Witam serdecznie,
Kupilem dzis sluchawki typu zamknietego Behringer HPS 5000 (ponoc studyjne :) i mam z nimi dziwnty problem.
Gdy podłącze je do jakiego kolwiek sprzetu stereo (wierza hi-fi, amplituner DVD, zwykla dzwiekowka komputera czy wreszcie do mojego interfejsu fire-wire FA-101 od edirola) dzwiek jest dziwacznie znieksztalcony, efekt jest taki jakby dwa sygnaly (lewy prawy) niwelowaly sie na wzajem(zanikaja pewne czestotliwosci inne jakby sie brudza). Co wiecej gdy ustawic balans na lewy lob prawy kanal (czyli wylaczyc drugi), sygnal jest normalny i nieznieksztalcony jednak slyszalny na obydwu sluchawkach (lewej i prawej a nie jak w przypadku normalnych glosnikow/sluchawek tylko lewy badz prawy).
Jestem totalnym amatorem w kwestiach sprzetu i nie wiem czy to tak ma byc (choc na zdrowy rozum niby po co? dlaczego mialoby sie nie odtwarzac dzwieku stereo) czy po prostu sluchawki sa padniete. Jesli tak to co moze byc z nimi nie tak? (bo pewnie bede musial udowadniac to wrednemu typowi w sklepie u ktorego je kupilem)
Dodam jeszcze ze gdy na jedena strone rzuce jeden utwor (np acapella) a na dtruga drugi inny (np podklad muzyczny) to ten efekt nie nastepuje ( gdy zrobie to samo z jednym utworem znow jest zle) jednakze jesli np podklad jest zaaranzowany tak ze dzwieki przechodza z lewej na prawa to po przejsciu nie slychac dzwieku mimo to obie sciezki graja na obu sluchawkach.
Zwykle sluchawki dzialaja normalnie...
O co tu chodzi?
Bardzo prosze o pomoc.
Z gory dziekuje
Dziwny(?) problem ze słuchawkami
Re: Dziwny(?) problem ze słuchawkami
nie wiem nawet czy to pytanie jest przesmiewcze czy ma cos sugerowac. Taki juz los nieswiadomych. PROSZE jednak o jakakaolwiek podpowiedz (nawet w stylu "tak sa zepsute")...
A potem juz mozecie sie nasmiewac z tego ze sie nie znam itp... ale prosze pomozcie.
Z gory dziekuje..
A potem juz mozecie sie nasmiewac z tego ze sie nie znam itp... ale prosze pomozcie.
Z gory dziekuje..