Równowaga w miksie...
...A jak strojenie bebnow u Elvisa Presleya? A LedZep? Dajcie spokoj, nauczcie sie rowno i z jajami grac....
**********************
mam wrażenie że temat apropos prekustów i ich możliwości był juz poruszany na tym forum nie raz... czy ktoś mi cholera jakos pomoże czy eeee?...
**********************
IMO Twoja stopa ma za slaby atak a za dlugi, za mocny ogon.
Tylko tak bez posluchania to trudno pisac...
**********************
mam wrażenie że temat apropos prekustów i ich możliwości był juz poruszany na tym forum nie raz... czy ktoś mi cholera jakos pomoże czy eeee?...
**********************
IMO Twoja stopa ma za slaby atak a za dlugi, za mocny ogon.
Tylko tak bez posluchania to trudno pisac...
Re: Równowaga w miksie...
Cyt: "Moim kolejnym krokiem, było strojenie bębnów z fortepianem lub z instrumentem klawiszowym. Kiedy nagrywałem bębny dla Roberta Jansona w studiu S4 w Warszawie, poznałem świetnego realizatora, Leszka Kamińskiego. Okazało się, że Leszek świetnie stroi bębny z fortepianem. Mój zestaw po tak dokładnym strojeniu zabrzmiał jak nigdy dotąd. Od tej pory tylko tak stroję bębny. Przy tej metodzie trzeba rozróżniać dźwięki, interwały. Nie stanowiło to dla mnie problemu, ponieważ w szkole muzycznej grałem dużo na fortepianie.
Znając swoją perkusję (rozmiary i ilość np. kotłów), ustaliłem w jakich dźwiękach one najlepiej brzmią. Wybór dźwięków zależy od ilości i rozmiarów bębnów oraz rodzaju muzyki, jaką się gra. Np. w studio, jeżeli mam nagrać utwór rockowy, decyduję się na większe tomy i stroję je stosunkowo nisko. Jeżeli natomiast mam zagrać fusion kompletuję zestaw z mniejszych instrumentów (np. werbel 13") i stroję wyżej."
Ale też słyszałem, że naprawdę się ludzię stroją pod kawałek. A może to ściema?
Bardzo dzięki.
Znając swoją perkusję (rozmiary i ilość np. kotłów), ustaliłem w jakich dźwiękach one najlepiej brzmią. Wybór dźwięków zależy od ilości i rozmiarów bębnów oraz rodzaju muzyki, jaką się gra. Np. w studio, jeżeli mam nagrać utwór rockowy, decyduję się na większe tomy i stroję je stosunkowo nisko. Jeżeli natomiast mam zagrać fusion kompletuję zestaw z mniejszych instrumentów (np. werbel 13") i stroję wyżej."
Ale też słyszałem, że naprawdę się ludzię stroją pod kawałek. A może to ściema?

Bardzo dzięki.
Re: Równowaga w miksie...
...A jak strojenie bebnow u Elvisa Presleya? A LedZep? Dajcie spokoj, nauczcie sie rowno i z jajami grac....
**********************
mam wrażenie że temat apropos prekustów i ich możliwości był juz poruszany na tym forum nie raz... czy ktoś mi cholera jakos pomoże czy eeee?...
**********************
Czytaj bo miksowanie zaczynamy od garów!
**********************
mam wrażenie że temat apropos prekustów i ich możliwości był juz poruszany na tym forum nie raz... czy ktoś mi cholera jakos pomoże czy eeee?...
**********************
Czytaj bo miksowanie zaczynamy od garów!

Re: Równowaga w miksie...
......A jak strojenie bebnow u Elvisa Presleya? A LedZep? Dajcie spokoj, nauczcie sie rowno i z jajami grac....
**********************
mam wrażenie że temat apropos prekustów i ich możliwości był juz poruszany na tym forum nie raz... czy ktoś mi cholera jakos pomoże czy eeee?...
**********************
Czytaj bo miksowanie zaczynamy od garów!
...
*******************
no to to akurat wiem chociaż niektórzy mają inne podejście... co ja mam zrobić z tą ąchłą stopą poradźcie ludziska!!!
**********************
mam wrażenie że temat apropos prekustów i ich możliwości był juz poruszany na tym forum nie raz... czy ktoś mi cholera jakos pomoże czy eeee?...
**********************
Czytaj bo miksowanie zaczynamy od garów!

*******************
no to to akurat wiem chociaż niektórzy mają inne podejście... co ja mam zrobić z tą ąchłą stopą poradźcie ludziska!!!
www.despisestudio.com
Re: Równowaga w miksie...
no to to akurat wiem chociaż niektórzy mają inne podejście... co ja mam zrobić z tą ąchłą stopą poradźcie ludziska!!! ...
**********************
miksujemy death metal... dużo uderzeń, selektywność i brzmienie- to trzeba uzyskać jak to zrobić????????????
**********************
miksujemy death metal... dużo uderzeń, selektywność i brzmienie- to trzeba uzyskać jak to zrobić????????????
www.despisestudio.com
Re: Równowaga w miksie...
Zbynia:
skroc probke - sama w sobie musi byc krotsza niz wynosi podzialka inaczej bedzie nieladnie brzmiec
generalnie obwiednia adsr mozna zdzialac naprawde duzo
Matiz:
IMO Twoja stopa ma za slaby atak a za dlugi, za mocny ogon.
Tylko tak bez posluchania to trudno pisac...
Teraz ja
MUsisz tak pokombinować z długością dzwięku stopy, żeby po wybrzmieniu pierwszego dopiero wchodził drugi.
he he
daj ze 20 milisekund, relase na 10, ratio na 8 do 1,treshold na tłumienie ze 6 do 10 decybeli w kompresorze na stopie i wsłuchaj się. Jak słychać głośniej "pyk" na początku brzmienia stopy, a póżniej ciszej " bum" to fajnie . Kompresory są różne więc minimalnie zmieniaj parametry ataku i relays i słuchaj co Ci pasi.
skroc probke - sama w sobie musi byc krotsza niz wynosi podzialka inaczej bedzie nieladnie brzmiec
generalnie obwiednia adsr mozna zdzialac naprawde duzo
Matiz:
IMO Twoja stopa ma za slaby atak a za dlugi, za mocny ogon.
Tylko tak bez posluchania to trudno pisac...
Teraz ja



daj ze 20 milisekund, relase na 10, ratio na 8 do 1,treshold na tłumienie ze 6 do 10 decybeli w kompresorze na stopie i wsłuchaj się. Jak słychać głośniej "pyk" na początku brzmienia stopy, a póżniej ciszej " bum" to fajnie . Kompresory są różne więc minimalnie zmieniaj parametry ataku i relays i słuchaj co Ci pasi.
Re: Równowaga w miksie...
...no to to akurat wiem chociaż niektórzy mają inne podejście... co ja mam zrobić z tą ąchłą stopą poradźcie ludziska!!! ...
**********************
miksujemy death metal... dużo uderzeń, selektywność i brzmienie- to trzeba uzyskać jak to zrobić????????????...
**********************
Nie wiem czy wiesz ale to jest jedna z trudniejszych rzeczy do miksowania.
Ale walcz jak i ja walczę
**********************
miksujemy death metal... dużo uderzeń, selektywność i brzmienie- to trzeba uzyskać jak to zrobić????????????...
**********************
Nie wiem czy wiesz ale to jest jedna z trudniejszych rzeczy do miksowania.


Re: Równowaga w miksie...
daj ze 20 milisekund, relase na 10, ratio na 8 do 1,treshold na tłumienie ze 6 do 10 decybeli w kompresorze na stopie i wsłuchaj się. Jak słychać głośniej "pyk" na początku brzmienia stopy, a póżniej ciszej " bum" to fajnie . Kompresory są różne więc minimalnie zmieniaj parametry ataku i relays i słuchaj co Ci pasi....
**********************
rozumiem że ta opcja dotyczy tych nieszczęsnych trzydziestk dwójek? cholera że też teraz nie mogę tego sprawdzić echhhhhhhhh.... a co z tym samplerem ludzicha bo jak ustawienia kompresora czy EQ nie przejdą to ja umrę przy kolejnym paste próbki która nie wiadomo jak się sprawdzi...
**********************
rozumiem że ta opcja dotyczy tych nieszczęsnych trzydziestk dwójek? cholera że też teraz nie mogę tego sprawdzić echhhhhhhhh.... a co z tym samplerem ludzicha bo jak ustawienia kompresora czy EQ nie przejdą to ja umrę przy kolejnym paste próbki która nie wiadomo jak się sprawdzi...
www.despisestudio.com
Re: Równowaga w miksie...
......no to to akurat wiem chociaż niektórzy mają inne podejście... co ja Nie wiem czy wiesz ale to jest jedna z trudniejszych rzeczy do miksowania.
Ale walcz jak i ja walczę
...
**********************
wiem i dlatego walczę!!! hehehe podałbyś mi jakiś private na siebie? gg albo mail? bo chyba jedziemy na podobnym kolorem wózeczku:D


**********************
wiem i dlatego walczę!!! hehehe podałbyś mi jakiś private na siebie? gg albo mail? bo chyba jedziemy na podobnym kolorem wózeczku:D
www.despisestudio.com
Re: Równowaga w miksie...
rozumiem że ta opcja dotyczy tych nieszczęsnych trzydziestk dwójek?
Calego sladu.
Calego sladu.