Nagrywanie w czasie rzeczywistym

Dział dla początkujących adeptów sztuki realizacji. Nie krępuj się zwrócić ze swoją sprawą, nic nie jest proste a ta dziedzina już szczególnie.
Awatar użytkownika
Pedrylo
Nagrywanie w czasie rzeczywistym

Post autor: Pedrylo » środa 11 sty 2006, 18:22

Wiem że może mije pytani będzie dla większości z Was banalne i prozaiczne ale mam Klawisze tak nie nadzwyczajne ale z MIDI ( Roland E-28) i komputer i chciałbym to "połączyć" i coś sobie ponagrywać,poskładać ścieżki itd.Trochę się pobawić(może cos stworzyć ).Proszę doradźcie mi jakiego programu mam użyć.Jakiegoś prostego, niezbyt skomplikowanego żebym po prostu mógł nagrać w czasie rzeczywistym to co gram na klawiszach na różnych ścieżkach a póżniej to połączyć.POMÓŻCIE!!!
[addsig]
Jestem młodym lekarzem z wielką pasją do muzyki. Gram amatorsko na klawiszach.

Awatar użytkownika
Pewu

Re: Nagrywanie w czasie rzeczywistym

Post autor: Pewu » środa 11 sty 2006, 19:19

...Proszę doradźcie mi jakiego programu mam użyć.Jakiegoś prostego, niezbyt skomplikowanego żebym po prostu mógł nagrać w czasie rzeczywistym to co gram na klawiszach na różnych ścieżkach a póżniej to połączyć...

A chcesz nagrywać w domenie MIDI czy audio?
Sympatycznie zielonokreskowy nadworny klaun Forum EiS

Awatar użytkownika
JM

Post autor: JM » środa 11 sty 2006, 19:53

...A chcesz nagrywać w domenie MIDI czy audio?...

Pewu, chyba nie masz dziś najlepszego dnia. Przecież Pan Doktor (wprawdzie młody) wyrażnie pisze, że ma klawiaturę midi i chce to podłączyć i sobie coś ponagrywać w czasie rzeczywistym.

Panie Doktorze: Cubase SE3 - ok. 500 zł, obsługa ASIO, VSTi, proste to, a dalej poleci. Tak proponuję.

Awatar użytkownika
Pewu

Post autor: Pewu » środa 11 sty 2006, 20:12

...Pewu, chyba nie masz dziś najlepszego dnia. Przecież Pan Doktor (wprawdzie młody) wyrażnie pisze, że ma klawiaturę midi i chce to podłączyć i sobie coś ponagrywać w czasie rzeczywistym.