Jaką wybrać kartę muzyczną?
witam!!! jestem nowicjuszem w dziedzinie nagrywania. Czy moghlby mi ktos doradzic jaka karte muzyczna powinienem zakupic do swojego "studia" posiadam juz mikrofon pojemnosciowy i mikser, zeby wszystko dobrze chodzilo powinna byc jescze karta... chce nagrywac w wiekszosci wokale... moje oszczednosci nie sa wygurowane mam okolo 300 zl... bardzo prosze o pomoc, z gowry dziekuje
[addsig]
[addsig]
-
Re: Jaką wybrać kartę muzyczną?
...witam!!! jestem nowicjuszem w dziedzinie nagrywania. Czy moghlby mi ktos doradzic jaka karte muzyczna powinienem zakupic do swojego "studia" posiadam juz mikrofon pojemnosciowy i mikser, zeby wszystko dobrze chodzilo powinna byc jescze karta... chce nagrywac w wiekszosci wokale... moje oszczednosci nie sa wygurowane mam okolo 300 zl... bardzo prosze o pomoc, z gowry dziekuje
...
Witaj! Najpierw skorzystaj z wyszukiwarki na forum. Jak się zapewne domyślasz ten temat jest wałkowany przez 90% forumowiczów. Potem popatrz ile kosztują karty. Hmm 300PLN to Ci raczej nie wystarczy na kartę "pro". Jeżeli masz pojemnościówkę i mikser mniemam, że phantom jest w mikserze więc to odpada...Ale 300 to zdecydowanie za mało.Przychodzi mi do głowy tylko: M-Audio Revolution 5.1, Audiotrak Prodigy 7.1 LT, ale i one kosztują ponad 300PLN. Pozdrawiam
...
Witaj! Najpierw skorzystaj z wyszukiwarki na forum. Jak się zapewne domyślasz ten temat jest wałkowany przez 90% forumowiczów. Potem popatrz ile kosztują karty. Hmm 300PLN to Ci raczej nie wystarczy na kartę "pro". Jeżeli masz pojemnościówkę i mikser mniemam, że phantom jest w mikserze więc to odpada...Ale 300 to zdecydowanie za mało.Przychodzi mi do głowy tylko: M-Audio Revolution 5.1, Audiotrak Prodigy 7.1 LT, ale i one kosztują ponad 300PLN. Pozdrawiam