Studio od podstaw

Dział dla początkujących adeptów sztuki realizacji. Nie krępuj się zwrócić ze swoją sprawą, nic nie jest proste a ta dziedzina już szczególnie.
Awatar użytkownika
sgorkas
Studio od podstaw

Post autor: sgorkas » niedziela 23 mar 2014, 01:12

Witam ! Na wstępie proszę o wyrozumiałość, jestem uczniem gimnazjum więc mój budżet jest naprawdę mocno ograniczony, Tak więc przejdę do sedna - zamierzam założyć zespół wokal + syntezator. Mam trochę doświadczenia z DAW-ami jednak po tym jak miałem przyjemność spotkać się z analogowymi maszynami zamierzam przerzucić się na analogi ew. virtuale. Co polecacie z ww. do 500 pln ? Mi osobiście do gustu przypadły mini-syntezatory i grooveboxy od Korga a dokładnie:

Korg Monotron 

Korg Volca Bass

Korg Volca Keys

Korg Monotribe