Moim zdaniem to skandal!

Tutaj można podyskutować na tematy związane z prawami autorskimi, produkcją i rozpowszechnianiem oraz wszelkie inne wymagające wiedzy prawniczej.
Awatar użytkownika
JosephBra
Moim zdaniem to skandal!

Post autor: JosephBra » czwartek 04 sty 2007, 23:13

Zajmuje się komponowaniem i produkcją muzyczną.

R.B.

Re: Moim zdaniem to skandal!

Post autor: R.B. » czwartek 04 sty 2007, 23:18

...http://www.mpro.pl/instrumenty.php ...
no tak !!,ale to wlasnie jest samo życie hahahhaaha
Jestem muzykiem z zawodu. Muzyka kręci się cały czas do okoła mnie i ostatnio fascynuje mnie nagrywanie muzy w swoim małym studiu domowym.

Awatar użytkownika
MX

Post autor: MX » czwartek 04 sty 2007, 23:23

......http://www.mpro.pl/instrumenty.php ...
no tak !!,ale to wlasnie jest samo życie hahahhaaha...
Widocznie na "ściągarkach" P2P była noworoczna promocja.
Nie warto kupować z przeceny ;)
Hammond SK1

Awatar użytkownika
a
Kontakt:

Post autor: a » czwartek 04 sty 2007, 23:35

artykuly tez maja pirackie...
chyba zglosze sie po wierszowke bo jeden wlasny znalazlem nawet... plus - nic dziwnego- jeszcze kilka z EiS... rece opadaja...
http://www.superstereo.pl

mellodeque
Kontakt:

Post autor: mellodeque » piątek 05 sty 2007, 08:18

skandal skandalem - kijem Wisły nie zawrócisz... było i będzie - ot taka mentalność.

Kogo stać ten wie, że samopoczucie z posiadania orginału jest o wiele wyższe niż banan na ryju za ściagniecie czegoś z netu.

Jesli czegoś nie jesteś pewien - nie pisz.
http://khyro.com | http://promusic.pl/forum/

Awatar użytkownika
gekon-bass

Post autor: gekon-bass » piątek 05 sty 2007, 10:53

a jeszcze wieksza satysfakcja jest jak kolega ma wszystkie programy i audi a6 a ty masz 1 program oryginalny z błogosławieństwem zaiksów i innych badziewi... i fiata 126p lub łyżworolki...
:) życie to walka o największe korzyści po najmniejszych kosztach... nawet dzikie zwierzęta nie idą do wodopoju na około kontynentu tylko przecinają w poprzek......