...Dobra nagrałem coś "na szybkiego" :) na jednym z moim zdaniem lepiej brzmiących presetów..
Więc tak tu jest próbka nagrana przez USB http://s17.yousendit.com/d.aspx?id=0MJLFQSXEWICA2HEE8R602187U
A tutaj przez wejścia analogowe w ESI Juli@ http://s48.yousendit.com/d.aspx?id=0B09Y8NYV5JEL058GZEWL5VO9I
Oceńcie sami...
...
**********************
1. masz za słabo wysterowany sygnał jak nagrywasz go do julii.
2. Używasz za dużo gainu
3. To całkiem niezłe brzmienie - pomoże Ci już tylko lepszy odsłuch, dublowanie gitary i inne produkcyjne tricki (duble z innymi brzmieniami itp).
POD XT, ESI Juli@ i... rozczarowanie?!
Warszawa - 'home' studio
Re: POD XT, ESI Juli@ i... rozczarowanie?!
Podbiłem limiterem nagranie z Julii do poziomu średniego nagrania z SB, tj. ok. -17db (nie rozumiem, dlaczego próbka z Julii jest tak cicho nagrana) i teraz dopiero można porównywać. Julia wypada dużo lepiej, otwarte pasmo w górę, przestrzeń, naturalność. Ewidentne różnice na +. Nie wiem o co chodzi Autorowi. Chyba po prostu, nie wie dlaczego tak cicho??
Re: POD XT, ESI Juli@ i... rozczarowanie?!
...Podbiłem limiterem nagranie z Julii do poziomu średniego nagrania z SB, tj. ok. -17db (nie rozumiem, dlaczego próbka z Julii jest tak cicho nagrana) i teraz dopiero można porównywać. Julia wypada dużo lepiej, otwarte pasmo w górę, przestrzeń, naturalność. Ewidentne różnice na +. Nie wiem o co chodzi Autorowi. Chyba po prostu, nie wie dlaczego tak cicho??...
**********************
zgadza się - ta 2-ga próbka brzmi dużo lepiej
**********************
zgadza się - ta 2-ga próbka brzmi dużo lepiej
Zespół "Ósmy Dzień"; mp3: www.radio.bialystok.pl/przebojem2004.htm
Re: POD XT, ESI Juli@ i... rozczarowanie?!
http://www.yousendit.com/
http://download.yousendit.com/
Oba nagrania były zrealizowane za pomocą PODa XT Live podłączonego do zwykłego PCta przez USB. Jest dół i nie ma skrzekliwej góry. Radzę Ci popracować nad brzmieniem i realizacją, a nie wydawaniem kolejnej kasy na sprzęt.
http://download.yousendit.com/
Oba nagrania były zrealizowane za pomocą PODa XT Live podłączonego do zwykłego PCta przez USB. Jest dół i nie ma skrzekliwej góry. Radzę Ci popracować nad brzmieniem i realizacją, a nie wydawaniem kolejnej kasy na sprzęt.
- OYCIECPIOTR
- Posty:237
- Rejestracja:wtorek 25 lut 2003, 00:00
Re: POD XT, ESI Juli@ i... rozczarowanie?!
,,Najlepsza" rada podowców- ,,pokręć gałkami". Ja tak kręciłem kilka lat i myślałem, że już lepiej się nie da, ale ostatnio znalazłem kilka nowych trików. Chcąc uzyskać mięsko z PODxt (bez dodatkowych packów) polecam w różnych konfiguracjach:
wzmacniacze:
TREADPLATE DUAL / L6 TREADPLATE / BRIT J-800
kolumny:
20:4X12 BRIT T75`s / 21: 4X12 BRIT C30`s
mikrofony:
MIC 3: 421 DYNAMIC / 1: 57 on axis
przester uzyskany tylko za pomocą gałki DRIVE rzadko mi się podobał. Pomóc może jednak podowy SCREAMER. Najlepiej DRIVE wzmacniacza ustawić na zero, włączyć tegoż screamera i ustawić w nim DRIVE na od 0 do30, GAIN od 60 do 100 zaś TONE od 0 do 50.
Potem zacząć podnosić GAIN we wzmacniaczu, aż uzyskamy kompromis między polepszeniem swobody gry i czytelnością.
Teraz kosmetyka, czyli jak się choć trochę pozbyć tego piachu przeklętego. Gałka PRESENCE raczej na godzinę 12. Ostrożnie z TREBLE - tu od 11 do 2. Symulacje mikrofonu wyposażono w parametr ROOM - wbrew logice warto majka ,,odsunąć od głośnika" na 50-70- a nawet 100%. Lekki reverb w postaci sprężyny, ewentualnie delay zmiksują się z tak dodaną przestrzenią, zaś nieco piasku pomoże nam usunąć sekcja MOD.
Stosuję tutaj SINE CHORUS i ANALOG CHORUS.
SINE CHORUS: SPEED: 0.10HZ/ DEPTH: 1-20%/ MIX: 20-40%
BASS: 50%/ TREBLE: 50-75%/ POST.
ANALOG CHORUS:
ustawienia analogiczne, oprócz DEPTH: 0%/ MIX: 45-55%
i TREBLE: 40-55%
ten ostatni efekt najlepiej eliminuje piasek z PODa, lecz zbyt mocno ustawione MIX i TREBLE zaciemniają brzmienie. Trzeba znaleźć złoty środek.
Pozdrawiam, OPe.
wzmacniacze:
TREADPLATE DUAL / L6 TREADPLATE / BRIT J-800
kolumny:
20:4X12 BRIT T75`s / 21: 4X12 BRIT C30`s
mikrofony:
MIC 3: 421 DYNAMIC / 1: 57 on axis
przester uzyskany tylko za pomocą gałki DRIVE rzadko mi się podobał. Pomóc może jednak podowy SCREAMER. Najlepiej DRIVE wzmacniacza ustawić na zero, włączyć tegoż screamera i ustawić w nim DRIVE na od 0 do30, GAIN od 60 do 100 zaś TONE od 0 do 50.
Potem zacząć podnosić GAIN we wzmacniaczu, aż uzyskamy kompromis między polepszeniem swobody gry i czytelnością.
Teraz kosmetyka, czyli jak się choć trochę pozbyć tego piachu przeklętego. Gałka PRESENCE raczej na godzinę 12. Ostrożnie z TREBLE - tu od 11 do 2. Symulacje mikrofonu wyposażono w parametr ROOM - wbrew logice warto majka ,,odsunąć od głośnika" na 50-70- a nawet 100%. Lekki reverb w postaci sprężyny, ewentualnie delay zmiksują się z tak dodaną przestrzenią, zaś nieco piasku pomoże nam usunąć sekcja MOD.
Stosuję tutaj SINE CHORUS i ANALOG CHORUS.
SINE CHORUS: SPEED: 0.10HZ/ DEPTH: 1-20%/ MIX: 20-40%
BASS: 50%/ TREBLE: 50-75%/ POST.
ANALOG CHORUS:
ustawienia analogiczne, oprócz DEPTH: 0%/ MIX: 45-55%
i TREBLE: 40-55%
ten ostatni efekt najlepiej eliminuje piasek z PODa, lecz zbyt mocno ustawione MIX i TREBLE zaciemniają brzmienie. Trzeba znaleźć złoty środek.
Pozdrawiam, OPe.
[URL=http://chomikuj.pl/MISIORPLIKI/SAMPLE+24bity]darmowe sample analogów[/URL]
Re: POD XT, ESI Juli@ i... rozczarowanie?!
Żadnych tricków. Ta góra to naturalny skladnik brzmienia wzmacniacza. Trzeba poprostu dobrze ustawić brzmienie, a nie gain 8, high 8, presence 10 .... Obędzie się bez żadnych tricków. Można jeszcze uciąć górę EQ i tyle, ew. dodać jako efekt rotary drum + horn.
Re: POD XT, ESI Juli@ i... rozczarowanie?!
a na julie nie narzekaj - przynajmniej teraz podaje ci na odsluch porzadny sygnal......