Czy zna ktoś z Was jakieś „ocieplacze” do brzmień syntetycznych, lub jakieś techniki, aby móc osiągnąć potężne brzmienie jak najbardziej zbliżone do brzmienia analogowego? (chodzi tylko i wyłącznie o podkręcenie brzmienia syntezatorów programowych)
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Ocieplacze brzmień syntetycznych
Re: Ocieplacze brzmień syntetycznych
szczerze mówiąc nie widzę sensu takich poszukiwań.
Taki ocieplacz to ma za zadanie naprawić pewną niedoskonałość brzmienia, której nie da się naprawić naturalnie. Tymczasem w syntezatorze mamy możliwość dowolnego kształtowania barwy - skoro jakaś barwa wymaga ocieplenia to znaczy że jest nieprawidłowa i może należy użyć innej, lub ją przeprogramować?
Po co produkować kiepskie dźwięki i zaraz potem je poprawiać skoro można od razu wyprodukować dobre?
Taki ocieplacz to ma za zadanie naprawić pewną niedoskonałość brzmienia, której nie da się naprawić naturalnie. Tymczasem w syntezatorze mamy możliwość dowolnego kształtowania barwy - skoro jakaś barwa wymaga ocieplenia to znaczy że jest nieprawidłowa i może należy użyć innej, lub ją przeprogramować?
Po co produkować kiepskie dźwięki i zaraz potem je poprawiać skoro można od razu wyprodukować dobre?
Re: Ocieplacze brzmień syntetycznych
...Czy zna ktoś z Was jakieś „ocieplacze” do brzmień syntetycznych, lub jakieś techniki, aby móc osiągnąć potężne brzmienie jak najbardziej zbliżone do brzmienia analogowego? (chodzi tylko i wyłącznie o podkręcenie brzmienia syntezatorów programowych)
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
...
**********************
Można popróbować za pomocą:
PSP - MixSaturator, MixBass, Nitro.
Voxengo - Lampthruster, Analogflux Suite, Warmifier, LF-Max, LF-Punch, Tube Amp, Boogex(dwa ostatnie darmowe).
W Cubase - Magneto
I pewnie wiele innych..
pozdr
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
...
**********************
Można popróbować za pomocą:
PSP - MixSaturator, MixBass, Nitro.
Voxengo - Lampthruster, Analogflux Suite, Warmifier, LF-Max, LF-Punch, Tube Amp, Boogex(dwa ostatnie darmowe).
W Cubase - Magneto
I pewnie wiele innych..
pozdr
bębniarz
Re: Ocieplacze brzmień syntetycznych
......Czy zna ktoś z Was jakieś „ocieplacze” do brzmień syntetycznych, lub jakieś techniki, aby móc osiągnąć potężne brzmienie jak najbardziej zbliżone do brzmienia analogowego? (chodzi tylko i wyłącznie o podkręcenie brzmienia syntezatorów programowych)
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
...
**********************
Można popróbować za pomocą:
PSP - MixSaturator, MixBass, Nitro.
Voxengo - Lampthruster, Analogflux Suite, Warmifier, LF-Max, LF-Punch, Tube Amp, Boogex(dwa ostatnie darmowe).
W Cubase - Magneto
I pewnie wiele innych..
pozdr...
**********************
albo też,jak ktoś tu już kiedyś pisał, nagrać dźwięk z takiego softowego syntezatora przez gitarowy przester w stylu boss ds-1...
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
...
**********************
Można popróbować za pomocą:
PSP - MixSaturator, MixBass, Nitro.
Voxengo - Lampthruster, Analogflux Suite, Warmifier, LF-Max, LF-Punch, Tube Amp, Boogex(dwa ostatnie darmowe).
W Cubase - Magneto
I pewnie wiele innych..
pozdr...
**********************
albo też,jak ktoś tu już kiedyś pisał, nagrać dźwięk z takiego softowego syntezatora przez gitarowy przester w stylu boss ds-1...
Re: Ocieplacze brzmień syntetycznych
Czasem brzmienie staram się poprawić dodając dodatkowy v.synth odpowiednio go dopasowując. Poprostu mix 2 brzmień, eksport do Wave i tyle.
- OYCIECPIOTR
- Posty:237
- Rejestracja:wtorek 25 lut 2003, 00:00
Re: Ocieplacze brzmień syntetycznych
.........Czy zna ktoś z Was jakieś „ocieplacze” do brzmień syntetycznych, lub jakieś techniki, aby móc osiągnąć potężne brzmienie jak najbardziej zbliżone do brzmienia analogowego? (chodzi tylko i wyłącznie o podkręcenie brzmienia syntezatorów programowych)
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
...
**********************
Można popróbować za pomocą:
PSP - MixSaturator, MixBass, Nitro.
Voxengo - Lampthruster, Analogflux Suite, Warmifier, LF-Max, LF-Punch, Tube Amp, Boogex(dwa ostatnie darmowe).
W Cubase - Magneto
I pewnie wiele innych..
pozdr...
**********************
albo też,jak ktoś tu już kiedyś pisał, nagrać dźwięk z takiego softowego syntezatora przez gitarowy przester w stylu boss ds-1......
**********************
zdaje się, że to nawet ja napisałem... do listy softu dodałbym jeszcze koniecznie PSP Vintage Warmer a do efektów ,,namacalnych" GORĄCO
polecam Sans Amp GT-2.
BTW
Uzyskałem dzięki niemu to, o co mi chodziło, gdt przemyśliwałem nad kupnem jakiegoś lampowego procesora do wokalu - podłaczyłem 2 majki -pierwszy to był MXL 992, drugi AKG1000 do którego przez insert w mixerze dodałem saturację GT-2. Mając taki zestaw można dowolnie kształtować charakter wokalu przez intensywność i barwę przesteru, proporcje głośnościu obydwu majków i ich odległość od siebie i paszczy wokalnej. W każdym razie AKG miał być tylko podpórką, ubarwieniem i tak właśnie się stało i bardzo mi się taki, lekko przesterowany glos podoba i świetnie się go miksuje.
Aby ,,postarzyć" mojego Minimooga VSTi zamiast typowego pogłosu stosuję czasami w SIR impuls o nazwie old synth spring, czy jakoś tak.
pozdrawiam
DOCIECPIOTR
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
...
**********************
Można popróbować za pomocą:
PSP - MixSaturator, MixBass, Nitro.
Voxengo - Lampthruster, Analogflux Suite, Warmifier, LF-Max, LF-Punch, Tube Amp, Boogex(dwa ostatnie darmowe).
W Cubase - Magneto
I pewnie wiele innych..
pozdr...
**********************
albo też,jak ktoś tu już kiedyś pisał, nagrać dźwięk z takiego softowego syntezatora przez gitarowy przester w stylu boss ds-1......
**********************
zdaje się, że to nawet ja napisałem... do listy softu dodałbym jeszcze koniecznie PSP Vintage Warmer a do efektów ,,namacalnych" GORĄCO
polecam Sans Amp GT-2.
BTW
Uzyskałem dzięki niemu to, o co mi chodziło, gdt przemyśliwałem nad kupnem jakiegoś lampowego procesora do wokalu - podłaczyłem 2 majki -pierwszy to był MXL 992, drugi AKG1000 do którego przez insert w mixerze dodałem saturację GT-2. Mając taki zestaw można dowolnie kształtować charakter wokalu przez intensywność i barwę przesteru, proporcje głośnościu obydwu majków i ich odległość od siebie i paszczy wokalnej. W każdym razie AKG miał być tylko podpórką, ubarwieniem i tak właśnie się stało i bardzo mi się taki, lekko przesterowany glos podoba i świetnie się go miksuje.
Aby ,,postarzyć" mojego Minimooga VSTi zamiast typowego pogłosu stosuję czasami w SIR impuls o nazwie old synth spring, czy jakoś tak.
pozdrawiam
DOCIECPIOTR
[URL=http://chomikuj.pl/MISIORPLIKI/SAMPLE+24bity]darmowe sample analogów[/URL]
Re: Ocieplacze brzmień syntetycznych
**********************
albo też,jak ktoś tu już kiedyś pisał, nagrać dźwięk z takiego softowego syntezatora przez gitarowy przester w stylu boss ds-1......
**********************
Dokładnie! Często to najlepszy sposób żeby dodać charakerku. Nie zmienia to faktu, że zgodnie z tym co napisał MB, maximum dobrej barwy powinno leżeć po stronie syntezatora.
Ciekawe efekty można uzyskać przy pomocy Guitar Riga. Znajomy ma na stanie i ostatnio go sobie "wypożyczyłem". Miód.
albo też,jak ktoś tu już kiedyś pisał, nagrać dźwięk z takiego softowego syntezatora przez gitarowy przester w stylu boss ds-1......
**********************
Dokładnie! Często to najlepszy sposób żeby dodać charakerku. Nie zmienia to faktu, że zgodnie z tym co napisał MB, maximum dobrej barwy powinno leżeć po stronie syntezatora.
Ciekawe efekty można uzyskać przy pomocy Guitar Riga. Znajomy ma na stanie i ostatnio go sobie "wypożyczyłem". Miód.