Komputer do audio

Jeśli masz problem związany z komputerem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
djbebek
Komputer do audio

Post autor: djbebek » sobota 27 paź 2012, 16:53

Witajcie

Wiec tak, Potrzebuję komputer który da mi komfortową pracę w tworzeniu muzyki Electro,Dutch,Progressive House,Dubstep .Pracuję na Fruiti Loops od 2 lat i niestety mój 6 letni komputer :) Nie daje sobie rady z większymi projektami, udźwignięciu dużej ilości wtyczek Vst ( W ogóle nie nadaje się do tego).Chcę rejestrować kilkadziesiąt śladów, dokonać miksu z wykorzystaniem kilkudziesięciu wtyczek,efektów i jeszcze dodatkowo włączyć do pracy klawiaturę midi wszystko to w czasie rzeczywistym i z małą latencją.

Kwota którą mogę przeznaczyć do 2.300 zł Interesuję mnie sprzęt stabilny, wydajny i cichy (tylko jednostka centralna).

Z tego co się dowiedziałem to potrzebuję:

Płytę Główną z szybkim kontrolerem do dysków twardych i obsługę szybkich pamięci dwukanałowych DDRAM. Wśród Chipsetów wybrałbym Intel, ponieważ z doświadczen użytkowników preferują,wybierają,chwala tą markę.

Procesor oprócz dysku i płyty jest priorytetem, Jeżeli chodzi o marke to tylko Intel z wypustów i5 i7,Najważniejszą sprawą jest taktowanie Duża ilość rdzeni oraz wysoki GHZ,coś na podstawię np tego : procesora i7 4x3.9GHZ.

Dysk Twardy: Nie chcę dysku 3TB ani 1TB Potrzebuję mniej więcej 320GB do 500GB, ale to nie jest ważne. Potrzebuję cichy dysk z dobrym cache i wysoką prędkościa przesyłania danych Mb/s

Pamięć RAM : Zbytnio nie wiem za dużo żeby was wkręcić w temat ale: Dwie kości Jak najwieksze Mhz działające w trybie dual channel. Tryb ten podobno pozwala na osiągniecie wiekszej wydajnosci systemu.

Karta Graficzna Zwykła standardowa beż żadnych fajerwerków bo to jest chyba najdrozszy element takze jak najtaniej wyrwac jedynie co bym chcial to to aby mogła obsługiwać dwa monitory.