iLok - reklamacja, procedura odzyskania licencji...

Jeśli masz problem związany z komputerem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
Awatar użytkownika
QMK
Posty:50
Rejestracja:środa 20 lut 2008, 00:00
iLok - reklamacja, procedura odzyskania licencji...

Post autor: QMK » poniedziałek 29 kwie 2013, 17:03

Witam


Po 5 miesiącach korzystania z Ilok v2 odmówił posłuszeństwa. Programy go nie widzą, strona ilok.com też nie widzi urządzenia. Mam wgrane najnowsze sterowniki. Po włożeniu iLok'a do gniazda USB w komputerze Apple przez jakieś 10 sekund pulsuję niebieska dioda w ilok'u. Na innym komputerze z systemem Windows po włożeniu urzadzenia pokazuje się komunikat że urządzenie jest uszkodzone i nie może odczytać. Chyb zostaje tylko odesłanie do producenta w ramach gwarancji... i teraz ma pytanie


Co będzie z moimi licencjami? Czy one są tylko na tym uszkodzonym ilok'u czy widnieją też gdzieś na serwerze ilok.com ? Po zalogowaniu na stronie widzę swoje licencję ale to tylko chyba historia.
Nie mam wykupionego ZDT (Zero DownTime)... Czy mogę teraz wykupić ten program i czy to cos pomoże?


Bardoz prosze o pomoc. 


Awatar użytkownika
dr_After
Posty:312
Rejestracja:wtorek 25 gru 2007, 00:00
Kontakt:

Re: iLok - reklamacja, procedura odzyskania licencji...

Post autor: dr_After » wtorek 30 kwie 2013, 06:53

...
Witam

Bardoz prosze o pomoc. ...
 




WSZYSTKO masz bardzo przystępnie wytłumaczone na stronie ilok.com. W przypadku zniszczenia / zgubienia iLoka jest możliwy transfer licencji donowego urządzenia. W chwili zgłoszenia zguby / zniszczenia iloka na stronie ilok.com iLok wysyła do kazdego dostawcy oprogramowania informację o tym fakcie. Potem mozesz otrzymac nowe licencje. Czasem wymaga to jeszcze trochę zachodu, ale wszystko masz tam wypisane w dziale Support. Od tego jest on. Od tego jest.


Awatar użytkownika
QMK
Posty:50
Rejestracja:środa 20 lut 2008, 00:00

Re: iLok - reklamacja, procedura odzyskania licencji...

Post autor: QMK » poniedziałek 06 maja 2013, 13:20

A czy jeśli teraz wykupie program ZDT (pomimo że moje licencje są na uszkodzonym kluczu) to bedę mogł wgrać na drugiego iLoka tymczasowe licencje ? Czy teraz to juz za poźno?

......Witam Bardoz prosze o pomoc. ... 

WSZYSTKO masz bardzo przystępnie wytłumaczone na stronie ilok.com. W przypadku zniszczenia / zgubienia iLoka jest możliwy transfer licencji donowego urządzenia. W chwili zgłoszenia zguby / zniszczenia iloka na stronie ilok.com iLok wysyła do kazdego dostawcy oprogramowania informację o tym fakcie. Potem mozesz otrzymac nowe licencje. Czasem wymaga to jeszcze trochę zachodu, ale wszystko masz tam wypisane w dziale Support. Od tego jest on. Od tego jest....

Awatar użytkownika
QMK
Posty:50
Rejestracja:środa 20 lut 2008, 00:00

Re: iLok - reklamacja, procedura odzyskania licencji...

Post autor: QMK » poniedziałek 06 maja 2013, 14:36

...zastanawiam się jeszcze czy nie lepiej zgłosić zaginięcie klucza... napisac do producentów (eventide i soundtoys) o ponowne udostpenienie licencji, kupic nowy iLok i miec już z głowy (czas i wysylka do usa)


ODPOWIEDZ