Pro Tools
Re: Pro Tools
Ja używam pro toolsa. Do pracy w audio jest calkiem miły. Z midi jest gorzej, niewygodnie. Ale jak Ci napiszą inni wszystko zalezy od Twoich upodobań i przyzwyczajeń. Jeśli moje słowo byłoby wiążace to kup Pro Toolsa będziesz zadowolony. Pracuję nad nim juz od półtora roku i nigdy nie sprawił mi problemów. Gra tak samo jak inne multitracki.
Chodzi mi o wgrywanie w dobrej jakosci sample w formacie wave. Zeby nie bylo zadnych bledow i syfu. A takze zapisywanie utworow w dobrej jakosci (bardzo dobrej najlepiej :) )
A i jeszcze jedno. Czy Pro Tools obsluguje instrumenty zewnetrzne, np: kejbord, gitara?
A i jeszcze jedno. Czy Pro Tools obsluguje instrumenty zewnetrzne, np: kejbord, gitara?
...Chodzi mi o wgrywanie w dobrej jakosci sample w formacie wave. Zeby nie bylo zadnych bledow i syfu. A takze zapisywanie utworow w dobrej jakosci (bardzo dobrej najlepiej :) )
...
chcesz kupic cos o czym nie masz zielonego pojecia ?
...
chcesz kupic cos o czym nie masz zielonego pojecia ?
......Chodzi mi o wgrywanie w dobrej jakosci sample w formacie wave. Zeby nie bylo zadnych bledow i syfu. A takze zapisywanie utworow w dobrej jakosci (bardzo dobrej najlepiej :) )
...
chcesz kupic cos o czym nie masz zielonego pojecia ? ...
To tez dlatego sie was pytam
po to sa fora, zeby sie pytac i byc pewny czego sie gdzie indziej wyczytalo
Nie che kupic zabawki, tylko pozadny program. A jak muzycy uzywaja tego programu to cos znaczy nie??!!
...
chcesz kupic cos o czym nie masz zielonego pojecia ? ...
To tez dlatego sie was pytam

Nie che kupic zabawki, tylko pozadny program. A jak muzycy uzywaja tego programu to cos znaczy nie??!!
protools to program....ale w komplecie z karta......
jak zalezy ci na jakosci to na nia(karte) zwroc uwage - program to tylko program....
jak zalezy ci na jakosci to na nia(karte) zwroc uwage - program to tylko program....
Nie che kupic zabawki, tylko pozadny program. A jak muzycy uzywaja tego programu to cos znaczy nie??!!...