinno sie stosowac pojemniki nie dynamiki.
a chorek to sie robi tak:
1) klasyczny chor - tak jak
TUTAJ
tu nie chodzi tyle o naglosnienie (bo zwykle jest slyszalny i bez tego) ale o doglosnienie, bo w pewnych sytuacjach jest za cicho.
2) chor GOSPEL pracuje nieco inaczej, czesto z rozbudowanym instrumentarium, przez co trzeba go znacznie glosniej podkrecac.
Coz, tutaj jest gorzej. Wszystko zalezy jakie wnetrze. Powiem ze idealnie by bylo gdyby sie udalo tak samo jak chor klasyczny, ale to b.rzadko sie udaje (za maly odstep od sprzezen i przesluchy z instrumentow). Zwykle sie ustawia po 2-3 osoby do mikrofonu pojemnosciowego (np. niesmiertelnwego AKG C1000) lub w ostatecznosci do dynamicznego ale o charakterystyce kardioidalnej (nigdy hipekardioidalnej). No ale sa takie wredne wnetrza gdzie i to nie wystarcza i potrzeba kazdej osobie mikrofon blisko do ust (ano, spotkalem taki kosciolek ostatnio... przyjezdzam ze sprzetem, ustawiam a tu gwiiiizd i nic nie pomaga - cale szczescie proba byla 2 dni przed impreza i mialem czas zeby pozyczyc od kazdego znajomego po kilka mikrofonow i statywow i calosc jakos wyszla)
...
**********************
AKG C-1000 wcale do tak zwanej dolnej półki nie należy, nie należy do niej również MKE-271 [made in CCCP] mimo niskiej ceny. Mikrofony pojemnościowe są odporne na zakłócenia pochodzące od telefonów komórkowych w dynamicznych cewka wkładki potrafi zbierać jak antena.
Gdybym musiał nagłaśniać a nie nagrywać rozwarłbym ramiona V UHER M640 do kąta około 160 stopni [180 L i P ósemka] ustawiony w odległości 4-5 metrów i ustawiony w odległoś i MDU- 39 w odległości 2- 3 metrów.
Jeśli by istniała taka możliwość odległości ustaliłbym doświadczalnie
Pozdrawiam
Zbyszek
Jeśli możesz to zapisz się na forum audiostereo facet o nicku Discomaniac71 jest realizatorem dźwiękowym w jednej z krakowskich rozgłośni i albo udzieli Ci porady sam albo poda namiary na dobrego akustyka. Jeśli przez przypadek spotkam Pana Andrzeja wieloletniego akustyka w Teatrze imienia Juliusza Słowackiego w Krakowie i Skaldów zadam mu Twoje pytanie a Jego odpowiedź w tym wątku zamieszczę...
**********************
Sklieroz w Chinach produkują na amerykański rynek mikrofony pojemnościowe o czynej średnicy membrany 40mm w przeliczeniu na złp cena ich wacha pomiędzy 2-2.5 tysiąca złotych polskiej uwaga każdy kupowany egzemplarz należy przetestować mają olbrzymi rozrzut parametrów z tego samego brane kartonu jedne są absolutną rewelacją a drugie dnem z dołkiem
W tym wypadku jakiekolwiek zbieranie dzwieku odbitego to raz proszenie sie o klopoty a dwa po co? Przeciez tego sluchacze i tak maja w nadmiarze bo odleglosc krytyczna (odlegosc os zrodla gdzie energia dzwieku bezposerdniego rowna sie energii odbic) w kosciolach to najwyzej kilka metrow. Trzy, do zbierania ambientu raczej chyba powinno sie stosowac pojemniki nie dynamiki.
a chorek to sie robi tak:
1) klasyczny chor - tak jak
TUTAJ
tu nie chodzi tyle o naglosnienie (bo zwykle jest slyszalny i bez tego) ale o doglosnienie, bo w pewnych sytuacjach jest za cicho.
2) chor GOSPEL pracuje nieco inaczej, czesto z rozbudowanym instrumentarium, przez co trzeba go znacznie glosniej podkrecac.
Coz, tutaj jest gorzej. Wszystko zalezy jakie wnetrze. Powiem ze idealnie by bylo gdyby sie udalo tak samo jak chor klasyczny, ale to b.rzadko sie udaje (za maly odstep od sprzezen i przesluchy z instrumentow). Zwykle sie ustawia po 2-3 osoby do mikrofonu pojemnosciowego (np. niesmiertelnwego AKG C1000) lub w ostatecznosci do dynamicznego ale o charakterystyce kardioidalnej (nigdy hipekardioidalnej). No ale sa takie wredne wnetrza gdzie i to nie wystarcza i potrzeba kazdej osobie mikrofon blisko do ust (ano, spotkalem taki kosciolek ostatnio... przyjezdzam ze sprzetem, ustawiam a tu gwiiiizd i nic nie pomaga - cale szczescie proba byla 2 dni przed impreza i mialem czas zeby pozyczyc od kazdego znajomego po kilka mikrofonow i statywow i calosc jakos wyszla)
...
**********************
AKG C-1000 wcale do tak zwanej dolnej półki nie należy, nie należy do niej również MKE-271 [made in CCCP] mimo niskiej ceny. Mikrofony pojemnościowe są odporne na zakłócenia pochodzące od telefonów komórkowych w dynamicznych cewka wkładki potrafi zbierać jak antena.
Gdybym musiał nagłaśniać a nie nagrywać rozwarłbym ramiona V UHER M640 do kąta około 160 stopni [180 L i P ósemka] ustawiony w odległości 4-5 metrów i ustawiony w odległoś i MDU- 39 w odległości 2- 3 metrów.
Jeśli by istniała taka możliwość odległości ustaliłbym doświadczalnie
Pozdrawiam
Zbyszek
Jeśli możesz to zapisz się na forum audiostereo facet o nicku Discomaniac71 jest realizatorem dźwiękowym w jednej z krakowskich rozgłośni i albo udzieli Ci porady sam albo poda namiary na dobrego akustyka. Jeśli przez przypadek spotkam Pana Andrzeja wieloletniego akustyka w Teatrze imienia Juliusza Słowackiego w Krakowie i Skaldów zadam mu Twoje pytanie a Jego odpowiedź w tym wątku zamieszczę...
**********************
Sklieroz w Chinach produkują na amerykański rynek mikrofony pojemnościowe o czynej średnicy membrany 40mm w przeliczeniu na złp cena ich wacha pomiędzy 2-2.5 tysiąca złotych polskiej uwaga każdy kupowany egzemplarz należy przetestować mają olbrzymi rozrzut parametrów z tego samego brane kartonu jedne są absolutną rewelacją a drugie dnem z dołkiem
Zajmuję się pisaniem tekstów piosenek. Współpracowałem z R. Kowalem, M. Koszem, M. Nawrockim, Z. Paletą, A. Zaryckim, P.P. Koprowskim
i innymi. Interesują mnie magnetofony reporterskie Uher analogowe z serii CR- i 4000 oraz cyfrowe DAT i DCC.
i innymi. Interesują mnie magnetofony reporterskie Uher analogowe z serii CR- i 4000 oraz cyfrowe DAT i DCC.
Re: Jaki mikrofon do nagłośnienia chóru w kościele?
...Siema !
Tak jak w temacie. Chodzi mi o taki mikrofon(y) z dolnej półki.
Chór śpiewa gospel. ...
**********************
najtańsze to chyba te:
Selene CM-500. Działają, ale też ciut szumią. No i nie potrzebują Phantoma (mają baterie 1.5V)
Ze spokojnym sumieniem mogę polecić te:
Superlux CM-H8U
Pozdro
Groover
Tak jak w temacie. Chodzi mi o taki mikrofon(y) z dolnej półki.
Chór śpiewa gospel. ...
**********************
najtańsze to chyba te:
Selene CM-500. Działają, ale też ciut szumią. No i nie potrzebują Phantoma (mają baterie 1.5V)
Ze spokojnym sumieniem mogę polecić te:
Superlux CM-H8U
Pozdro
Groover
nowe portale:
www.PortalStudyjny.pl, www.PortalKlawiszowy.pl, www.PortalGitarowy.pl
www.PortalStudyjny.pl, www.PortalKlawiszowy.pl, www.PortalGitarowy.pl