Novation Ultranova - alternatywy

Dział dla początkujących adeptów sztuki realizacji. Nie krępuj się zwrócić ze swoją sprawą, nic nie jest proste a ta dziedzina już szczególnie.
krsfire
Novation Ultranova - alternatywy

Post autor: krsfire » środa 13 kwie 2011, 13:02

Zastanawiam sie nad zakupem pierwszego w życiu syntezatora.

Bardzo dobre lub dobre recenzje zbiera synth wymieniony w temacie, martwi jedynie, że nie jest multitimbral. Jestem zielony w temacie więc może przeceniam rolę tej wady dla początkującego, jednak z wypowiedzi na innych forach wnioskuje, iż jest to spory minus.

Wprawdzie ultranova dostala 'Nasz Typ' od EiS jednak zagranicze portale są już nieco bardziej wstrzemięźliwe w ocenie (również ze względu na monotimbral).

Wiem, że alternatywą może być Roland gaia, szczególnie dla nooba, jednak wolałbym coś bardziej perspektywistycznego. Poza tym syntezator od Novation może pełnic funkcje interfejsu audio, a także posiada dedykowane oprogramowanie.

Co o tym myślicie? Czy faktycznie Ultranova to najlepszy obecnie wybór w tym przedziale cenowym?

[addsig]

Awatar użytkownika
Soundscape
Kontakt:

Re: Novation Ultranova - alternatywy

Post autor: Soundscape » środa 13 kwie 2011, 13:51

Co o tym myślicie? Czy faktycznie Ultranova to najlepszy obecnie wybór w tym przedziale cenowym?

...

W tej cenie jest to fajne urządzenie. Jeśli wstrzymasz się jeszcze trochę, to niebawem będę miał możliwość przetestowania M-Audio Venom i poznać bliżej Ultranovę. Jeśli chodzi o GAIA, to klikając w domek w prawym dolnym rogu przy moim poście znajdziesz krótkie demo.

Awatar użytkownika
Robix

Post autor: Robix » środa 13 kwie 2011, 16:20

...
Zastanawiam sie nad zakupem pierwszego w życiu syntezatora.

Bardzo dobre lub dobre recenzje zbiera synth wymieniony w temacie, martwi jedynie, że nie jest multitimbral. Jestem zielony w temacie więc może przeceniam rolę tej wady dla początkującego, jednak z wypowiedzi na innych forach wnioskuje, iż jest to spory minus.

...