ProTools M-powered Academic Version
Znalazłem na ebay w USA, taka oto wersje Protoolsa, która to cenowo szokuje. 179$ i mamy pelna wersje 7.3 m-powered. W polsce to cacko kosztuje 1200zl,, wiec jakies 3 krotnie drozej. Warunek nabycie, trzeba byc studentem badz nauczycielem, Sam jestem studentem i moglbym cos takiego nabyc. Czy ktos wiec, czy mozna w polsce dostac taka wersje? moze jakis list do firmy digidesign?
Re: ProTools M-powered Academic Version
Czy ktos wiec, czy mozna w polsce dostac taka wersje? **********************
Chcialem taka wersje kupic (Academic) - cena jaka podawali dystrybutorzy - to ok. 700 zl. Ale nikt nie wiedzial kiedy soft moglby byc dostepny. Po pol roku oczekiwania kupilem zwykla wersje za 1050 zl. Dystrybutorem M-Audio jest Info Music.
Chcialem taka wersje kupic (Academic) - cena jaka podawali dystrybutorzy - to ok. 700 zl. Ale nikt nie wiedzial kiedy soft moglby byc dostepny. Po pol roku oczekiwania kupilem zwykla wersje za 1050 zl. Dystrybutorem M-Audio jest Info Music.
...Czy ktos wiec, czy mozna w polsce dostac taka wersje? **********************
Chcialem taka wersje kupic (Academic) - cena jaka podawali dystrybutorzy - to ok. 700 zl. Ale nikt nie wiedzial kiedy soft moglby byc dostepny. Po pol roku oczekiwania kupilem zwykla wersje za 1050 zl. Dystrybutorem M-Audio jest Info Music....
oczywiscie zamiast "wiec" mialo byc "wie"...No wiec jak mozna kupic w polsce Academic bundle software?
Chcialem taka wersje kupic (Academic) - cena jaka podawali dystrybutorzy - to ok. 700 zl. Ale nikt nie wiedzial kiedy soft moglby byc dostepny. Po pol roku oczekiwania kupilem zwykla wersje za 1050 zl. Dystrybutorem M-Audio jest Info Music....
oczywiscie zamiast "wiec" mialo byc "wie"...No wiec jak mozna kupic w polsce Academic bundle software?