Jeśli chcesz zasięgnąć rady, podzielić się doświadczeniem w trudnej sztuce samodzielnego programowania - to tu jest miejsce, aby tego dokonać.
-
DJOZD
- Posty:2591
- Rejestracja:niedziela 22 gru 2002, 00:00
Re: Samplitude/Sequoia 11
Post
autor: DJOZD » poniedziałek 08 lut 2010, 13:29
Otwieram projekty z 9, i rozumiem ze otwieraja sie w postaci/ustawieniach
z 9? A nie z 10 SE, mimo to ze ten byl chwile obecny na komputerze, ale
NIE uzywany do zadnej sesji, czyli nie otwierano i zapisywano w nim zadnych sesji..?...
Dokładnie tak (Sam 10 nie ma nic do tego bo jest aplikacją zupelnie odrębną). Otwieraja się na tyle na ile silnik Sam 11 poprawnie "przekonwertuje" plik sesji wersji 9. A robi to tak że ja nie zauwazylem zadnych przekłamań w ustawieniach i brzmieniu. Wygląd sesji powinien być identyczny.
Sesje Samplitude da sie otwierać nawet wstecz np. z 11 na 8. Ale utaj juz pojawiają sie "puste miejsca" w miejscach ktorych uzyto funkcji ktorych 8 nie ma.
Upgrade/update to taki sam soft jak wersja zwykła kupiona za pełną kwote. Dostajesz ją tylko w mniejszym pudełku i bez klucza Code Meter (ja mialem z poprzedniej wersji).
-
doministry1
- Posty:323
- Rejestracja:poniedziałek 29 wrz 2008, 00:00
Post
autor: doministry1 » poniedziałek 08 lut 2010, 14:42
Otwieram projekty z 9, i rozumiem ze otwieraja sie w postaci/ustawieniach z 9? A nie z 10 SE, mimo to ze ten byl chwile obecny na komputerze, ale NIE uzywany do zadnej sesji, czyli nie otwierano i zapisywano w nim zadnych sesji..?...
Dokładnie tak (Sam 10 nie ma nic do tego bo jest aplikacją zupelnie odrębną). Otwieraja się na tyle na ile silnik Sam 11 poprawnie "przekonwertuje" plik sesji wersji 9. A robi to tak że ja nie zauwazylem zadnych przekłamań w ustawieniach i brzmieniu. Wygląd sesji powinien być identyczny.
Sesje Samplitude da sie otwierać nawet wstecz np. z 11 na 8. Ale utaj juz pojawiają sie "puste miejsca" w miejscach ktorych uzyto funkcji ktorych 8 nie ma.
Upgrade/update to taki sam soft jak wersja zwykła kupiona za pełną kwote. Dostajesz ją tylko w mniejszym pudełku i bez klucza Code Meter (ja mialem z poprzedniej wersji).
***************************
Super.
Ja zamierzam chyba kupic download.....
Kompozytor, Instrumentalista, Improwizator
-
doministry1
- Posty:323
- Rejestracja:poniedziałek 29 wrz 2008, 00:00
Post
autor: doministry1 » środa 03 lis 2010, 02:24
...Otwieram projekty z 9, i rozumiem ze otwieraja sie w postaci/ustawieniach z 9? A nie z 10 SE, mimo to ze ten byl chwile obecny na komputerze, ale NIE uzywany do zadnej sesji, czyli nie otwierano i zapisywano w nim zadnych sesji..?...
Dokładnie tak (Sam 10 nie ma nic do tego bo jest aplikacją zupelnie odrębną). Otwieraja się na tyle na ile silnik Sam 11 poprawnie "przekonwertuje" plik sesji wersji 9. A robi to tak że ja nie zauwazylem zadnych przekłamań w ustawieniach i brzmieniu. Wygląd sesji powinien być identyczny.
Sesje Samplitude da sie otwierać nawet wstecz np. z 11 na 8. Ale utaj juz pojawiają sie "puste miejsca" w miejscach ktorych uzyto funkcji ktorych 8 nie ma.
Upgrade/update to taki sam soft jak wersja zwykła kupiona za pełną kwote. Dostajesz ją tylko w mniejszym pudełku i bez klucza Code Meter (ja mialem z poprzedniej wersji).
***************************
Super.
Ja zamierzam chyba kupic download........
No i w końcu.
Mam 11 Pro.
PYTANIE:
Czy nie ma możliwości pozbyć się tego sticka usb żeby używać programu?!
Kompozytor, Instrumentalista, Improwizator
-
DJOZD
- Posty:2591
- Rejestracja:niedziela 22 gru 2002, 00:00
Post
autor: DJOZD » środa 03 lis 2010, 08:21
No i w końcu.
Mam 11 Pro.
PYTANIE:
Czy nie ma możliwości pozbyć się tego sticka usb żeby używać programu?! ...
Czesc 
Nigdy nie próbowałem tego robić. Zawsze pracowałem z kluczem. To niewątpliwa "zaleta" legalnego softu. Zawsze jak jade na nagrania to biore klucz ze sobą.
Przy okazji: nie zapomnij zainstalowac najnowszego patcha 11.1.1. Nie wiem w jakiej wersji dostales program.
Przy okazji 2 : zastanów sie nad intalacją mod do skóry. Modyfikuje on pola track stripa i calej konsoli w taki sposob ze widac więcej wtyczek, auxów itp bez klikania. Wględem oryginalnej skóry to bardzo duza roznica. Obecnie nie wyobrazaj sobie juz Saplitudy bez tej MOD'a.
http://skins.metallurgy-studio.de/
;-)
-
jimmy44 - Posty:14
- Rejestracja:piątek 03 wrz 2010, 00:00
Post
autor: jimmy44 » środa 03 lis 2010, 13:04
Przy okazji 2 : zastanów sie nad intalacją mod do skóry. Modyfikuje on pola track stripa i calej konsoli w taki sposob ze widac więcej wtyczek, auxów itp bez klikania. Wględem oryginalnej skóry to bardzo duza roznica. Obecnie nie wyobrazaj sobie juz Saplitudy bez tej MOD'a.
http://skins.metallurgy-studio.de/
...
Polecam również skórki od Alloy [jest parę darmowych]
http://www.pixelarranger.de/alloy/
http://skins.birdline.gr/
Te od Alloy są wyglądają super. Działają w Samplitude 10 & Samplitude 11
-
doministry1
- Posty:323
- Rejestracja:poniedziałek 29 wrz 2008, 00:00
Post
autor: doministry1 » środa 03 lis 2010, 18:00
...
Przy okazji 2 : zastanów sie nad intalacją mod do skóry. Modyfikuje on pola track stripa i calej konsoli w taki sposob ze widac więcej wtyczek, auxów itp bez klikania. Wględem oryginalnej skóry to bardzo duza roznica. Obecnie nie wyobrazaj sobie juz Saplitudy bez tej MOD'a.
http://skins.metallurgy-studio.de/
...
Polecam również skórki od Alloy [jest parę darmowych]
http://www.pixelarranger.de/alloy/
http://skins.birdline.gr/
Te od Alloy są wyglądają super. Działają w Samplitude 10 & Samplitude 11
...
Panowie dziękuję za odpowiedzi.
Co do skórek to zdecydowanie pozostanę przy oryginalnym, zawsze lubiłem ich natywny design.
Co do klucza, strasznie drażni mnie to że mam zajęty jeden slot USB.
Ale nic, ważne że program działa!
Oczywiście mam najnowszy patch, zawsze staram się być na bierząco 
Kompozytor, Instrumentalista, Improwizator
-
DJOZD
- Posty:2591
- Rejestracja:niedziela 22 gru 2002, 00:00
Post
autor: DJOZD » środa 03 lis 2010, 19:57
...
http://skins.metallurgy-studio.de/
Co do skórek to zdecydowanie pozostanę przy oryginalnym, zawsze lubiłem ich natywny design.
Mod do skóry do ktorego podalem ci linka jest modem oryginalnej wersji Camo. Nic nie zmienia sie pod wsględem designu tej skóry. Samplitude wygląda prawie identycznie, z jedną "małą" różnicą. Mikser posiada widoczene wszytskie 8 insertów, 8 aux (funkcjonalnosc!), wskaźniki poziomu sygnału sa kolorowane (wygląda to naprawde lepiej). Po zakupie 11-tki od razu zauwazylem ze oryginalna skóra Camo marnuje miejsce. I w drodze poszukiwan dotarłem do tego człowieka.
CamoMasterMod zrobił gość który scisle współpartcuje z deweloperami Magix. To kompetentny czlowiek. Naprawde polecam. Oczywicie mod jest za free.
-
DJOZD
- Posty:2591
- Rejestracja:niedziela 22 gru 2002, 00:00
Post
autor: DJOZD » środa 03 lis 2010, 20:00
A dokładma lista zmian to jest wypisana na glownej stronie:
Dla miksera:
New Features:
8 Aux slots
10 Insert slots
numbering for Aux and Insert slots
Mono button
re-arranged Master section
(switched Master FX and plugins, removed Vocoder- and Dehisser-buttons)
re-arranged global section (Snapshopts were moved from the EQ section)
slightly enhanced readability for active Auxes and Inserts
colored meters
optimized visibility of selected track
seperator between EQ and Pan added
Fader value box moved beneath the fader where it belongs
FX-buttons replaced by Routing- and Presets-buttons
(buttons say what they do now - one thing less to remember... ;)
removed Mix To File buttons (alternative version with Mix To File buttons included)
Master Fader scale added
Dla Track editora:
New Features:
8 Aux slots
10 Insert slots
numbering for Aux and Insert slots
less vertical space needed for Audio and Midi section
slightly enhanced readability for active Auxes and Inserts
colored meter
I zresztą zmiany sa do każdego elemntu. Uwazam ze tylko pozytywne.
-
doministry1
- Posty:323
- Rejestracja:poniedziałek 29 wrz 2008, 00:00
Post
autor: doministry1 » czwartek 04 lis 2010, 13:29
POMOCY.
Mam dwie poważne zagwozdki w związku z 11 Pro:
1. Gdzie do cholery jest Draw Panorama? Jak rysować automatykę panoramy?!
2. W 9 Pro miałem taką opcję Boncingu, że jak edytowałem jakiś obiekt i chciałem go wewnętrznie zbouncować, to po bouncingu tego obiektu - obiekt się automatycznie zapisywał w projekcie, możliwy do dalszej obróbki. W 11 Pro po wykonaniu podobnej operacji nic się nie zmienia! Jak to osiągnąć?!
To są ważne rzeczy dla mnie.
Kompozytor, Instrumentalista, Improwizator
-
DJOZD
- Posty:2591
- Rejestracja:niedziela 22 gru 2002, 00:00
Post
autor: DJOZD » czwartek 04 lis 2010, 13:50
Mam dwie poważne zagwozdki w związku z 11 Pro:
1. Gdzie do cholery jest Draw Panorama? Jak rysować automatykę panoramy?!
2. W 9 Pro miałem taką opcję Boncingu, że jak edytowałem jakiś obiekt i chciałem go wewnętrznie zbouncować, to po bouncingu tego obiektu - obiekt się automatycznie zapisywał w projekcie, możliwy do dalszej obróbki. W 11 Pro po wykonaniu podobnej operacji nic się nie zmienia! Jak to osiągnąć?!
To są ważne rzeczy dla mnie. ...
Hey.
To dziwne ze ich nie umiesz uruchomić. Wszytsko wydaje sie byc na miejscu. Spójrz na dwa screeny ktore zrobilem. Przy okazji automatyki sprawdz czy masz aktywną opcje "widzialności" krzywych na scieżce (zaznaczylem strzałką).
http://img149.imageshack.us/img149/2969/panf.jpg
http://img149.imageshack.us/img149/677/freezes.jpg