Jaki interfejs FW wybrać?

Dział dla początkujących adeptów sztuki realizacji. Nie krępuj się zwrócić ze swoją sprawą, nic nie jest proste a ta dziedzina już szczególnie.
Awatar użytkownika
Beary
Jaki interfejs FW wybrać?

Post autor: Beary » wtorek 10 maja 2011, 19:19

Witam wszystkich jako że to mój pierwszy post tutaj,

Na wstępie - jestem aktywnym pekusistą w kilku projektach i jestem zielony jeśli chodzi o technikę studyjną. Brałem udział w kilku sesjach więc znam jedynie podstawowe pojęcia i mniej wiecej co na jakiej zasadzie działa dlatego jeśli już krytyka to konstruktywną poproszę :)

Potrzebuję Waszej pomocy w doborze sprzętu...

Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem stworzenia prostej, amatorskiej stacji do nagrywania na własny użytek.
Nagrywać chcę głównie pomysły bębnów, jam sessions podczas prób dwoma mikrofonami pojemnościowymi i pojedyńcze ścieżki instrumentalne.

Mam Laptopa HP DV6 Intel Core 2 Duo T6600 2x2.20GHz/4 GB RAM/WIN7 x64, mam Cubase 5 i potrzebuję interfejs, wydaje mi się że FireWire będzie najwygodniejszy.

Mam dostęp do dobrych mikrofonów, kabli, statywów etc.

Potrzebuję zatem tylko interfejs który ma:

- min. 8 wejść mikrofonowych (stopa, werbel, werbel bottom, 2xOH, 3xTT),

- MIDI i/o (posiadam zestaw eletroniczny z modułem MIDI out - chciałbym pograć w czasie rzeczywistym z samplami VST - niska latencja mile widziana)

Przydały by się też możliwość zwiększenia liczy wejść mikrofonowych np. jakieś wejścia liniowe żeby podpiąć preamp z dodadowymi mikrofonami na 4go TOMa, Hihat lub dodatkowy overhead bo blach dużo :)

Niestety budżet mam ograniczony do 1000 zł i szukam sprzętu raczej używanego.

Tylko czego szukać? Proszę o poradę - myślałem o PreSonusie FP10 bądź FireStudio Project albo o Alesisie i/o 26

Z góry dziękuję za każdą podpowiedź i pozdrawiam.

Awatar użytkownika
AkselPL

Re: Jaki interfejs FW wybrać?

Post autor: AkselPL » wtorek 10 maja 2011, 19:20

Jaką masz wersję firewire ?
[addsig]