E-MU 1212M i dziwna latencja
Mam kartę E-mu 1212m i Samplitude 9SE. W komputery jestem zielony. Ostatnio zauważyłem, dziwne ustawienie latencji w "System Options":
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/21c3fef48ad4f6cd.html
Latencja OUT jest zawsze o 2 sekundy niższa niż IN. Przejrzałem całą instrukcję karty i nic. Zainstalowałem jeszcze raz program i nic. Co z tym zrobić? Czy tak powinno być?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/21c3fef48ad4f6cd.html
Latencja OUT jest zawsze o 2 sekundy niższa niż IN. Przejrzałem całą instrukcję karty i nic. Zainstalowałem jeszcze raz program i nic. Co z tym zrobić? Czy tak powinno być?
Re: E-MU 1212M i dziwna latencja
Nie pomoże nikt?
pracuje pod cubase, spróbuj kliknąc na "control pane l" i ustaw na 5 milisekund, powinno byc ok.... Pozdro
...pracuje pod cubase, spróbuj kliknąc na "control pane l" i ustaw na 5 milisekund, powinno byc ok.... Pozdro...
Tak właśnie robię. Jak ustawię 5ms to będzie out 5ms /in 7ms.
Tak właśnie robię. Jak ustawię 5ms to będzie out 5ms /in 7ms.

To może inaczej:
Czy ktoś z forumowiczów mający kartę E-MU i SAMPLITUDE mógłby napisać czy u niego też jest różnica w latencji między IN a OUT?
Czy ktoś z forumowiczów mający kartę E-MU i SAMPLITUDE mógłby napisać czy u niego też jest różnica w latencji między IN a OUT?
w emu tak jest Pmix DSP wnosi 2 ms na wejscia
- macandroll
......
Nie rozumiem co w tym dziwnego. Przecież to chyba prawa fizyki.
Wszelkie operacje na dźwięku przynoszą opóźnienie ponieważ jest to proces w czasie.
Wszelkie operacje na dźwięku przynoszą opóźnienie ponieważ jest to proces w czasie.
Muzyk, gitarzysta
Wszelkie operacje na dźwięku przynoszą opóźnienie ponieważ jest to proces w czasie....
No dla mnie wydało się dziwne. Ustawiam 5ms a mam 7ms. A na zrzucie ekranowym w samouczku samplituda w EiS 11/07 dla jakiegoś interfejsu M-AUDIO latencja jest 10in /10out.
Wszelkie operacje na dźwięku przynoszą opóźnienie ponieważ jest to proces w czasie....